ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سازگار
رپورتاژ آگهی

آخرین فرصت شرکت در مسابقه در صفحه اینستاگرام سازگار

برنده شدن همیشه حس خوشایندی است که همه ما دوست داریم برای یک بار هم شده در زندگی تجربه کنیم، مخصوصا اگر جوایزی بسیار خاص و قیمتی در انتظار ما باشد. این روزها مسابقات اینستاگرامی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ دی ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

برنده شدن همیشه حس خوشایندی است که همه ما دوست داریم برای یک بار هم شده در زندگی تجربه کنیم، مخصوصا اگر جوایزی بسیار خاص و قیمتی در انتظار ما باشد. این روزها مسابقات اینستاگرامی هیجان زیادی را با خود به همراه آورده اند و این فرصت را به مخاطبان خود می دهند که خیلی راحت حس شیرین بردن و پیروزی را تجربه کنند. برندهای معتبر با برگزاری این مسابقات در صفحات اینستاگرامی و اهدا محصولات به مخاطبان خود به آنها اعلام می کنند که برای آنها بسیار ارزشمند هستند و سرمایه اصلی شرکت به حساب می آیند.  

اخیرا شرکت سازگار ارقام اقدام به برگزاری مسابقات ماهیانه در صفحه اینستاگرام خود کرده است. جوایز مسابقات اینستاگرامی شرکت به قدری جذاب هستند که مخاطبان نمی توانند به راحتی از کنار آن بگذرند. تمامی هدایای این شرکت با گارانتی سازگار تقدیم مشتریان می شود. شما هم اگر می خواهید هیجان مسابقه را همراه با حس شیرین برنده بودن تجربه کنید، مسابقه دی ماه این شرکت را از دست ندهید. این مسابقه از تاریخ 26 دی ماه لغایت 3 بهمن برگزار می شود و نفرات برنده در لایو قرعه کشی مورخ 3 بهمن مشخص می شوند. جوایز مسابقه دی ماه سازگار، نفر اول یک دستگاه تلفن هوشمند سامسونگ مدل A22، نفر دوم تبلت 8 اینچی لنوو TAB M8 و نفر سوم هارد اکسترنال مای پاسپورت وسترن دیجیتال ظرفیت 2 ترابایت است. به صفحه اینستاگرام سازگار به آدرس www.instagram.com/sazgar.argham سر بزنید و شانس برنده شدن جایزه‌های ارزشمند این شرکت را امتحان کنید. شرایط شرکت در مسابقه سازگار بسیار ساده است تا تمامی مخاطبان به راحتی بتوانند شرکت کنند. شرط شرکت در قرعه کشی ماهانه سازگار این است که پیج sazgar.argham رو دنبال کنید (در صورتی که صفحه را دنبال نکنید، در قرعه کشی شرکت داده نمی شوید)، پست مسابقه رو لایک کنید، پست مسابقه رو ذخیره کنید و در آخر با دعوت از سه نفر از دوستان خود برای شرکت در این مسابقه شانس برنده شدن خود را افزایش دهید. حالا منتظر باشید تا برنده شوید.

سازگار

سازگار، انتخاب اول گارانتی

این روزها با ورود کالای فیک یا غیر اصل به بازار، خرید کالا دیجیتال اصل یکی از دغدغه های اصلی مشتریان است. برای همه ما پیش آمده است که کالایی را خریداری کنیم و بعد از مدتی متوجه اصل نبودن آن شویم. در این حال، علاوه بر هزینه ای که کردیم و به کالای مورد نظر نرسیدیم، احساس بد نارضایتی را هم در درون مان تجربه می کنیم.

یک خبر خوش برای مشتریانی که به دنبال کالا و گارانتی اصل هستند، وجود گارانتی معتبری به نام سازگار است. شرکت سازگار ارقام فعالیت خود را از سال 1369 آغاز کرده است و با قدمت 30 ساله، کالا و خدمات اصل را در اختیار مشتریان خود می دهد. محصولات این شرکت در حوزه موبایل، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر، قطعات کامپیوتری و گیمینگ هستند. صاحبان این برند، حس اطمینان از گارانتی و محصول را برای مخاطبان خود در بازار فراهم کرده اند.

مشاوره رایگان قبل از خرید کالا یکی از نقاط قوت شرکت سازگار ارقام است. امروزه به دلیل تنوع بالای کالا در بازار گاهی پیش می آید که در انتخاب مردد می شویم و نمی توانیم تصمیمی درست مبنی بر بودجه و نیاز خود بگیریم. شرکت سازگار با تیم فنی قوی و کاربلد خود به شما کمک می کند که نیازهای خود را دقیق بشناسید و با توجه به هزینه ای که قرار است انجام دهید، بهترین انتخاب را بکنید.

مسابقه

تیم فنی سازگار بعد از خرید کالا نیز در کنار شما می ماند و در صورت بروز هر گونه مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری به شما کمک می کند که در کوتاهترین زمان ممکن مشکل خود را حل کنید. در این میان، وقتی سیستم یا قطعه ای دچار مشکل می شود و سیستم خود را به گارانتی می سپاریم، نگران زمان تحویل و کارهای عقب افتاده هستیم. شرکت سازگار ارقام برای حل این مشکل و کمک به مشتریان خود از سامانه دستگاه امانی استفاده می کند. شما می توانید در زمان تحویل دستگاه معیوب خود، درخواست یک سیستم امانی کنید تا در مدت زمان تعمیر به راحتی به کارها و فعالیت های خود برسید و نگران از دست رفتن زمان نباشید.

گارانتی سازگار دارای بخش سفارش قطعه آنلاین است. اگر مشتریان به دنبال قطعه ای با مشخصاتی خاص باشند، این امکان برای آنها فراهم است که قطعه موردنظر را به صورت آنلاین سفارش بگذارند و بعد از گذشت 3 روز کاری قیمت و زمان تحویل را از سمت شرکت دریافت کنند. در این شرایط این اطمینان برای مشتریان وجود دارد که کالا اصل و با گارانتی سازگار به آنها ارائه می شود و نیازی به جستجو در بازار شلوغ امروز نیستند.

شرکت سازگار ارقام دارای 5 شعبه در شهرهای تبریز، اصفهان، شیراز، اهواز و مشهد است. مشتریان در سراسر کشور می توانند به شعبه نزدیک به محل زندگی خود مراجعه کنند و کالای خود را برای بررسی تحویل دهند و هزینه اضافی برای ارسال به شعبه مرکزی تهران پرداخت نکنند. اگر نیاز به ارسال کالای مشتری به دفتر مرکزی باشد این فرایند بدون هزینه برای مشتری انجام می شود. در واقع هزینه رفت و برگشت از شعبات به دفتر مرکزی با شرکت سازگار ارقام است.

با رشد سریع تکنولوژی، هر روزه شاهد مدل های جدید از کالاهای دیجیتال هستیم. شرکت سازگار ارقام با علم به این موضوع شرایطی را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا بتوانند کالای دست دوم خود را با کالای نو تعویض کنند. در این شرایط، ابتدا قیمت کالای قدیمی برآورد می شود و به مشتری اعلام می گردد. مشتری در صورت تمایل ما التفاوت را پرداخت می کند و کالایی جدید را تحویل می گیرد.

اینستاگرام سازگار

فروشگاه اینترنتی سازگار

امروزه اکثریت مردم برای خریدهای خود گزینه خرید اینترنتی را انتخاب می‌کنند. این کار باعث می‌شود که هم در وقت و هم هزینه صرفه‌جویی شود. در سال های اخیر، شکل زندگی تغییر کرده است و دیگر نیازی نیست که برای خرید وسایل مورد نیاز مانند کالاهای دیجیتال از منزل خارج و به بازارهای شهر وارد شوید. امروزه تمامی این کارها تنها با چند کلیک در تلفن هوشمند یا لپ تاپ و کامپیوتر در منزل و به سادگی انجام میشود.

فروشگاه اینترنتی سازگار، زیر مجموعه شرکت سازگار ارقام است که با هدف ارائه کالا و خدمات اصل به مشتریان شروع به کار کرده است. ارائه کالا و خدمات اصیل در کنار بهترین قیمت بازار و ارسال کالا در کوتاهترین زمان ممکن از اهداف اصلی این مجموعه است که سالیان طولانی برای رسیدن به آن تلاش کرده است. فروشگاه اینترنتی سازگار نیز با هدف تسهیل دسترسی مشتریان به این امکانات راه اندازی شده است تا علاوه بر تسریع فرآیند خرید، رسالت اطلاع رسانی و آگاهی دادن را نیز بر عهده بگیرد.

برای همه ما پیش آمده که خریدی میکنیم که اصلا نیازی به امکانات آن نداریم، گاهی آگاهانه و به خاطر علاقه این کار را میکنیم، اما گاهی هم این اتفاق ناخواسته و به دلیل نبود اطلاعات کافی است. فروشگاه اینترنتی سازگار در تمام مراحل خرید در کنار شما است و اطلاعات حوزه آی تی را به زبان ساده در اختیار شما قرار می دهد تا بهترین انتخاب را با توجه به نیاز و بودجه خود داشته باشید.

کاربری آسان سایت سازگار این فرصت را برای همه مشتریان در هر رده سنی ایجاد می کند که به راحتی به محصول مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. نکته خوبی که در تجربه سفارش از سایت سازگار وجود دارد، گارانتی معتبر این شرکت است که در صورت بروز هر گونه مشکل فنی همکاران در بخش گارانتی پاسخگوی مشتریان هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی