ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

دوره آموزش تخصصی تعمیرات موبایل با مجتمع پل

موبایل یا همان تلفن همراه، دستگاهی است که این روزها به سختی می‌توان نبودن آن را تصور کرد. تمامی‌کارها، امور روزانه، بیزینس‌ها و خیلی ساده بگوییم، پول در آوردن و کسب درآمد به همین موبایل ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۶ دی ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

موبایل یا همان تلفن همراه، دستگاهی است که این روزها به سختی می‌توان نبودن آن را تصور کرد. تمامی‌کارها، امور روزانه، بیزینس‌ها و خیلی ساده بگوییم، پول در آوردن و کسب درآمد به همین موبایل ارتباطی کاملاً مستقیم دارد. در کنار خود موبایل و فروش آن، همیشه تعمیرات آن نیز مد نظر بوده است.

کاربران انتظار دارند تا در مدت زمان کوتاهی و به‌صورت کاملاً کارآمد و حرفه‌ای، موبایل آن‌ها مورد عیب‌یابی و تعمیر قرار بگیرد تا بتوانند دوباره از آن استفاده کنند. در این رابطه، مراکز زیادی هم مشغول به فعالیت هستند که البته برخی از آن‌ها به آموزش تعمیرات موبایل نیز می‌پردازند. اما همیشه علاقمندان این زمینه، به‌دنبال بهترین مجموعه برای دوره تخصصی تعمیرات موبایل هستند تا بتوانند از آموزش 0 تا 100 آن برخوردار شده و دوره آموزش تعمیرات سخت افزار و نرم افزار را به خوبی فرا بگیرند. هدف آن‌ها، علاوه‌بر یادگیری، درآمد تعمیرات موبایل نیز محسوب می‌شود.

با توجه به اهمیت این موضوع و تعداد علاقمندان پرشمار در حوزه آموزش و دوره تعمیرات موبایل، در ادامه بهترین مجموعه برای دوره تخصصی تعمیرات موبایل را معرفی کرده و به سرویس‌ها و دوره آموزش جامع تعمیرات موبایل ارائه شده توسط این مرکز، می‌پردازیم.

دوره تخصصی تعمیرات موبایل در آموزشگاه پل  

یکی از نیازهای جامعه امروز، ایجاد مشاغل گوناگون است که این امر می‌تواند باعث شود تا افراد از این طریق به کسب درآمد بپردازند. در این مرحله و قبل از ایجاد شغل، نیاز به آموزش از جمله مواردی است که به شدت احساس می‌شود. در این مرحله، مؤسسات و شرکت‌هایی که به آموزش افراد می‌پردازند، در ایجاد یک فرد حرفه‌ای و آماده برای تصاحب شغل جدید، نقش مهمی ایفا می‌کنند.

دوره تعمیرات تخصصی موبایل نیز، در کشورمان از اهمیت بسزایی برخوردار شده است. این مورد می‌تواند به‌صورت آموزش مجازی تعمیرات موبایل بوده و یا اینکه آموزش تعمیزات مجازی موبایل هم این روزها بسیار پرطرفدار شده است. نکته مهم اینکه، این آموزش باید به‌صورت کاملاً حرفه‌ای ارائه شود تا افراد بتوانند با تسلط کامل به تعمیر موبایل‌های مختلف بپردازند.

آموزشگاه پل، یکی از گزینه‌های مطرح و حرفه‌ای برای کسانی است که مایلند دوره تخصصی تعمیرات موبایل را به‌صورت جامع و از 0 تا 100، فرا گرفته و آموزش بسیار مناسبی دریافت کنند. در آموزشگاه پل، موارد زیادی در خصوص آموزش تعمیرات موبایل ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد ذیل اشاره داشت:

  • عیب‌یابی برای انواع سیستم‌های موبایل
  • تعویض قطعات سخت افزاری
  • تعمیرات تخصصی نرم افزاری
  • تعمیرات سخت افزاری موبایل
  • تعمیرات تخصصی مدل‌های آیفون و آیپد

نیازهای یک تعمیرکار حرفه‌ای موبایل

در دوره تخصصی موبایل مجتمع آموزشی پل، هر آنچه که جهت تبدیل فرد به یک تعمیرکار حرفه‌ای مورد نیاز است، در بسته جامع و کاملی ارائه می‌گردد. زیرا فردی که در زمینه تعمیرات تخصصی موبایل فعالیت دارد، باید در رابطه با مواردی مانند عیب‌یابی، تعمیرات سخت افزاری و ناکارآمدی‌های نرم افزاری، از اطلاعات کاملی برخوردار باشد. شایان توجه است که چنین اطلاعاتی نباید به یک مدل و برند خاص از موبایل محدود شود و در خصوص انواع موبایل‌ها و برندها باید وجود داشته باشد. ضمن اینکه، مقوله زمان نیز در خصوص تعمیرات تخصصی موبایل، نقش مهمی ایفا می‌کند. زیرا تعمیرکار موبایل باید در مدت زمان کوتاه و به سرعت، به عیب و خرابی دستگاه پی ببرد و سپس به تعمیر موبایل بپردازد.

در آموزشگاه پل، طرحی به نام قرمز+ وجود دارد که آموزش کامل تعمیرات موبایل در یکی بسته جامع و کامل برای علاقمندان ارائه می‌شود. بدین صورت که فرد قادر خواهد بود تا کلیه دوره تخصصی تعمیرات را برای موبایل، تبلت، آیفون و آیپد را به‌صورت کاملاً علمی و کاربردی آموزش دیده و سپس به فعالیت مربوطه پرداخته و کسب درآمد بپردازد. علاوه‌بر مزایای عنوان شده دورم قرمز که توسط آموزشگاه پل ارائه می‌گردد، امکان برخورداری از تخفیف نیز برای علاقمندان وجود خواهد داشت.

مزایای شرکت در دوره تخصصی تعمیرات موبایل آموزشگاه پل

شایان توجه است که آموزشگاه پل، تنها به ارائه دوره تخصصی تعمیرات موبایل خود را محدود نمی‌کند. این آموزشگاه گزینه‌های دیگری مانند تعمیرات لپ‌تاپ و دوربین مدار بسته را نیز در پکیج‌های خود ارائه می‌دهد. اما کلیه دوره‌های آموزشی این مؤسسه، از مزایای در خور توجهی سود می‌برد که به شرح ذیل به آن‌ها اشاره می‌شود:

  • آموزش‌های کاربردی به‌صورت کاربردی برای ورود به بازار کار بین‌المللی و داخلی
  • سود بردن از مربی‌ها و متخصصین با دانش، با تجربه و دلسوز
  • ارائه گواهینامه‌های دانشگاهی و فنی حرفه‌ای
  • تناسب دوره‌ها و گواهینامه‌ها برای مهاجرت
  • دوره‌های کوتاه مدت با سرفصل‌های مفید و بدون نیاز به پیش نیاز
  • هزینه مناسب، معقول و مقرون‌به‌صرفه جهت یادگیری و آموزش دیدن مهارت‌های مهم و ارزشمند
  • وجود کارگاه‌های عملی مجهز در رشته‌های مختلف

افتخارات و خدمات آموزشگاه پل

آموزشگاه پل، در خصوص تعمیرات موبایل در بخش‌های سخت افزاری و نرم افزاری، از افتخارات متعددی سود می‌برد که از جمله آن‌ها این موارد قابل اشاره هستند:

  • مبتکر آموزش‌های اشتغال محور در کشور، مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
  • اخذ تقدیرنامه از استان گیلان به جهت برترین مؤسسه آموزشی اشتغال زا در استان
  • کارآفرین برتر کشوری طی سال‌های گذشته در حوزه خدمات آموزشی
  • دارای تائیدیه فنی از معاونت راهبردی ریاست جمهوری و شورای عالی انفورماتیک
  • تألیف کتاب پرتقال، پرفروش‌ترین کتاب آموزشی تعمیرات تلفن همراه
  • مخترع ربات هوشمند عیب یابی سخت افزاری برای اولین بار در دنیا

در خصوص دوره تخصصی تعمیرات موبایل، آموزشگاه پل این عقیده را دارد که تبدیل فرد به تعمیرکار موبایل، پروسه‌ای ساده و راحت است و در این خصوص، به این دلایل اشاره می‌کند:

  • عدم نیاز به سابقه فنی یا تحصیلی
  • آموزش تعمیرات موبایل، تماماً عملی بوده و بسیار آسان است
  • مدت زمان دوره آموزش تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل، کوتاه است
  • دوره‌های ارائه شده توسط آموزشگاه پل، پرهزینه و گران نیستند
  • درآمد مناسب از شغل تعمیرات موبایل

پیشینه و اهداف آموزشگاه پل

آموزشگاه پل که در ارائه دوره تخصصی تعمیرات موبایل، از تجربه و سابقه قابل توجهی سود می‌برد، فعالیت خود را از 17 سال پیش آغاز کرده است. این مدت زمان به خوبی نشان‌دهنده ریشه‌دار بودن این مؤسسه است. از اهداف اصلی آموزشگاه پل، ایجاد اشتغال برای جوانان است تا علاوه‌بر آموزش افراد متخصص، بازار کار را نیز، دستخوش بهینه‌سازی قرار دهد.

در وب‌سایت آموزشگاه پل، کلیه اطلاعات دوره تخصصی تعمیرات موبایل، قرار داده شده است. ضمن اینکه راه‌های ارتباطی و شماره‌های تماس نیز جهت ایجاد ارتباط علاقمندان با متخصصین این آموزشگاه، تعبیه شده و مواردی مانند دانلود جزوه PDF آموزش تعمیرات موبایل هم وجود دارد. این جزوه، شامل تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل می‌گردد. ضمن اینکه، آموزشگاه پل، برای علاقمندان تعمیرات موبایل، دوره آنلاین آموزش را نیز پیشنهاد می‌دهد. به‌دلیل جامع بودن انواع دوره‌های تخصصی تعمیرات موبایل که در آموزشگاه پل ارائه شده، پیشنهاد می‌شود تا علاقمندان ضمن بررسی وب سایت مربوطه، گزینه‌های مورد نظر خود را انتخاب و مطالعه نمایند و با تماس با این مؤسسه، ابهامات و پرسش‌های خود را در خصوص تعمیرات موبایل، مطرح نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی