ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

پشتیبانی و فروش مستقیم آنتی ویروس اف سکیور به ایران [رپورتاژ‌ آگهی]

پس از آنکه کمپانی فنلاندی اف سکیور در ابتدای سال 1395 قراردادی با شرکت سایسک برای فروش آنتی ویروس خود در ایران امضاء کرد این شرکت نام ایران را به لیست کشورهایی که خدمات مستقیم ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

پس از آنکه کمپانی فنلاندی اف سکیور در ابتدای سال 1395 قراردادی با شرکت سایسک برای فروش آنتی ویروس خود در ایران امضاء کرد این شرکت نام ایران را به لیست کشورهایی که خدمات مستقیم به آن ارائه می دهد اضافه کرده است.

اف سکیور از معدود کمپانی های امنیت سایبری است که آنتی ویروس تحت شبکه خود را به صورت رسمی به ایران ارائه و پشتیبانی می دهد. دلیل این خدمات نیز این است که اف سکیور هیچگونه وابستگی به یک دولت مشخص ندارد و یک شرکت کاملاً خصوصی بدون دخالت مستقیم دولتهای امریکا، روسیه، چین و ... است.

محصول F-Secure Business Suite که آنتی ویروس تحت شبکه این کمپانی است دارای ویژگی های مهمی است که در زیر به آنها اشاره میکنیم:

آنتی ویروس و آنتی اسپم بسیار قدرتمند

وظیفۀ اصلی هر آنتی ویروسی جلوگیری از آلوده شدن دستگاه‌ها و کامپیوترها به ویروس‌ها، بدافزارها، تروجان‌ها، کرمهای اینترنتی و ... است. به این ویژگی آنتی ویروس، محافظت یا Protection آنتی ویروس می‌گویند.

طبق گزارش آزمایشگاه AV-Test آنتی ویروس اف سکیور در 5 سال گذشته همواره رتبۀ اول و یا دوم را بین تمام آنتی ویروس های تحت شبکۀ دنیا داشته است. این آنتی ویروس درسالهای 2011 تا 2015 طی تست‌های Protection انجام شده 3 سال رتبه اول و 2 سال رتبه دوم را کسب کرده است. در طی این 5 سال اف سکیور بهترین عملکرد کلی را در میان رقبا داشته است.

F Secure-2

قابلیت DeepGuard

یکی از چالش های اساسی در سال های اخیر افزایش حملات متنوع توسط بدافزارهایی که توانایی نفوذ از طریق برنامه‌ها، شبکه‌ها و سرویس های موجود برروی کامپیوترها را دارند. نگرانی ناشی از این تهدیدات برای تمام شبکه‌ها و برنامه‌هایی که به اینترنت دسترسی دارند وجود دارد.

با افزایش روزافزون جذابیتِ حملات سایبری برای مجرمین تعداد این حملات نیز به شدت افزایش پیدا کرده است. بد افزارها بصورت مدام تکامل پیدا می‌کنند و خصوصیات و حقه‌های آنها پیچیده تر می‌شوند.

ولی یک چیز همیشه در تمام بدافزارها ثابت است و آن نوع رفتارِشان محسوب می شود. با استفاده از این قابلیت شما قادر خواهید بود تا هرنوع بدافزار جدید و ناشناخته ای که رفتاری نامتعارف دارد را شناسایی کرده و آن را قرنطینه کنید.

DeepGuard یکی از قویترین راهکارها برای مقابله با ویروس‌ها و دیگر بدافزارهای ناشناخته و جدید است. اف سکیور مخترع و اولین تولید کنندۀ راهکار برای شناسایی بدافزار بر مبنای رفتار به حساب می آید. اف سکیور با امنیت چند لایه‌ای حفاظ کاملی برای شبکه‌ها در خود دارد. در این حفاظ چند لایه همانطور که در بالا ملاحظه می‌کنید، DeepGuard در لایۀ دوم قرار دارد.

F secure-3

قابلیت Browsing Protection

همانطور که قبلاً نیز اشاره شد، بیشتر حملات و نفوذ بدافزارها بصورت آنلاین صورت می‌گیرند. بنابراین محافظت از شبکۀ شما باید قبل از اینکه بدافزارها وارد بشوند شروع به کار کند. در اینجاست که ویژگی Browsing Protection باعث امنیت شما می‌شود.

این ویژگی باعث می‌شود که شما در محیط وب در امنیت کامل به سر ببرید. برای جلوگیری کاربران از ورود و بازدید از وب سایت‌های مخرب شما می‌توانید از این ویژگی استفاده کنید. بنابراین زمانیکه وب سایتی حاوی بدافزار و یا مضنون به خرابکاری باشد اف سکیور به کاربر اطلاع می‌دهد.

Browsing Protection بصورت Real Time فعالیت می‌کند و واکنشی بسیار سریع به وب سایت‌های مخرب نشان می دهد. این ویژگی علاوه بر اینکه شما را در مقابل نرم افزارها و وب سایت های مخرب محافظت می‌کند، به شما این اجازه را می‌دهد تا دسترسی به محتوایی که صلاح نمی‌دانید کاربران شما از آنها بازدید کنند را نیز مدیریت کنید.

به طور مثال شما می‌توانید دسترسی تمام کاربران یا قسمتی از آنها را به یک و یا چندین سایت مشخص ببندید. با فعال کردن این محدودیت کاربران شما حتی با استفاده از VPN نیز نمی‌توانند از آن سایت‌های مشخص بازدید کنند.

F Secure-4

قابلیت Device Control

یکی از راهکارهای مورد توجه و بسیار مورد نیاز سازمان‌ها قابلیت مدیریت و کنترل USB ها و دیگر ابزارهایی است که ممکن است به هر نحوی به کامپیوترها متصل شوند. با این ویژگی شما می‌توانید اجازۀ متصل شدن هرگونه USB و یا هارد اکسترنال را از کاربران خود بگیرید. همانطور که می‌دانید یکی از بزرگترین خطرهای تهدید کنندۀ امنیت شبکه، اطلاعات موجود در USB ها و یا انواع دیگر حافظه‌های پورتابل است.

بنابراین با مدیریت کردن آنها می‌توانید این تهدیدها را از بین ببرید. نکته اینجاست که شما همچنین می‌توانید که یک یا چند دیوایس و یا USB مشخص را بعنوان استثنا به کنسول مدیریتی اف سکیور معرفی کنید تا بتوانند داخل سازمان مورد استفاده قرار گیرند. درواقع به غیر از آن دیوایس مورد اعتماد شما بقیۀ آنها توسط آنتی ویروس بلاک خواهند شد و نمی‌توانند مورد استفاده قرار گیرند.

قابلیت Advanced Protection

در خیلی از موارد نه تنها خود وب سایت بازدید شده می‌تواند تهدید آمیز باشد، بلکه فایل های Java، Flash و یا دیگر فایل‌هایی که در آن وب سایت به نمایش درمی‌آیند می‌توانند حفره‌ای امنیتی محسوب شوند.

مجرمین امروزه از طریق اینگونه فایل‌ها به سادگی می‌توانند وارد حریم خصوصی افراد شوند و امنیت شبکه و یا کامپیوتر آنها را به خطر بیندازند. این روش یکی از محبوبترین روش های مجرمین در این روزها است. با استفاده از ویژگی Advanced Protection شما می‌توانید جلوی باز شدن فایل های مخرب در وب سایت‌ها را بگیرید. برای مثال می‌توانید اجازۀ اجرای Java, Flash, Pdf و ... را در وب سایت‌ها بگیرید تا از این تهدیدات در امان باشید.

دارای 2 رابط کاربری (پیشرفته و ساده)

داشتن 2 رابط کاربری متفاوت با ظاهری متفاوت به افراد این اجازه را می‌دهد تا بتوانند بنا بر نیاز و یا تخصص خود مدیریت این کنسول را انجام دهند. کنسول مدیریتی اف سکیور تنها محصول در آنتی ویروس‌ها است که 2 نوع رابط کاربری دارد.

برای ادمین‌های میانی و یا آنهایی که نیاز به اطلاعات ریز و مدیریتِ جزئیات ندارند میتوان از رابط کاربری ساده استفاده کرد و برای ادمین های اصلی سازمان و یا آنهایی که نیازمند مدیریت تمام اجزا هستند میتوان از رابط کاربری پیشرفته و یا حرفه ای استفاده کرد.

حفاظت در مقابل ایمیل های آلوده

یکی از راههای دیگر برای ورود بدافزارها به شبکه و یا کامپیوتر شما از طریق ایمیل‌های دریافتی است. یکی از کارهایی که آنتی ویروس اف سکیور انجام می‌دهد جلوگیری از این نوع تهدیدات است.

چناچه ایمیلی برای شما ارسال شود که حاوی ویروس باشد و یا اینکه امنیت شما را تهدید کند توسط این ویژگیِ اف سکیور قرنطینه و یا پاک می‌شود. بنابراین خطر حملات و ویروس‌های ایمیلی برای شما از بین خواهد رفت. همچنین با این قابلیت شما می‌توانید جلوی اسپم‌های دریافتی‌تان را نیز بگیرید.

قابلیت Neighborcast

یکی از ویژگی های منحصر بفرد اف سکیور Neighborcast است. کاری که این ویژگی انجام می‌دهد کم کردن تراکنش های اطلاعاتی در کل شبکۀ شما محسوب می گردد. در حالت معمول و در آنتی ویروس های دیگر زمانیکه یکی از کامپیوترهای شبکه نیاز به دریافت آپدیت جدید را داشته باشد می‌بایست که حتماً به کنسول مرکزی مراجعه کرده و آپدیت ها را دریافت نمایند.

در حالیکه با استفاده از این قابلیت در صورت ارتباط ضعیف و کند با سرور و یا عدم امکان دسترسی به سرور آنتی ویروس این قابلیت به صورت اتوماتیک فعال می گردد. در اف سکیور تنها با فعال کردن Neighborcast کامپیوترها می‌توانند آپدیت ها را از یکدیگر نیز دریافت کنند.

یعنی اگر کامپیوتر نزدیک شما آپدیت ها را دریافت کرده باشد دیگر به سرور رجوع نمی‌کند و از کامپیوتر کناردستی خود این اطلاعات را دریافت می‌کند و این فرآیند در کل شبکه اتفاق می افتد. بنابراین ترافیک شبکه و فشار برروی سوئیچ ها و سرورها بسیار پائین می آیند و کارایی کل شبکه به صورت کاملاً محسوسی افزایش پیدا میکند.

جهت استعلام قیمت آنتی ویروس و یا گرفتن نمایندگی آنتی ویروس اف سکیور به وب سایت www.cysec-co.com و یا www.cysec.ir مراجعه فرمائید.

برای مشاهدۀ نمایندگان اف سکیور در ایران کلیک کنید.

F secure-5

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mehdico
    Mehdico | ۲۱ مرداد ۱۳۹۵

    آمار کاملا غلط است. آنتی ویروسهای کسپر اسکای و بیت دیفندر از نظر پایداری امنیت (یعنی درصد افت و خیز رتبه امنیتی طول چندین سال) بیشترین پایداری امنیتی رو داشتن. ولی اف سکیور اول خیلی ضعیف بوده. کم کم قوی شده و مسلما شاید دوباره ضعیف بشه.
    پایداری امنیت مهمترین فاکتور انتخاب آنتی ویروس برای کاربران خانگیه.

    • disna
      disna | ۹ آبان ۱۴۰۰

      اف-سکیور عملکرد خوبی داشته. از کسپرسکی که 100% بهتر بوده. نسبت به بیت دیفندر هم روی سیستم سبکتر هست.

      از لحاظ فروش هم وضعیت اف-سکیور بهتر از کسپرسکی و بیت دیفندر هست. شرکتش هم سهامی عام هست. و میزان فروشی که اعلام میکنه قابل اعتماده..
      ولی از لحاظ برند و فروش در کلاس میانی بازار جهانی آنتی ویروس و بعد از شرکتهای بزرگ و میلیارد دلاری مثل نورتون ، سایمنتک ، مکافی و ترندمیکرو قرار گرفته.

مطالب پیشنهادی