ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

ساخت شماره مجازی با معرفی نامبرلند

شما در سایت‌ها یا برنامه‌های مختلف بخواهید حساب (اکانت) بسازید، نیاز‌مند وریفای کردن شماره تماس هستید و باید شماره تماس خود را وارد کنید و پیامک یا تماس تایید دریافت کنید تا شماره تماس شما ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۹ دی ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شما در سایت‌ها یا برنامه‌های مختلف بخواهید حساب (اکانت) بسازید، نیاز‌مند وریفای کردن شماره تماس هستید و باید شماره تماس خود را وارد کنید و پیامک یا تماس تایید دریافت کنید تا شماره تماس شما در آن سایت یا برنامه، ثبت شود. اگر بخواهید در برخی پیام رسان‌ها یا شبکه‌های اجتماعی با دیگران تعامل داشته باشید و پیام ارسال کنید نیاز‌مند وارد کردن شماره تماس خود هستید. اما بسیاری از افراد بخاطر محدودیتها یا مسائل شخصی تمایل ندارند از شماره تماس حقیقی خود برای این کار استفاده کنند.

بهترین پیشنهاد برای این چنین افرادی استفاده از شماره مجازی است حتی بسیاری از کسب و کارهای بزرگ نیز برای اهداف تجاری خود از شماره مجازی استفاده می‌کنند. در اینترنت آموزش‌های مختلفی برای ساخت و دریافت شماره مجازی وجود دارد. در این مقاله بهترین ابزار و روش‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. همچنین ساخت شماره مجازی با معرفی نامبرلند نیز در ادامه خواهد آمد.

مزایای شماره مجازی

کاربران بسیاری در سراسر دنیا به شماره مجازی روی آورده‌اند و این بخاطر مزایای فراوان شماره مجازی است. در تصویر زیر مهم‌ترین فواید شماره مجازی را میتوانید مشاهده کنید.

مزایای شماره مجازی

آموزش ساخت شماره مجازی رایگان

برای ساخت شماره مجازی می‌توان از سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی استفاده کرد. در این‌جا به مهمترین اپلیکیشن‌های ساخت شماره مجازی اشاره می‌کنیم و به روش ساخت شماره مجازی رایگان به همراه مزایا و معایب آن، خواهیم پرداخت.

اپلیکیشن‌های شماره مجازی رایگان

اپلیکیشن‌های متعددی وجود دارد که از طریق آن‌ها می‌توان شماره مجازی ساخت. برخی از این اپلیکیشن‌ها تنها شماره مجازی کشور خاصی را ارائه می‌کنند همچنین برخی آن‌ها تنها برای استفاده در یک سرویس شماره عرضه می‌نمایند. از مهم‌ترین آنها می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  1. Textnow
  2. Next Plus
  3. Text Plus
  4. Hushed Anonymous Phone Number
  5. TalkU
  6. Sideline
  7. Burner
  8. 8.     2ndLine
  9. Numero eSIM
  10. Talkatone
برنامه ساخت شماره مجازی

آموزش ساخت شماره مجازی رایگان با برنامه TextNow

تمامی اپلیکیشن‌ها تقریبا روند یکسانی برای دریافت شماره مجازی دارند. در این‌جا مراحل دریافت شماره مجازی از طریق اپلیکیشن معروف textnow را آموزش می‌دهیم (دریافت شماره از سایر برنامه نیز تقریبا به همین صورت است).

  1. اپلیکیشن textnow را از گوگل پلی نصب کنید.
  2. گزینه Sign Up را بزنید.
  3. با دادن جیمیل و... حساب کاربری خود را ایجاد کنید.
  4. پس از ورود، گزینه‌ی Dont use location را بزنید.
  5. یک عدد سه رقمی به عنوان پیش شماره‌ی پیشنهادی وارد کنید.
  6. به شما چند شماره مجازی به پیشنهاد داده می‌شود یکی را انتخاب کنید.

مراحل فوق را در شکل زیر می‌توانید مشاهده کنید:

برنامه ساخت شماره مجازی رایگان

شماره مجازی شما ساخت شده است و کافی است از آن برای ساخت اکانت در امثال تلگرام، واتساپ و... استفاده کنید. توجه داشته باشید که برخی اپلیکیشن ها تنها برای برنامه‌ی خاصی شماره مجازی ارائه می‌کنند و نمی‌توان از آن شماره‌ها برای سایر برنامه‌ها استفاده نمود.

مزایا و معایب شماره مجازی رایگان

مهم‌ترین مزیت این اپلیکیشن‌ها رایگان بودن آن است؛ اما مشکل فراوانی را برای کاربر به همراه دارد به طوری که بخاطر دردسر‌ها و مشکلات زیاد آن بسیاری از افراد سراغ چنین شماره‌هایی نمی‌روند.

برخی از مشکلات شماره مجازی رایگان:

  1. شماره‌های مجازی رایگان در بسیار از مواقع به فرد دیگری واگذاری شده‌اند و شماره آک نبوده و از قبل استفاده شده است. این یعنی اینکه امنیت این شماره‌ها در پایین‌ترین حد ممکن است و ممکن است اطلاعات شما نیز با دیگران به اشتراک گذاشته شود.
  2. این شماره‌ها در بسیاری از سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مسدود شده‌اند و قابل استفاده نیستند. همچنین تنوع این شماره چندان بالا نیست و نمیتوان از کشورهای مختلف شماره دریافت کرد.
  3. امکان تشخیص این شماره‌ها به عنوان ربات بسیار بالاست به این صورت که به عنوان مثال وقتی شما با یک شماره مجازی رایگان در تلگرام ثبت نام می‌کنید هر آن ممکن است تلگرام شما را به عنوان ربات شناسایی کند و حساب تلگرام شما را مسدود نماید.
  4. شماره‌های مجازی رایگان نیاز‌مند صرف وقت زیاد هستند و ممکن است برای گرفتن یک شماره، زمان زیادی را از دست بدهید.

نکته: برای به خطر نیفتادن اطلاعات شما و حفظ امنیت و حریم خصوصی توصیه میکنیم که خود را درگیر شماره مجازی رایگان نکنید؛ بلکه از سایت‌های معتبر، شماره مجازی را خریداری کنید و گرفتار دردسر‌های ساخت شماره رایگان نشوید.

شماره مجازی اختصاصی و ارزان

نامبرلند یکی از حرفه‌ای‌ترین سایت‌های فروش شماره مجازی است و خدمات منحصر به فردی را در این زمینه ارائه می‌کند. نامبرلند از طریق اپراتورهای مخابراتی معتبر در سراسر دنیا با بالا‌ترین کیفیت و کم‌ترین هزینه شماره مجازی متنوعی از اکثر کشورهای دنیا، عرضه می‌کند. این سایت به صورت یک پنل زیبا و حرفه‌ای طراحی شده تا در کم‌ترین زمان ممکن و به سهولت کاربران بتوانند به اهداف خود برسند.

خرید شماره مجازی

اعتبار  و امنیت نامبرلند

نامبرلند کاملا معتبر بوده و تمامی نمادهای لازم جهت اعتمادسازی را کسب کرده است. نامبرلند دارای نماد اعتماد الکترونیک (اینماد)، نماد سازماندهی، نماد درگاه امن و... بوده که این نمادها در صفحه اول سایت قابل مشاهده است.

مزایای نامبرلند

  1. سایت زیبا و جذاب و رابط کاربری منحصربه فرد
  2. دریافت شماره از حدود 150 کشور دنیا
  3. قیمت بسیار مناسب
  4. کیفیت و سرعت بالا
  5. پشتیبانی آنلاین و تلفنی
  6. اعتبار و امنیت بالا
  7. تنوع در انواع شماره: عادی، اجاره‌ای و دائمی
  8. خرید و دریافت آنی و لحظه‌ای شماره و کدهای تایید در سراسر شبانه روز
  9. ارائه شماره برای بیش از 60 سرویس مختلف مانند: تلگرام، واتساپ، اینستاگرام، اپل، گوگل، توییتر، فیس‌بوک، یوتیوب و ...
  10. دارای بخش نمایندگی در فروش، سورس ربات تلگرامی و API

انواع شماره مجازی در نامبرلند

نامبرلند برای نیازهای مختلف سه نوع شماره عرضه می‌کند:

  1. شماره عادی
  2. شماره دائمی
  3. شماره اجاره‌ای

به صورت مختصر این سه شماره در جدول زیر مقایسه شده‌اند:

 شماره عادیشماره دائمیشماره اجاره‌ای
تحویل فوری
دریافت آنی پیامک
تعداد پیامک دریافتییک یا چند پیامکنامحدودنامحدود
مدت زمان استفادهطولانی (بسته به عوامل مختلف)مادام العمرحداقل در زمان اجاره و بیشتر
قابلیت تماس
وریفای شدن در چند سرویسهر شماره برای یک سرویساغلب سرویس‌هاتمامی سرویس‌ها
ریسک مسدود شدنخیلی کمنداردندارد
پنل اختصاصی
اختصاصی بودن
زمان تست و گارانتی بازگشت وجه
امنیتخوبعالیعالی
قیمتارزانمناسبمناسب
تعداد کشورهای پشتیبانی شده150 کشورفقط آمریکاحدود 10 کشور

1. شماره عادی

این شماره‌ همان شماره مجازی مرسوم است و می‌توان با آن در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف ثبت نام و کد تایید دریافت کرد. تنوع بسیار بالا از لحاظ قیمت و کشور ارائه دهنده‌ی اصلی‌ترین مزیت آن است. این شماره بخاطر ارزان بودن و تنوع بسیار، محبوب‌ترین شماره میان کاربران است.

برای دریافت این نوع شماره، کافیست سرویسی که برای آن شماره مجازی میخواهید (مانند واتساپ) را انتخاب کرده و از لیست باز شده، از کشور مد نظرتان شماره را دریافت کنید. تا در سمت چپ پنل شماره به شما نمایش داده شود. پس از وارد کردن شماره در برنامه‌ی مورد نظر، کد تایید پس از لحظاتی در پنل نامبرلند قابل مشاهده است.

خرید شماره مجازی نامبرلند

برخی از اپراتورهای نامبرلند که در توضیحات سایت موجود است، قابلیت کد مجدد دارند و می‌توان در تایم مورد نظر، به صورت نامحدود کد تایید دریافت کرد (همانگونه که کلید کد مجدد در تصویر قابل مشاهده است).

یکی از قابلیت‌های مهم نامبرلند این است که برای هر کشور نیز از چند اپراتور مخابراتی شماره عرضه می‌کند.مزیت دیگر نامبرلند، سرچ کشور و اعمال فیلترهای مختلف است که راه شما را برای رسیدن سریع به هدفتان هموار می‌کند. بخش سرچ هر سرویس نیز بالای لیست هر سرویس قرار دارد.

2. شماره دائمی

از مهیج‌ترین شماره‌های نامبرلند، شماره مجازی دائمی است که شباهت بسیاری با سیم کارت واقعی دارد. این شماره معایب شماره عادی را نداشته و دارای مزیت‌های فراوانی است از جمله:

  • مادام العمر بودن (یکبار هزینه برای همیشه)
  • وریفای کردن اکثر سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها تنها با یک شماره دائمی
  • قیمت مقرون به صرفه
  • امنیت بسیار بالا
  • اختصاصی بودن
  • مشاهده‌ی لیست شماره‌ها و انتخاب شماره دلخواه
  • دریافت آنی پیامک و تماس به صورت نامحدود
  • دارای اپلیکیشن مجزا و پنل تحت وب
  • عدم مسدودی شماره
  • تحویل فوری
  • پشتیبانی آنلاین
  • مهلت تست یک ماهه

شماره‌های دائمی در سه رده عرضه می‌شوند: 1. غیررند، 2. نیمه رند، 3. رند. با توجه به رند بودن شماره قیمت‌های آن متفاوت است و کاربران مطابق با نیاز و دلخواه خود می‌توانند انتخاب کنند. این شماره‌ها طبیعتا بخاطر کیفیت و قابلیت‌ها‌ی فراوان قیمت بالاتری نیست به شماره عادی دارند.

3. شماره اجاره‌ای

نوع دیگر، شماره مجازی اجاره‌ای است که کیفیت سیم کارت واقعی را دارد. همانگونه که از نام آن پیداست شماره‌ای است که برای مدت زمان مشخصی بنا به دلخواه کاربر خریداری می‌شود و در مدت زمان اجاره، کاربر می‌تواند از آن استفاده کند.

اجارۀ این شماره‌ها به دو صورت کامل و سرویسی است. در صورت اجاره کامل، می‌توان با این شماره تقریبا در تمامی سایت‌ها و اپ‌ها ثبت نام و پیامک دریافت کنید. در صورت اجاره‌ی سرویس مد نظر مانند واتساپ، اینستاگرام و... فقط برای همان سرویس می‌توانید کد تایید دریافت کنید.

برای کسب اطلاعات و آشنایی بیشتر، به راهنمای سایت نامبرلند مراجعه کنید. همچنین نامبرلند دارای قابلیت همکاری در فروش است و افرادی که تمایل به همکاری در فروش شماره مجازی دارند، می‌توانند با نامبرلند همکاری کنند.

نتیجه‌گیری

 در این مقاله با مزایا و معایب شماره‌های رایگان و شماره‌های نامبرلند آشنا شدید. حال شما دو راه پیش رو دارید یا از سایت‌ها یا اپلیکیشن‌هایی که به صورت رایگان شماره مجازی عرضه می‌کنند، شماره مجازی بسازید‌ که در این صورت باید مهارت لازم را داشته باشید و بتوانید از چالش‌های آن عبور کنید یا اینکه از سایت‌های معتبری مانند نامبرلند خرید کنید که تنوع، کیفیت و مزیت‌های زیادی نسبت به شماره‌ی رایگان دارد، شماره دریافت کنید. تصمیم با خود شماست. موفق باشید

برای ورود به سایت نامبرلند کلیک کنید

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ali red
    ali red | ۱۰ دی ۱۴۰۰

    بسیار خوب

  • ali red
    ali red | ۱۰ دی ۱۴۰۰

    خوب بود

  • avvvvab
    avvvvab | ۱۰ دی ۱۴۰۰

    رایگاه > رایگان
    قالبیت > قابلیت
    اجاره‌ای این شماره‌ها > اجارۀ این شماره‌ها

مطالب پیشنهادی