ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

با فلایتیو آشنا شوید؛ سامانه خرید و رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار [رپورتاژ آگهی]

فلایتیو سامانه ای است برای رزرو و خرید آنلاین بلیط هواپیما و قطار. با استفاده از این سامانه می توان در تمام ساعات شبانه روز، بلیط هواپیما را به صورت آنلاین خریداری یا رزرو کرد. ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

فلایتیو سامانه ای است برای رزرو و خرید آنلاین بلیط هواپیما و قطار. با استفاده از این سامانه می توان در تمام ساعات شبانه روز، بلیط هواپیما را به صورت آنلاین خریداری یا رزرو کرد. این سامانه دارای پشتیبانی شبانه روزی است. چنانچه هنگام خرید بلیط قطار یا هواپیما سوالی پیش آمد، در هر ساعت شبانه روز پشتیبانی فلایتیو پاسخگوی خریداران است.

فلایتیو همه پروازهای داخلی چارتری و سیستمی و پروازهای خارجی را پوشش می دهد چرا که با ایرلاین های خارجی و داخلی طرف قرارداد است.

علاوه بر تمام این ها، فلایتیو سامانه خرید آنلاین بلیط قطار نیز هست. در این سامانه که تمام خطوط ریلی را پوشش می دهد، می توان قیمت های بلیط قطار را به همراه جزییات ضروری آن مشاهده کرد و بلیط را آنلاین خریداری کرد.

راهنمای جامع سفر و جاذبه های گردشگری از دیگر جذابیت های سامانه فلایتیو است که با استفاده از آن می توان هر اطلاعاتی که درباره سفر باید دانست، به دست آورد و با جاذبه های گردشگری کشورها و شهرها، انواع جشنواره های فصلی و خاص آشنا شد.

فلایتیو را ببینیدبه کانال تلگرام ما بپیوندید!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی