ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

معرفی بیتستان، صرافی با قدمت رمز ارزهای دیجیتال

مدت زیادی است که چه در رسانه‌های خارجی و چه در رسانه‌های داخلی تب استخراج بیت کوین و خرید و فروش رمز ارزها بالاست. در این میان، علی‌‌الخصوص در پاندمی، به علت رکود اقتصادی و ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مدت زیادی است که چه در رسانه‌های خارجی و چه در رسانه‌های داخلی تب استخراج بیت کوین و خرید و فروش رمز ارزها بالاست. در این میان، علی‌‌الخصوص در پاندمی، به علت رکود اقتصادی و شرایط بحرانی معیشتی، بسیاری از افراد به سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال و کسب درآمد دلاری روی آورده‌اند. بیتستان یکی از صرافی‌های رمزارز آنلاین است که در این مطلب بررسی می‌شود.

معرفی دپارتمان‌های تخصصی بیتستان

بیتستان دارای ۸ دپارتمان تخصصی محتوا، پشتیبانی، منابع انسانی و ... است که در فرصتی به معرفی برخی از این دپارتمان‌ها اختصاص داده می‌شود.

آشنایی با دپارتمان محتوای بیتستان

دپارتمان محتوای بیتستان با داشتن ۵ زیرمجموعه به آموزش در حوزه‌ی بلاک چین، تحلیل بازار ارز دیجیتال، اخبار روزانه، دانستنی‌های حوزه رمزارز، بیت کوین، اتریوم  و… می‌پردازد.

 آموزش بلاک چین و ترید

برای اینکه یک فرد بتواند به بازار ارزهای دیجیتال ورود کند، لازم است با مفاهیم اولیه‌ای چون بیت کوین، بلاک چین، نحوه نگهداری رمزارزها و نکات امنیتی لازم در ارتباط با آنان آشنا باشد. بیتستان با توسعه تیم تخصصی محتوا و بازاریابی، در وبلاگ و شبکه‌های اجتماعی خود به «آموزش ۰ تا ۱۰۰ فضای بلاک‌چین، معرفی انواع رمز ارزها، نحوه‌ی ترید و...» می‌پردازد و کاربران زیادی را از وضعیت بازار آگاه می‌کند.

 اخبار روزانه در ارتباط با تحلیل بازار

تیم محتوای بیتستان روزانه اخبار و اطلاعات را در حوزه‌ی رمزارز و بلاک چین منتشر می‌کند. این اخبار شامل تحلیل بازار و جزئیات خرید و فروش رمزارز است.

 دانستنی‌های بلاک چین و رمزارزها در وبلاگ بیتستان

وبلاگ بیتستان دارای صفحه‌ای جداگانه برای مفاهیم اولیه بازار ارز دیجیتال، کیف پول، نحوه‌ی ‌استخراج، راهنمای خرید و فروش ارز دیجیتال است؛ این مسئله فهم و تحلیل بازار را برای مخاطبان ساده‌تر می‌کند.

مزایای معاملات رمزارز در بیتستان

وبسایت بیتستان علاوه‌بر ارائه مفاهیم آموزشی در قسمت وبلاگ و مجله، دارای سطوح امنیتی چند لایه، پشتیبانی ۲۴ ساعته و... نیز است.

 سطوح امنتی چندلایه

 وبسایت بیتستان دارای سطوح امنیتی چندلایه است که به این علت تمامی اطلاعات خریداران و فروشندگان محفوظ می‌ماند.

پشتیبانی ۲۴ ساعته

علاوه‌بر این بیتستان دارای خدمات ۲۴ ساعته پشتیبانی هم هست که به موجب این امر کاربران می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز، از خدمات، مشاوره‌ها و راهنمایی‌های لازم در زمینه‌ی خرید و فروش رمزارز و پیگیری تراکنش‌ها بهره گیرند تا بدون نگرانی، به معامله در این بازار پیچیده بپردازند.

سهولت در خرید و فروش

علاوه‌بر اینکه از طریق سایت بیتستان به راحتی می‌توان به خرید و فروش رمزارز و بیت کوین پرداخت، این وبسایت را می‌توان به‌صورت shortcut روی سیستم عامل‌های اندروید وios  داشت.

  • استفاده از بیتستان به شکل اپلیکیشن اندرویدی

برای افزودن سایت بیتستان به صفحه اصلی موبایل خود کافی است نام آن را در مرورگر خود وارد کنید. پس از ورود به صفحه اصلی سایت روی سه نقطه‌ای که در قسمت سمت راست مرورگر مشاهده می‌کنید یا همان برگر منو کلیک کنید. از لیست گزینه‌های نمایش‌ داده‌ شده، عبارت Add to homescreen را انتخاب کنید. برگه‌ تازه‌ای برایتان نمایش داده می‌شود، که دو گزینه Add و کنسل را به شما نمایش می‌دهد. سپس روی Add کلیک کنید. در نتیجه، سایت بیتستان وارد هوم‌اسکرین شما می‌شود.

  • استفاده از بیتستان به شکل اپلیکیشن ios

افزودن سایت بیتستان در هوم‌اسکرین گوشی‌هایی که با سیستم عامل ios کار می‌کنند خیلی آسان است. ابتدا در مرورگر خود اسم سایت بیتستان را تایپ کرده و وارد سایت شوید. زیر صفحه سایت روی گزینه Sharebutton کلیک کنید و سپس در گزینه‌های نمایش داده شده، Add to homescreen را انتخاب کنید. در این قسمت با کلیک بر روی گزینه Add می‌توانید از سایت بیتستان به شکل اپلیکیشن در تلفن همراهتان استفاده کنید.

افتخارات و تاییدیه‌ها

در سال ۱۳۹۸ تیم جوانی تحت عنوان «صرافی آنلاین بیتستان» فعالیت خود را در مرکز نوآوری دانشکده مدیریت دانشگاه تهران آغاز کرد و اکنون با بیش از ۶۰ پرسنل به کار خود را ادامه می‌دهد. همچنین، پس از گذشت ۳ سال به حمایت بیش از ۷۰۰۰۰ کاربر ایرانی در زمینه ارز دیجیتال پرداخته است.

بیش از ۶۰ رسانه‌ی بین‌المللی و داخلی اقتصادی اعم از viralnigeria، coinfellowship، پیوست، اخبار ملل و ... به بازتاب کنفرانس خبری بیتستان پرداختند. همچنین گفتنی است بیتستان در دوران پاندمی کرونا اولین استارتاپی بود که امکان دورکاری و شناور بودن را برای پرسنل خود فراهم کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی