ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

والکس
رپورتاژ آگهی

والکس جدید از راه رسید! | با خیال راحت سرمایه گذاری کنید

همه می‌دانیم از دغدغه‌های مهم و اصلی تمامی کاربران فعال در حوزه ارزهای دیجیتال، انتخاب یک صرافی معتبر و قابل اطمینان است. با وجود پلتفرم‌های معاملاتی زیادی که در داخل و خارج از کشور فعالیت ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

همه می‌دانیم از دغدغه‌های مهم و اصلی تمامی کاربران فعال در حوزه ارزهای دیجیتال، انتخاب یک صرافی معتبر و قابل اطمینان است. با وجود پلتفرم‌های معاملاتی زیادی که در داخل و خارج از کشور فعالیت دارند، همچنان انتخاب بهترین پلتفرم برای معاملات رمزارز کار دشواری است و دقت بسیاری می‌طلبد. اما چطور می‌شود از میان صرافی‌های بی‌شماری که وجود دارد، مناسب‌ترین صرافی را برای خود انتخاب کنیم. آشنایی کامل با خدمات و ویژگی‌های صرافی و همچنین اطمینان خاطر در رابطه با امنیت آن نکات بسیار مهمی است که کاربران باید به آن‌ها توجه داشته باشند. حتماً تاکنون بارها نام والکس به گوش‌تان خورده است. والکس به عنوان یک پلتفرم‌ ارز دیجیتال ایرانی توانسته با ارائه‌ی خدمات مناسب، پشتیبانی قوی و تامین امنیت معاملات کاربران، در فهرست 5 صرافی مطرح داخلی قرار بگیرد. در این مقاله به برخی از موارد اساسی و تأثیرگذار در انتخاب یک صرافی و همچنین معرفی سرویس‌های والکس جدید خواهیم پرداخت.

ابهامات و عوامل مهم جهت انتخاب یک صرافی معتبر

در حال حاضر به‌صورت روزافزون شاهد حضور صرافی های ارز دیجیتال ایرانی نوپا زیادی هستیم. اما همین افزایش تعداد سایت‌های آنلاین خرید و فروش ارزهای دیجیتال و صرافی‌های مختلف ما را سردرگم می‌کند که به‌راستی به کدام‌یک از این صرافی‌ها می‌توانیم اعتماد کنیم؟ کدام‌یک از صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی خوب هستند؟ کدام‌یک برای معامله کردن امن‌تر است؟ آیا همه این صرافی های آنلاین قابل‌اعتماد هستند؟ همه اینها سؤالاتی هستند که هنگام انتخاب یک صرافی معتبر ایرانی از ذهن ما عبور می‌کنند. ما در این مقاله قصد داریم که به بررسی ویژگی‌های کلی یک صرافی ارزدیجیتال ایرانی معتبر و مطمئن بپردازیم و در کنار آن درباره خدمات تازه‌ای که صرافی والکس برای رفاه کاربران خود در اختیار آن‌ها قرار داده است نیز صحبت کنیم.

 ویژگی های اصلی یک صرافی ارزدیجیتال معتبر

به صورت کلی از ویژگی‌های اصلی یک پلتفرم آنلاین خرید و فروش ارزهای دیجیتال را می‌توان به تضمین امنیت دارایی و معاملات کاربران، اعتبار کافی، میزان نقدینگی و حجم معاملات بالا، پشتیبانی قوی و غیره اشاره کرد. در ادامه ۴ مورد از این ویژگی‌ها را بررسی می‌کنیم.

 1-  تنوع کوین‌ها:

ارزهای بازار والکس
بیت کوینبیت کوین کشیونی سوآپدشاستلارکاردانولایت کوینسندباکستورچیناکسی
اتریومبایننس کوینبیت تورنتتترایاساتمفانتومشیباچیلیزانجین
دوج کوینپن کیک سوآپفایل کوینریپلترونمتیکپولکاداتچین لینکماناآلیس

تنوع تعداد کوین‌های یک صرافی به کاربران آن این امکان را می‌دهد تا با قدرت بیشتر و تصمیم‌گیری بهتر به مدیریت سبد معاملاتی و تریدهای خود بپردازند. در همین راستا صرافی‌هایی مانند نوبیتکس، والکس، آبان تتر و ... لیستی متنوع از مجبوب‌ترین ارزهای دیجیتال را به جهت جلب رضایت همراهان خود تهیه کردند و از این طریق امکان مدیریت صحیح سبد سرمایه و همچنین اجرای استراتژی‌های مختلف ترید‌‌ را برای کاربران خود ایجاد کردند. شما می‌توانید برای خرید هر یک ارزهای زیر و همچنین خرید بیت کوین به آدرس Wallex.ir مراجعه کنید.

حالا که صحبت از صرافی والکس شد، اجازه دهید تا همینجا به معرفی امکانات و قابلیت‌های اضافه شده به والکس بپردازیم.

سرویس ها و خدمات والکس جدید:

  • پشتیبانی از تترهای ERC20 و TRC20
  • نگهداری و ذخیره‌ دارایی کاربران در کیف‌پول‌های سرد برای حفظ هرچه بیشتر امنیت دارایی آن‌ها
  • خرید و فروش سریع و آنی ارزهای دیجیتال
  • امکان واریز و برداشت وجه از طریق رمزارزها و ارزهای فیات (ریال)
  • تعویض ارز ها به هم
  • رابط کاربری خوب
  • کارمزد مناسب
  • P&L (Profit and lost) (نمایش سود و ضرر)
  • امنیت بیشتر از طریق احراز هویت دوعاملی به جهت جلوگیری از خسارت‌های حاصل از فیشینگ و …
  • وب اپلیکیشن والکس برای اندروید و ios
  • استاپ لاس Stop loss (حد ضرر و حد سود)
  • price alert (تنظیم برای قیمت‌های خاص و ارسال نوتیفیکیشن)
  • referral (معرفی بیشتر = پاداش بیشتر) 

2-  پشتیبانی ۲۴ ساعته و مسئولیت‌پذیر:

معامله در دنیای ارزهای دیجیتال بسیار سریع و پر از ریسک‌ است. پشتیبانی به مشتریان صرافی این اطمینان را می‌دهد که برای پرسش‌های مختلف در رابطه با رمزارزها و معاملات منبعی امن و آگاه در اختیار دارند. یکی از ویژگی‌هایی که مهم صرافی‌ها، برخورداری از تیم پشتیبانی قوی و سریع است.

3-  نبود شکاف قیمتی:

یکی از بزرگترین مزیت‌های یک صرافی با کیفیت این است که در آن شکاف قیمتی بین قیمت خرید و فروش رمزارزها بسیار ناچیز است یا اصلاً وجود ندارد. بسیاری از مواقع تفاوت بین قیمت خرید و فروش یک رمزارز به‌قدری زیاد است که عملاً کاربر نمی‌تواند روی صرافی برای انجام تریدهای منظم حساب کند. در صرافی‌های معتبر قیمت خرید و فروش ارز طبق نمودارهای جهانی و پیشنهاد کاربران تنظیم می‌شود و صرافی نقش مستقیم در قیمت‌گذاری‌ها ندارد. این ویژگی باعث می‌شود شکاف قیمتی در این بازار معاملاتی به حداقل برسد.

4-  ارائه کیف پول اختصاصی و نقدینگی بالا:

با توجه به هزینه بالا کارمزدهای انتقال در شبکه، خرید و فروش مداوم و جابه‌جایی ارز از کیف پول به صرافی و بالعکس برای تریدرها به صرفه نخواهد بود. صرافی‌هایی مانند نوبیتکس، رمزینکس، آبان تتر، والکس، اکسکوینو با ارائه کیف پول اختصاصی و امن این امکان را برای کاربران خود فراهم کردند تا به راحتی برای سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت یا معاملات کوتاه مدت اقدام کنند و همچنین به جهت انتقال دارایی روی آن‌ها حساب کنند. در همین راستا حجم زیاد معاملات و سرعت بالای نقدشوندگی ارزهای دیجیتال در این صرافی‌ها نشان‌دهنده رضایت و اعتماد کاربران به آن‌ها است.

قدم گذاشتن در دنیای حرفه‌ای

در کل کار کردن در بازار ارزهای دیجیتال هیجانات خاص خودش را دارد و باید با احتیاط وارد این دنیای پررمز و راز شد و اصل فقط ورود به این بازار نیست؛ باید چگونگی خرید و فروش را هم یاد گرفت. برای انتخاب یک صرافی به‌روز و قابل اعتماد باید به دنبال برخی ویژگی‌های اساسی و متمایز کننده مثل مواردی که در این مقاله به آن‌ها اشاره کردیم، باشید. فراموش نکنید که عجله در این کار اصلاً جایز نیست؛ بلکه باید با دقت و صبر به انجام مقایسه‌ و سنجش‌های گوناگون بپردازید. 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی