ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

اولین استارتاپ بیمه مجوز گرفت

بیمه بازار، اولین استارت آپ در زمینه بیمه، مجوز کارگزاری برخط این حوزه را از بیمه مرکزی دریافت کرد. ایستادگی صنعت بیمه برای وارد شدن به حوزه فروش و پشتیبانی آنلاین، تا مدت‌ها این صنعت ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۷ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بیمه بازار، اولین استارت آپ در زمینه بیمه، مجوز کارگزاری برخط این حوزه را از بیمه مرکزی دریافت کرد.

ایستادگی صنعت بیمه برای وارد شدن به حوزه فروش و پشتیبانی آنلاین، تا مدت‌ها این صنعت را از مزایای استفاده از فرصت‌های موجود دور نگه داشته‌بود.

اما پس از مدت‌ها و به دست آمدن اطمینان خاطر از امنیت در زمینه‌های مالی و پرداخت، برخی ترس‌ها کنار گذاشته شدند و زمینه‌ای پیش آمد تا صنعت بیمه نیز طعم فروش و پشتیبانی آنلاین را بچشد.

بیمه‌بازار نخستین حرکت استارتاپی در حوزه بیمه آنلاین بود که کارش را از سال ۱۳۹۵ شروع کرد.

این قدم بزرگ در حوزه فروش آنلاین بیمه، مثل سایر استارتاپ‌ها در ایران، برای پا گرفتن و ادامه دادن، ماجراهای زیادی را از سر گذراند. مثل هر کسب و کاری، چند بار گرفتار پیچ‌های سخت شد.

اما حفظ تعادل در هر مسیری، راز موفقیت است. بیمه‌بازار هم با در پیش گرفتن همین منش، توانست پیچ‌ها را پشت سر بگذارد و امروز به عنوان کارگزار رسمی فروش بیمه کارش را ادامه دهد. بعد از این حرکت جسورانه، شرکت‌های دیگری هم برای فروش بیمه دورخیز کردند و وارد بازار رقابتی شدند.

مهم‌ترین مزیت این سایتِ خرید بیمه آنلاین، قابلیت مطالعه شرایط اکثر شرکت‌های بیمه و مقایسه قیمت‌هاست. این ویژگی، فرصتی است برای متقاضی‌های خرید بیمه که بعد از مطالعه و مقایسه، همان بیمه‌ای را بخرند که مناسب حال و مدنظرشان است.

در حال حاضر، ۷۰ درصد بیمه‌ها در بیمه‌بازار به صورت آنلاین صادر و نسخه‌های کاغذی، تنها در صورت در خواست خریدار، به آدرس پستی آنها فرستاده می‌شود.  

علاوه بر این، خط پشتیبانی آنلاین بیمه‌بازار فعالانه در خدمت مشتریانی است که سوال دارند یا در روند خرید به مشکل برخورده‌اند. بخش پشتیبانی به طور میانگین در هر روز جوابگوی ۲۰۰۰ تماس است. این میزان تماس، نشان دهنده ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با خریداری است که خرید آنلاین بیمه را به روش‌های قدیمی ترجیح داده‌است. l

اما ارتباط با خریداران در بیمه‌بازار تنها به بخش پشتیبانی ختم نمی‌شود. در شبکه‌های اجتماعی مانند توئیتر و اینستاگرام، تا جای ممکن، اطلاعات پیچیده در حوزه بیمه و تغییرات صورت گرفته در قوانین آن، با زبانی ساده برای مخاطبین توضیح داده می‌شود. در این بخش نیز پاسخ‌دهی به سوالات و پیگیری مشکلات از اولویت‌های کار است.

و حالا پنج‌سال پس از شروع کار و به دست آوردن اعتماد و رضایت ارزشمند مصرف‌کننده، بیمه بازار توانست مجوز کارگزاری برخط را دریافت کند و به یک شرکت رسمی برای فروش بیمه تبدیل شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی