ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کوین لوکالی
رپورتاژ آگهی

اکسچنج کوین لوکالی رسما همکاری با بایننس را آغاز کرد

پیشرفت روزافزون ارزهای دیجیتال و گسترده‌تر شدن خدمات مبتنی بر ارزهای رمزپایه، حوزه ارزهای دیجیتال را به بخش مهمی از بازارهای پولی و مالی تبدیل نموده است. افزایش تقاضا برای ارزهای دیجیتال و سودآوری قابل ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

پیشرفت روزافزون ارزهای دیجیتال و گسترده‌تر شدن خدمات مبتنی بر ارزهای رمزپایه، حوزه ارزهای دیجیتال را به بخش مهمی از بازارهای پولی و مالی تبدیل نموده است. افزایش تقاضا برای ارزهای دیجیتال و سودآوری قابل توجه سرمایه‌گذاری‌ها در این حوزه،‌ بسیاری از صرافی‌ها و پلتفرم‌های ارائه دهنده این خدمات را به ارائه‌ ابزارهای معاملاتی پیشرفته ترغیب نموده است. فیوچرز تریدینگ یا قرارداد‌های آتی فرصتی نوین برای سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال جهت کسب سود‌هایی ملموس‌تر از تریدهای روزانه فراهم کرده است. نقدینگی و حجم معاملات بالا از جمله ملزومات اصلی صرافی‌ها برای ارایه خدمات فیوچرز به‌شمار می‌روند. برای مثال شدت و بزرگی حجم معاملات بایننس، این صرافی را به بهترین گزینه برای فیوچرز تریدینگ تبدیل کرده است.

تحریم‌های اقتصادی دسترسی سرمایه‌گذاران ایرانی به پلتفرم‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال بین‌المللی را محدود نموده‌اند و صرافی‌های قابل دسترس برای این گروه از سرمایه‌گذاران، معمولا خدمات فیوچرز ارائه نمی‌دهند. صرافی کوین لوکالی به عنوان یکی از پارتنر‌های رسمی و موفق صرافی بزرگ بایننس، به صورت یک بروکر عمل کرده و تمامی خدمات بایننس را به شکل مستقیم برای کاربران خود فراهم نموده است. علاقه‌مندان جهت استفاده از خدمات کوین لوکالی نیازی به احراز هویت ندارند و با ترید در بایننس از طریق صرافی کوین لوکالی می‌توانند به تمامی مزایای صرافی بایننس دسترسی داشته باشند.

برتری‌های کوین لوکالی برای معاملات فیوچرز

معاملات فیوچرز بر خلاف معاملات اسپات در لحظه انجام نشده و در واقع قراردادی معاملاتی برای آینده به‌شمار می‌روند. به همین دلیل، با انجام تحلیل و پیش‌بینی‌های مناسب، سرمایه‌گذاران می‌توانند با استفاده از معاملات فیوچرز از هر دو روند صعودی و نزولی قیمت‌های بازارهای ارزهای دیجیتال، سود‌‌آوری داشته باشند. در معاملات فیوچرز دو طرف معامله متعهد می‌شوند در زمانی از پیش تعیین شده، میزان مشخصی از دارایی‌های خاص خود را با قیمتی توافق‌شده معامله نمایند. انجام قراردادهای فیوچرز در صرافی‌ها دارای کارمزد و کمیسون‌های خاصی است که باید در زمان ثبت قرارداد پرداخت شوند. خود قراردادهای فیوچرز نیز قابل معامله هستند و طرفین می‌تواند قبل از فرا رسیدن زمان معامله، قرارداد را به طرف ثالثی منتقل نمایند. به عبارتی دیگر خرید و فروش خود قراردادهای آتی نیز راهی ثانویه برای کسب درآمد از این ابزار بوده و مبادله این گونه قراردادها به طور مکرر بر روی صرافی‌های ارزهای دیجیتال انجام می‌گیرد. از این رو، میزان کارمزدها و کمیسیون‌های یک صرافی برای معاملات فیوچرز، تاثیر قابل ملاحظه‌ای بر روی میزان محبوبیت آن صرافی خواهد داشت. صرافی کوین لوکالی خدمات معاملات فیوچرز را با کمیسیون برابر با بایننس به کاربران ارایه می‌دهد که خود کمترین کمیسیون ترید فیوچرز در این حوزه به‌شمار می‌رود.

از دیگر مزایای معاملات فیوچرز می‌توان به قابلیت استفاده از لوریج یا اهرم‌های معاملاتی اشاره کرد. لوریج به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد با سرمایه کمتر و استفاده از منابع صرافی، قراردادهای به مراتب بزرگ‌تری ثبت کرده و با افزایش تاثیر و نفوذ خود در بازار، سودهای بالاتری کسب نمایند. کوین لوکالی خدمات فیوچرز با لوریج 125 برابری بایننس را برای کاربران خود فراهم کرده است که قوی‌ترین لوریج بازار در قراردادهای فیوچرز ارزهای دیجیتال به‌شمار می‌رود.

ردمپ خدمات صرافی کوین لوکالی

کوین لوکالی به توسعه روز افزون و بهبود خدمات و ابزارهای خود پایبند بوده و با سرمایه‌گذاری بر روی فناوری‌های جدید، تلاش می‌کند بهترین تجربه معاملاتی را برای کاربران خود فراهم نماید. یکی از ابزارهای اصلی این صرافی برای بهبود خدمات خود ارایه ارز دیجیتال مخصوص تحت عنوان کوین لوکالی کوین یا به اختصار CLYC است که بزودی به ارز اصلی تمامی اکوسیسم کوین لوکالی تبدیل خواهد شد. ارز CLYC به مقدار محدود یک میلیارد واحد ارائه شده و بر روی شبکه بلاکچین BEP20 مبادله خواهد شد. 50 درصد از موجودی اولیه این ارز برای سرمایه‌گذاران در نظر گرفته شده است که در دوره های ICO یا توزیع کوین اولیه به فروش خواهد رسید. 25 درصد از موجودی CLYC به بیان‌گذاران و تیم تحقیق و توسعه به منظور ارتقای هر چه بیشتر و بروزسانی‌های زیر ساخت‌های آن  تعلق خواهد گرفت. باقی‌مانده موجودی نیز به جامعه حامی CLYC و نیز اندوخته ارزی صرافی کوین لوکالی اختصاص خواهد یافت.

وایت پییر کوین لوکالی به صورت سالانه بروزرسانی شده و ردمپ این صرافی را برای پیاده‌سازی ابزارها و فناوری‌ها مدرن در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. کوین لوکالی در ردمپ خود هر سال را به چهار دوره سه ماهه تقسیم کرده و هر کدام از این دوره‌ها را به توسعه ابزار و خدمات خاصی اختصاص داده است. سه ماهه اول سال 2022 برای توسعه ابزارهای مبادله ارزهای دیجیتال با ارزهای فیات و دولتی در نظر گرفته شده است. در سه ماهه دوم همان سال توسعه ارز CLYC به اتمام خواهد رسید و در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. سه ماهه سوم 2022 به اضافه کردن قابلیت های Saving و استیک کردن ارزهای دیجیتال اختصاص یافته است. به منظور جذب کاربران علاقه‌مند به هنرهای دیجیتال و نیز ارایه خدمات مبتنی بر بلاکچین برای این حوزه، پلتفرم NFT برای صرافی کوین لوکالی در دوره نهایی سال 2022 راه‌اندازی خواهد شد.

ردمپ کوین لوکالی سال 2023 را به ارایه خدمات مبتنی بر ارز  CLYCاختصاص داده است. به طوری که در سه ماهه نخست آن سال،‌ کوین لوکالی بر روی توسعه قراردادهای هوشمند برای شبکه CLYC و بروزرسانی‌های شبکه مربوطه تمرکز خواهد داشت. در سه ماهه دوم 2023، پلتفرم فیوچرز تریدینیگ کوین لوکالی برای ارزهای مختلفی از جمله BNB، USDT، CLYC و غیره شروع به کار خواهد نمود. سه ماهه سوم 2023 به توسعه پلتفرم معاملات فیوچرز کویلن لوکالی اختصاص یافته و در دوره سه‌ماهه نهایی همان سال نیز پلتفرم مبادلات غیرمتمرکز یا DEX برای کوین لوکالی فعال خواهد شد.

عضویت و معامله در کوین لوکالی

صرافی کوین لوکالی جزء پلتفرم‌های بسیار معدودی به شمار می‌رود که خدمات و ابزارهای کامل و پیشرفته‌‌ای را برای کاربران خود فراهم نموده است. ابزارهای کامل این صرافی و ارتباط مستقیم آن با صرافی بایننس توام با احراز هویت کاربران ایرانی، کوین لوکالی را به یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای سرمایه‌گذاران ایرانی علاقه‌مند به فیوچرز تریدینگ تبدیل کرده است. فرایند ثبت نام بر روی کوین لوکالی تنها به یک ایمیل و یا شماره تلفن نیاز دارد و با مراجعه به وبسایت و یا دانلود اپلیکیشن کوین لوکالی از گوگل ‌پلی و اپ‌استور به سادگی قابل انجام است. کاربران همچنین می‌توانند با دنبال نمودن صفحات کوین لوکالی بر روی اینستاگرام، به اخبار، اعلامیه ها و سایر بروزرسانی‌های این صرافی دسترسی داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی