ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

حس خوب مثل میزبانی، شما هم دعوتید

برتینا، شرکت بزرگ سهامی در حوزه فناوری اطلاعات، نزدیک به دو دهه است که در زمینه خدمات تحت شبکه و اینترنت در ایران فعال است. این شرکت بزرگ و با قدمت، خدماتی نظیر انواع هاستینگ، ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

برتینا، شرکت بزرگ سهامی در حوزه فناوری اطلاعات، نزدیک به دو دهه است که در زمینه خدمات تحت شبکه و اینترنت در ایران فعال است. این شرکت بزرگ و با قدمت، خدماتی نظیر انواع هاستینگ، ثبت دامنه، ارائه انواع گواهی‌ ssl و تبلیغات گوگل را به مشتریان خود ارائه می‌دهد و توانسته در طی این سال‌ها رضایت بسیاری از سازمان‌های دولتی، نیمه‌دولتی و شرکت‌های کوچک و بزرگ را جلب کند. برتینا، اخیرا وبسایت خود را براساس نیاز و بازخورد کاربران بازطراحی کرده است.

چرا برتینا تصمیم به بازطراحی سایت گرفت؟

با توجه به نیاز کاربران عزیز و بروز کردن سایت در زمینه بصری و فنی، تصمیم به بازطراحی سایت گرفته شد. دسترسی آسان کاربران به بخش‌های مختلف سایت، مهم‌ترین اولویت برتینا در بازطراحی بود؛ از این رو با در نظر گرفتن پیشنهادات متخصصان و همراهان عزیز برتینا، سعی بر بهبود عملکرد سایت شد.

نکته دیگری که به طور ویژه در بازطراحی به آن پرداخته شده، واکنش‌گرا بودن وبسایت برتینا است. در این پروسه، سازگاری با انواع صفحه‌های نمایش در نظر گرفته شده است که این امر با سهولت دسترسی مخاطبان نیز همسو است.

چالش‌های بازطراحی وبسایت برتینا چه بود؟

هر تغییری با چالش‌های کوچک و بزرگی همراه است. در بازطراحی وبسایت برتینا حفظ اعتبار برتینا و جلوگیری از سردرگمی کاربران از چالش‌های بزرگ بود. 

با توجه به اینکه UI/UX سایت قبلی نسبت به استانداردهای جدید کمی پیچیده بود، در بازطراحی وبسایت جدید لازم بود که بیش از هر نکته دیگری به این موضوع توجه شود و نیز طراحی‌ها به گونه‌ای باشد که کاربر به آسانی بتواند به هدف خود در وبسایت برسد و تجربه کاری خوبی داشته باشد.

چه مواردی را برای ریدیزاین در نظر گرفته شده است؟

رنگ‌بندی وبسایت قدیمی، مناسب حوزه کاری برتینا نبود و از این رو، در بازطراحی، رنگ‌بندی وبسایت به خانواده رنگ سرمه‌ای تغییر یافته است.

رابط کاربری وبسایت برتینا به گونه‌ای طراحی شده است که در کمترین زمان، بتوان صفحه مورد نظر را پیدا کرد. وبسایت جدید برتینا اطلاعات کاملی در اختیار کاربر قرار داده است، به گونه‌ای که نیاز کاربر به پشتیبانی را تا حد زیادی کاهش داده است.

در طراحی سایت جدید برتینا، دسترسی سریع کاربر به هدف مورد نظر در سایت مورد توجه قرار گرفته است. در همین راستا، تمامی محصولات به صورت کامل معرفی شده‌اند و کاربر نیاز به جابجایی زیاد بین صفحات ندارد و همچنین سرعت بالای سایت، حس خوبی را به کاربر  القا می‌کند. 

سایت جدید برتینا چه مشخصاتی دارد؟

طراحی یکپارچه و بهبود رابط کاربری در وبسایت جدید برتینا کاملا مشهود است و استانداردهای بین‌المللی در ریدیزاین وبسایت کاملا رعایت شده و آن را به یک وبسایت منظم و منسجم تبدیل کرده است. همچنین در اولین نگاه تغییر رنگ به چشم می‌آید. رنگ وبسایت برتینا از ترکیب رنگی قرمز و نارنجی به بنفش و سرمه‌ای تغییر پیدا کرده است.

در بازطراحی وبسایت برتینا، نحوه نمایش وبسایت در صفحه موبایل نیز بهبود یافته و مخاطبین برتینا، تجربه کاربری دلچسبی از نسخه موبایل این وبسایت کسب می‌کنند. با توجه به این که تقریبا بیش از نیمی از کاربران وب از طریق گوشی‌ موبایل وارد این فضا می‌شوند، در نظر گرفتن نحوه نمایش وبسایت در گوشی موبایل، نشان‌دهنده آن است که برتینا نیاز کاربر را به درستی درک کرده و تجربه کاربری برای برتینا نکته حائز اهمیتی است.

همچنین در بازطراحی وبسایت برتینا، تولید محتوای اصیل و کاربردی برای کاربران مورد توجه قرار گرفته و طراحی تمامی المان‌ها به صورت اختصاصی انجام شده است.

ظاهر وبسایت بخش بسیار مهم و ماندگار در ذهن مخاطب است. وبسایت جدید برتینا در عین سادگی به گونه‌ای طراحی شده است که در همان ابتدا باعث جذب مخاطب می‌شود، و چیدمان دقیق و استاندارد سرویس‌های قابل ارائه، به انتخاب سرویس مورد نظر توسط کاربر سرعت می‌بخشد. به طور کلی، طراحی وبسایت برتینا به گونه‌ای است که دسترسی آسان به گزینه‌های کاربردی در نظر گرفته شده و سبب تجربه کاربری دلچسب و انتقال حس خوب به کاربر می‌شود.

جمع‌بندی: خلاصه تغییرات وبسایت برتینا

برتینا، ارائه‌دهنده انواع سرویس‌های هاستینگ، تبلیغات گوگل ادز، ثبت انواع دامنه و دیگر خدمات تحت شبکه و اینترنت است که با توجه به نیاز کاربران و تشخیص تیم فنی، تصمیم به بازطراحی سایت در زمینه بصری و فنی گرفت. در این پروژه  چالش‌های فراوانی وجود داشت که از این چالش‌ها می‌توان به حفظ برند برتینا و جلوگیری از سردرگمی کاربران اشاره کرد.

پس از تصویب بازطراحی وبسایت برتینا، طراحی کلی باتوجه به نیاز کاربران توسط طراحان و تیم فنی آغاز شد و پس از مشخص شدن کلیت وبسایت جدید، به جزئیات پرداخته شد.

در طراحی وبسایت جدید، دسترسی سریع کاربر به هدف مورد نظر در سایت از مهم‌ترین اهداف بود که در همین راستا، توضیحات و المان‌های غیر ضروری که از رسیدن سریع به هدف جلوگیری می‌کردند، حذف شدند. همچنین در بازطراحی وبسایت، پایداری و امنیت سرور میزبان سایت جدید بر اساس تکنولوژی‌های بروز حفظ می‌شود.

از دیگر مواردی که در بازطراحی وبسایت برتینا مشهود است، تغییر رنگ‌بندی وبسایت است که با توجه به سلیقه کاربران تغییر یافته است. 

همچنین برتینا جهت دسترسی کامل و بدون مشکل  و همچنین استفاده آسان کاربران از وبسایت از طریق موبایل و تبلت، به توسعه اختصاصی نسخه موبایل و تبلت وبسایت برتینا پرداخته است.

برتینا، همواره در راستای جلب رضایت مشتری در تلاش است با ارائه خدمات باکیفیت و بروز نگه‌داشتن برند خود، تجربه خوبی را برای کاربران خود رقم بزند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی