ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوره شبکه آونگ
رپورتاژ آگهی

دوره رایگان آموزش شبکه آونگ برگزار شد

با گسترش کسب و کارهای آنلاین و افزایش تعداد سامانه‌ها و سرورها، مفاهیم شبکه و نحوه کار با سخت افزارهای این حوزه اهمیت بالایی پیدا کرده‌ است. در حال حاضر بهره‌مندی از یک شبکه پایدار ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۹ دی ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با گسترش کسب و کارهای آنلاین و افزایش تعداد سامانه‌ها و سرورها، مفاهیم شبکه و نحوه کار با سخت افزارهای این حوزه اهمیت بالایی پیدا کرده‌ است. در حال حاضر بهره‌مندی از یک شبکه پایدار و مطمئن شاید مهمترین بخش در یک کسب و کار بزرگ یا سازمان دولتی باشد. 

از این رو، افرادی که دارای مهارت در حوزه شبکه هستند، آینده شغلی تضمین شده‌ای دارند و در صورت داشتن تخصص در این حوزه، قطعا مبالغ بالایی را به عنوان دستمزد دریافت می‌کنند. 

اگر از افراد علاقه‌مند به حوزه شبکه هستید یا می‌خواهید وارد این حوزه شوید، فرصت بزرگی در اختیار شما قرار دارد. برند آونگ در حال حاضر دوره آموزش شبکه را به صورت آنلاین و کاملا رایگان تدارک دیده است تا تمام افراد علاقه‌مند به این حوزه بتوانند به راحتی در این دوره شرکت کنند. 

چرا دوره شبکه آونگ؟

اما چرا دوره شبکه آونگ نسبت به دیگر دوره‌های شبکه متمایز است:

برگزار کننده این دوره آونگ است!

احتمالا تاکنون بارها اسم برند آونگ را شنیده باشید. این برند در حال حاضر از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده و وارد کننده تمامی تجهیزات شبکه در ایران است. مودم، روتر، سوئیچ و بسیاری از محصولات شبکه‌ای که در نهایت به دست شما می‌رسد، احتمالا توسط آونگ تولید یا گارانتی شده است. 

این شرکت متشکل از ده‌ها متخصص و تکنسین در حوزه شبکه بوده و بیش از یک دهه فعالیت تخصصی در این حوزه دارد. بنابراین کیفیت دوره‌ شبکه آونگ قطعا بالاتر از سایت‌ها و آموزشگاه‌های دیگر است. 

رایگان آموزش ببینید

شرکت آونگ در راستای تحقق رسالت خود مبنی بر افزایش آگاهی و دانش عمومی جامعه در حوزه تجهیزات شبکه، اقدام به برگزاری این دوره نموده است. از این رو تمام افراد علاقه‌مند بدون محدودیت سنی می‌توانند به صورت رایگان در این دوره شرکت نموده و از مفاهیم آن استفاده کنند. 

به همراه آزمون و اعطای گواهینامه

در بسیاری از دوره‌های شبکه موجود در سطح وب، دانشجو پس از پایان دوره، فرصتی برای محک زدن اطلاعات و دانش خود در این زمینه ندارد. اما دوره شبکه آونگ از این جهت کاملا متمایز است. 

پس از اتمام مشاهده ویدئوهای دوره، آزمونی از شما گرفته می‌شود که می‌توانید دانش خود را به چالش کشیده و با نقاط قوت و ضعف خود آشنا شوید. در پایان دوره نیز گواهینامه و هدایایی (طبق قرعه کشی) به دانشجویان عزیز اهدا می‌شود.

آیا دوره شبکه آونگ به درد من می‌خورد؟

دوره شبکه آونگ برای همه افرادی که در حوزه شبکه فعال هستند یا می‌خواهند وارد این حوزه شوند مفید است. از آنجایی که این دوره رایگان بوده، افراد متخصص می‌توانند جهت یادآوری مطالب و بهره‌مندی از تجربیات مدرسین از این دوره استفاده کنند. 

همینطور افرادی که هیچ دانشی در زمینه شبکه ندارند نیز می‌توانند با دوره شبکه آونگ، به این حوزه پرکاربرد ورود کنند و به تدریج سطح اطلاعات خود را افزایش دهند. 

بنابراین تکنسین‌های این حوزه، فروشندگان تجهیزات شبکه، دانشجویان رشته‌های مرتبط و تمام افراد علاقه‌مند به حوزه شبکه می‌توانند از این دوره استفاده کنند. 

چه مفاهیمی در دوره شبکه آونگ پوشش داده می‌شود؟ 

بطور خلاصه می‌توان گفت تمام مفاهیم اولیه شبکه در این دوره پوشش داده خواهد شد! مفاهیم و اصطلاحات اولیه شبکه، آشنایی با تجهیزات مقدماتی شبکه مانند مودم، روتر و نحوه کار با آن‌ها، همچنین تجهیزات پیشرفته‌تری مانند سوئیچ، مودم‌های 4G، اکستندر و سایر تجهیزات مورد نیاز برای راه‌اندازی یک شبکه در این دوره بررسی خواهند شد.

در نهایت نیز نحوه راه‌اندازی شبکه، زیرساخت‌ها و راهکارهای موجود جهت بهینه سازی شبکه ارائه می‌شوند. 

لازم به ذکر است که اولین دوره آموزش شبکه آونگ در حال حاضر برگزار شده و گواهینامه‌های مربوط به دوره نیز به دانشجویان عزیز اهدا گردیده است. 

در صورتی که می‌خواهید در دوره آنلاین شبکه آونگ به صورت رایگان شرکت کنید، از لینک زیر ثبت نام خود را نهایی کرده و پس از مشاهده ویدئوهای دوره آموزشی، در آزمون مربوطه شرکت کنید. 

دوره آموزش آنلاین شبکه 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی