ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رمزینکس
رپورتاژ آگهی

خرید ارز دیجیتال از صرافی رمزینکس

انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال لازمه ورود امن و مطمئن شما به دنیای شیرین ارزهای دیجیتال است. صرافی برای خرید ارز دیجیتال علاوه بر امنیت بالایی که باید داشته باشد، لازم است از امکانات و ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال لازمه ورود امن و مطمئن شما به دنیای شیرین ارزهای دیجیتال است. صرافی برای خرید ارز دیجیتال علاوه بر امنیت بالایی که باید داشته باشد، لازم است از امکانات و قابلیت‌های مهم دیگری هم برخوردار باشد. امکاناتی که حضور شما در بازار رمزارزها را می‌تواند کم ریسک، ساده و شیرین کند. با ما همراه باشید.

صرافی ارز دیجیتال چگونه کار می‌کند؟

باید عنوان کرد که نحوه عملکرد صرافی‌های مختلف ارز دیجیتال با یکدیگر متفاوت است. اما می‌توان گفت که در نهایت تمامی صرافی‌های موجود به یکی از دو حالت فروشگاهی و همتا به همتا عمل می‌کنند.

صرافی ارز دیجیتال فروشگاهی

در این حالت صرافی ارز دیجیتال طرف معامله شما است. در واقع شما ارزهای دیجیتال را از این صرافی خریده و در زمان فروش به همان صرافی می‌فروشید.

حالت همتا به همتا

اما در این حالت صرافی در واقع نقش واسطه‌ای داشته و فقط به‌عنوان یک واسط بین خریدار و فروشنده قرار دارد و از معامله‌های صورت گرفته کارمزد دریافت می‌کند.

کدام نوع صرافی بهترین است؟

صرافی‌های فروشگاهی بسته به شرایط بازار که می‌تواند ریزش یا صعودهای ناگهانی باشد، شاید به دلایلی قادر به تکمیل سریع سفارش شما نباشد اما در صرافی‌های فروشگاهی تکمیل شده سفارش خرید یا فروش شما خارج از کنترل صرافی است. پس می‌توان گفت که بهترین صرافی برای خرید ارز دیجیتال یک صرافی همتا به همتا است.

صرافی رمزینکس (Ramzinex.com) به‌عنوان بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال از نظر تعداد رمزارز و حجم معاملاتی یک پلتفرم معاملاتی همتا به همتا است.

یک صرافی ارز دیجیتال ایده‌آل چه ویژگی‌هایی دارد؟

یک صرافی برای اینکه پاسخگوی همه نیازهای کاربران در هر سطحی که هستند، باشد باید یک سری امکانات و ویژگی‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد. در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌های یک صرافی خوب اشاره شده است:

  • اعتبار و قدمت بالایی داشته باشد.
  • کارمزدهای مناسبی داشته باشد.
  • بازار معاملاتی همتا به همتا داشته باشد.
  • حجم معاملاتی صرافی موردنظر باید بالا باشد.
  • رمزارزهای زیادی را تحت پوشش قرار دهد.
  • امکانات تکمیلی مانند اپلیکیشن در اختیار شما قرار دهد.
  • حجم معاملاتی رمزارزها بالا باشد.
  • امکاناتی همچون حد سود و ضرر داشته باشد.

چرا از صرافی رمزینکس ارز دیجیتال بخریم؟

صرافی‌های خوبی داخل کشور در حال فعالیت هستند و رمزینکس یکی از بهترین‌ها در زمینه فروش و خرید ارز دیجیتال و بیت‌کوین است. اما، چرا؟ اینکه چرا باید صرافی را رمزینکس را انتخاب کنیم، چند دلیل دارد که در ادامه به آن‌ها پرداخته شده است و در آخر هم تصمیم‌گیری با شما.

اعتبار و تجربه

صرافی ارز دیجیتال رمزینکس یک صرافی دانش‌بنیان است که توسط جمعی از دانش‌آموخته‌ها و نخبه‌های ایرانی دانشگاه صنعتی شریف فعال در حوزه بلاک‌چین و رمزارزها با سابقه چند ساله راه‌اندازی شده است. صرافی رمزینکس از اولین صرافی‌های ارز دیجیتال داخل ایران است. حجم بالای معاملات، اعتماد کاربران و گسترش پیوسته بازار ارزهای دیجیتال همگی از نشانه‌های اعتبار بالای رمزینکس است.

امنیت در صرافی ارز دیجیتال رمزینکس

همان‌طور که می‌دانید دنیای ارزهای دیجیتال با توجه به ماهیتی غیرمتمرکزی که دارد، نیازمند رعایت بالاترین استانداردهای امنیتی است. این استانداردها در رمزینکس در بالاترین سطح ممکن است. الگوریتم‌هایی که در رمزینکس هر روز بازرسی و به‌روزرسانی می‌شوند. از طرفی هم همه دارایی‌های شما در رمزینکس به طریق سرد نگهداری می‌شوند که امنیت دارایی‌های ارز دیجیتال شما را دو چندان می‌کند.

بازار معاملاتی همتا به همتا

رمزینکس از معدود صرافی ایرانی است که بازار معاملاتی همتا به همتا را در اختیار کاربران خود قرار داده است. در بازار معاملاتی شما دیگر با صرافی سر و کار ندارید و به طور مستقیم با دیگر کاربران وارد معامله می‌شوید. این بازار در حال حاضر در صرافی رمزینکس، بزرگ‌ترین بازار معاملاتی کشور است که بیش از 15 رمزارز برتر بازار را تحت پوشش داده است و هر روز به این تعداد اضافه می‌شود.

خرید ارز دیجیتال

اپلیکیشن اختصاصی و حرفه‌ای

از دیگر مزیت‌هایی که صرافی رمزینکس در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد یک اپلیکیشن حرفه‌ای برای همه گوشی‌های هوشمند است. در این اپلیکیشن شما به راحتی در هر زمان و هر کجا که هستید می‌توانید به خرید و فروش لحظه ارزهای دیجیتال بپردازید و از طرفی هم دارایی‌های خود را زیر نظر داشته باشید.

کارمزدها در صرافی ارز دیجیتال رمزینکس

همان‌طور که در بالا نیز عنوان شد، کارمزدها یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب یک صرافی ایرانی است. کارمزد خرید و فروش ارز دیجیتال صرافی رمزینکس در میان دیگر صرافی‌های معتبر پایین‌ترین مقدار ممکن است.

کارمزد معاملات خرید و فروش ارز دیجیتال در رمزینکس به‌صورت درصد از هر دو طرف معامله یعنی سفارش‌دهنده (کسی که سفارش را ثبت می‌کند) و سفارش‌پذیر (کسی که سفارش را تکمیل می‌کند) دریافت می‌شود. این میزان کارمزد به حجم معاملات یک ماه اخیر کاربر بستگی دارد.

تنوع و حجم بالا در بازار معاملاتی

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های رمزینکس تعداد بالای کاربران فعال آن و متعاقباً حجم بالای معاملاتی در رمزارزها است. به بیان ساده حجم بالای معاملاتی باعث می‌شود که سفارش خرید یا فروش شما در مدت زمان کمتر و درآن‌واحد تکمیل شود.

از طرفی هم تعداد رمزارزهای موجود در رمزینکس از 100 عدد هم فراتر رفته است و همین موضوع فرصت‌های سرمایه گذرای ایده‌آلی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در پایان

صرافی ارز دیجیتال با توجه به تأثیری که روی حضور شما در بازار رمزارزها دارد، باید در انتخاب آن دقت داشت. یک صرافی خوب باید ویژگی‌هایی داشته باشد که در بالا به آن‌ها اشاره شد. رمزینکس (Ramzinex.com) به‌عنوان یک پلتفرم معاملاتی بزرگ می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای بسیاری از کاربران باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hosein7hosein
    hosein7hosein | ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱

    رمز ارز باعث پیشرفت کشورهای قدرتمند مثل آمریکا و چین میشه در کل برای کشورهای جهان دوم چیزی جز تاراج ثروت ملی نیست!
    بازم بخرید و بخرید تا روزی که رمزارزها 1 پنی هم ارزش نداشته باشند ولی ثروت حقیقی شما تمام شده باشه.
    برای آینده....

مطالب پیشنهادی