ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

ایران باتری: سایت خرید اینترنتی باتری ماشین با ارسال فوری و تعویض رایگان

خرید باطری ماشین به شکل سنتی مزایا و معایب زیادی دارد. از جمله معایب آن این است که فروشگاه های باتری ماشین هر فروشگاه دیگری خدمات خود را فقط در ساعات خاصی ارائه می کنند. ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خرید باطری ماشین به شکل سنتی مزایا و معایب زیادی دارد. از جمله معایب آن این است که فروشگاه های باتری ماشین هر فروشگاه دیگری خدمات خود را فقط در ساعات خاصی ارائه می کنند. این موضوع می تواند بسیار مشکل ساز باشد. حتما برایتان پیش آمده که وسط خیابان یا وقتی خیلی عجله دارید، باتری ماشین خراب شود. در این شرایط با خود می‌گویید کاش فروشگاهی بود که خدمات خرید باتری ماشین و تعویض و نصب رایگان باتری در محل را انجام می‌داد. یک تماس می‌گرفتی و یک کاربلد در سریع‌ترین زمان ممکن می‌آمد و باتری نو را روی ماشین شما نصب می‌کرد. چنین فروشگاهی باید کارشناسانی داشته باشد که با صبر و حوصله به بررسی مشکل شما بپردازند. سپس یک باتری مطمئن و مناسب برای شما انتخاب کنند. در مرحله بعدی به سرعت خود را به شما برسانند و باتری ماشین را نصب کنند. چنین چیزی دیگر یک آرزو نیست. از این به بعد کافیست با فروشگاه اینترنتی ایران باتری تماس بگیرید تا باتری ماشین به صورت رایگان روی خودروی شما نصب شود. فروشگاه اینترنتی ایران باتری در طول 24 ساعت شبانه روز توسط کارشناسان فنی ایران باتری آمادگی نصب باتری روی ماشین شما را در هر نقطه از تهران دارد. یادتان نرود که خدمات ایران باتری در تعطیلات رسمی و حتی عید نوروز هم پابرجاست.

باتری ماشین چیست؟

باتری ماشین مهم‌ترین قطعه در سیستم الکتریکی خودرو است. وظیفه‌ی این سیستم تامین، ذخیره و تقسیم انرژی الکتریکی مورد نیاز بخش‌های مختلف خودرو است. با توجه به پیچیده‌تر شدن سیستم برقی خودروهای امروزی، خرید باتری ماشین روز به روز از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود. سیستم برای شروع به کار به انرژی ذخیره شده در باتری نیاز دارد. علاوه بر این تامین انرژی مورد نیاز بسیاری از اجزای خودرو بر عهده‌ی باتری است. وقتی خودرو خاموش است، چراغ‌های داخلی و خارجی، سیستم تهویه، سان روف، دستگاه پخش، دزدگیر، بالابر شیشه‌ و برف پاک‌کن از باتری ماشین تغذیه می‌کنند. وقتی خودرو روشن می‌شود، وظیفه‌ی تامین انرژی الکتریکی بر عهده‌ی قطعه‌ای به نام دینام است. قسمتی از انرژی تولید شده توسط دینام در باتری ذخیره می‌شود. زمانی که دینام نتواند انرژی مورد نیاز خودرو را تأمین کند، باتری از ذخیره خود برای کمک به دینام استفاده می‌کند.

بهترین برندهای باتری ماشین

حالا که حساسیت باتری ماشین و نگهداری از آن را می‌دانیم، اهمیت برند باتری هم مشخص می‌شود. هنگام انتخاب برند باتری ماشین، باید به چند نکته توجه داشته باشید. نوع ماشین شما، شرایط آب و هوایی محل زندگی، میزان استفاده شما از خودرو و بودجه عواملی است که باتری مناسب شما را تعیین می‌کند. مهم‌تر از همه، باید یک باتری مطمئن با یک برند معتبر روی ماشین شما نصب شود، تا مشکلات پیش بینی نشده برای شما پیش نیاید.

اگر برایتان سوال است از کجا باتری مطمئن ماشین بخریم، ما ایران باتری را به شما معرفی می‌کنیم. فروشگاه اینترنتی ایران باتری طیف وسیعی از برندهای معتبر باتری ایرانی و خارجی را به فروش می‌رساند. در ایران باتری برندهای برتر باتری ماشین طوری گلچین شده‌اند که همه نیازها به بهترین شکل پاسخ داده شوند. انواع باتری اسیدی و اتمی از شرکت سپاهان باتری، باتری اوربیتال، صبا باتری، برنا باتری برای ماشین های ایرانی و خارجی، در اختیار شماست، تا بر اساس نیاز و شرایط ماشین خود از نظر میزان آمپر باتری ماشین، بهترین انتخاب را داشته باشید. وقتی با ایران باتری تماس می‌گیرید، کارشناس بر اساس شرایط ماشین شما، بهترین گزینه را به شما پیشنهاد می‌دهد و اگر شما رضایت داشته باشید، رایگان و خیلی سریع روی ماشین شما نصب می‌شود. وقتی از ایران باتری خرید می‌کنید، از برند معتبر و باتری مطمئن اطمینان دارید. همچنین مطمئنید پایین‌ترین قیمت باطری ماشین ممکن را برای باتری ماشین پرداخت کرده‌اید.

عمر باتری ماشین چقدر است؟

باتری ماشین یکی از اصلی‌ترین بخش‌های خودرو است که عملکرد صحیح موتور ماشین تا حد زیادی به آن وابسته است. روشن شدن خودرو و عملکرد صحیح اکثر بخش‌های الکتریکی خودرو به سلامت باتری وابسته است به همین دلیل است که توصیه می‌شود در طول سال سلامت باتری ماشین به‌صورت دوره‌ای هر شش ماه یکبار بررسی شود و یکی از روش‌های تست باتری ماشین را انجام دهید.

در بسیاری از موارد هنگام خرید باتری از فروشندگان درباره طول عمر باتری ماشین بسیار می‌شنوید. حقیقت این است که عمر مفید باتری ماشین به موارد مختلفی مانند جنس بدنه، برند و ساختار داخلی آن بستگی دارد. با خرید برندهای معتبر نظیر سپاهان باتری و صبا باتری اطمینان خواهید داشت که باتری شما تا مدت زیادی بدون مشکل کار خواهد کرد.

نکته مهم اینجاست که حتی بهترین برند و گران قیمت‌ترین باتری‌ها نیز بعد از ۲ تا ۳ سال نیاز به تعویض دارند. با این حال بسیاری از باتری‌ها با ضمانت ۵ سال و بیشتر به فروش می‌رسند. اگر قصد خرید این نوع باتری‌ها را دارید، دریافت ضمانت‌نامه را فراموش نکنید. با خرید باتری ماشین از ایران باتری گارانتی معتبر همراه با مهر فروشگاه را ار ما دریافت خواهید کرد.

خدمات فروش و نصب باتری ماشین های سواری
ایران باتری آماده خدمات دهی به بیش از 300 مدل ماشین سواری که در ایران در حال تردد هستند می باشد. شما می توانید در سایت ایران باتری برند و مدل دقیق ماشینتان را انتخاب کنید تا باتری های مناسب ماشین شما به نمایش درآید و بتوانید خرید خود را انجام دهید. شما می توانید انواع باطری های سیلد (اتمی) را از بهترین برندهای باتری ماشین ایرانی و خارجی تهیه نمایید. از دیگر خدمات ایران باتری فروش و نصب باطری ماشین سنگین می باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت ایران باتری نوع ماشین خود را انتخاب کنید.

آمپر مناسب باتری ماشین شما چقدر است؟

قدرت و طول عمر باتری با رتبه آمپر ساعت (Ah) آن مشخص می شود. اساساً، این نشان می دهد که در صورت عدم شارژ باتری، چه مدت دوام می آورد. به عنوان مثال، اگر باتری مثلاً 8 آمپر باشد، می تواند 4 آمپر را برای 2 ساعت ارائه دهد. اگر باتری 100 آمپر ساعت باشد، 100 آمپر برای 1 ساعت تولید می کند.

Ah یعنی آمپر ساعت. همه باتری ها با توجه به توان خروجی آنها رتبه بندی می شوند. تقریباً همه باتری‌های خودرو با ولتاژ 12 ولت کار می‌کنند، اما رتبه‌بندی باتری خودرو از نظر Ah متفاوت است.

خودروها بطور میانگین نیازمند باتری ماشین در حدود 50Ah و بالاتر هستند. 50Ah به این معنی است که می تواند 12 ولت را با سرعت 50 آمپر در یک ساعت به بیرون تحویل دهد. به عنوان مثال: اگر یک باند فقط 1 آمپر در یک ساعت مصرف کند، یک باتری 50 آمپر ساعتی می تواند 50 باند را برای یک ساعت روشن کند یا می تواند 1 باند را به مدت 50 ساعت روشن کند.

نام خودروحداقل امپر ساعتحداکثر آمپر ساعت
باتری پراید – تیبا – کوییک – ساینا۵۰ آمپر۶۶ آمپر
باتری پژو ۲۰۶۵۰ آمپر۶۰ آمپر
باتری پژو ۴۰۵۶۰ آمپر۷۴ امپر
باتری سمند۶۶ آمپر۸۸ آمپر
باتری پژو پارس۶۰ آمپر۷۴ آمپر
باتری دنا۶۶ آمپر۷۴ آمپر
باتری پژو ۲۰۷۵۰ آمپر۶۰ آمپر
باتری رانا۵۰ آمپر۶۲ آمپر
باتری تارا۶۶ امپر۷۴ آمپر
باتری شاهین۶۰ آمپر۶۲ آمپر
باتری برلیانس۶۰ آمپر۶۰ آمپر
باتری H30۶۰ آمپر۶۰ آمپر
باتری تندر نود و ساندرو۶۰ آمپر۷۴ آمپر

آمپر مناسب برای خودروهای پرطرفدار داخلی و خارجی: در صورتی که خودروی شما در جدول بالا وجود ندارد از منوی بالای سایت ایران باتری می‌توانید خودروی خود را پیدا کنید و مشخصات مربوط به باتری ماشینتان را ببینید.

اکثر باتری‌های خودرو دارای حداقل ۵۰ آمپر ساعت هستند، اما سنجه های دیگری نیز وجود دارد که باید موقع انتخاب باتری در نظر بگیرید. نظیر آمپر باتری در هوای سرد (آمپر میل لنگ سرد) یا «CCA» (مخفف Cold Cranking Amp) و ظرفیت ذخیره RC . آمپر باتری ماشین معمولاً 12 ولتی است و با واحد CCA اندازه‌گیری می‌شود. اما برای پیچیده‌تر کردن اوضاع، ظرفیت ذخیره باتری (RC) هم وجود دارد. با ما همراه باشید تا همه چیز را برایتان توضیح دهیم.

خرید باتری ماشین از فروشگاه ایران باتری

ما تضمین می کنیم که شما در بهترین و به صرفه ترین شرایط، باتری ماشین خود را خواهید خرید. ممکن است بعضی از شما عزیزان اطلاعات کافی در مورد آمپر مناسب باتری ماشینتان را نداشته باشید. سایت ایران باتری خرید باتری ماشین را برای شما آسان کرده است. کافیست شما ماشینتان را در سایت جستجو و انتخاب کنید. باتری های مناسب ماشین شما به تفکیک قیمت و برند به شما نمایش داده می شود. شما می توانید برند دلخواهتان را سفارش دهید. پس از سفارش مشاوران ما با شما تماس میگیرند و مجدد مدل ماشین شما را چک می کنند و بعد از حصول اطمینان باطری ماشین شما کمتر از 3 ساعت در هر نقطه ایی از تهران روی ماشینتان نصب می شود. در کنار همه خدماتمون در صورت درخواست شما دینام ماشین شما را هم بصورت رایگان تست می کنیم تا شما از وضعیت سلام دینام ماشین خود با خبر شوید.

بهترین قیمت های باتری ماشین را از ایران باتری بخواهید.

ایران باتری نمایندگی صباباتری و نماینده رسمی توزیع و نصب باتری های این شرکت در تهران می باشد. همچنین نماینده رسمی فروش باطری اوربیتال سپاهان وان و باتری سوزوکی هم می باشد. شما در ایران باتری می توانید انواع باتری های ایرانی و خارجی را انتخاب نمایید. ما به شما تضمین می دهیم بهترین قیمت باطری ماشین به شما پیشنهاد شده است. همچنین به خاطر فروش زیاد باتری ماشین تاریخ تولید همه باتری های ما به روز می باشند و شما با خیال راحت می توانید از گارانتی این محصولات در صورت نیاز استفاده نمایید.
شما در هر ساعت از شبانه روز می توانید به سایت اینترنتی ایران باتری به نشانی www.iranbatri.com مراجعه و سفارشات خود را نهایی کنید. در غیر این صورت می توانید با تماس با شماره  02177036618 و  09109700009  استفاده از مشاوره رایگان کارشناسان ما بصورت شبانه روزی و بدون تعطیلی، سفارشات خود را ثبت نمایید. همچنین امکان مراجعه حضوری برای تست رایگان دینام وتعویض باتری ماشین در دفتر مرکزی ایران باتری واقع در تهران، خیابان دماوند بین خیابان سبلان و وحیدیه، روبروی کلینیک قدس پلاک 876 وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی