ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسنپ موتوری تهران
رپورتاژ آگهی

پیک های موتوری اسنپ در تهران و سایر شهرها

فروشگاه‌های حضوری همان لحظه محصولشان را به مشتری می‌فروشند و کالای خریداری شده را در یک باکس یا پلاستیک به خریدار تحویل می‌دهند. به همین خاطر است که اغلب کسانی که مالک فروشگاه حضوری هستند ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

فروشگاه‌های حضوری همان لحظه محصولشان را به مشتری می‌فروشند و کالای خریداری شده را در یک باکس یا پلاستیک به خریدار تحویل می‌دهند. به همین خاطر است که اغلب کسانی که مالک فروشگاه حضوری هستند دغدغه‌ای بابت نحوه بسته‌بندی کالاهای خریداری شده و تحویل آن‌ها به مشتری ندارند؛ اما وقتی حرف از فروشگاه‌های اینترنتی و نحوه خرید و ارسال محصولات آن‌ها به میان می‌آید، داستان کاملاً با شیوه خرید سنتی متفاوت می‌شود.

چون در خریدهای آنلاین تمام مراحل بسته‌بندی و ارسال محصولات توسط فروشگاه انجام می‌شود؛ و هر چقدر فروشگاه اینترنتی در این بخش دقت بیشتری داشته باشد، محصولاتش بهتر فروش می‌روند و می‌تواند مشتریان بیشتری را به سمت خودش جذب کند. به همان نسبت یک اشتباه کوچک در ارسال محصولات می‌تواند سرنوشت فروشگاه را تحت تاثیر قرار دهد و به اعتبار آن صدمه بزند. به همین خاطر است که همیشه به فروشگاه‌های اینترنتی توصیه می‌شود روی نحوه ارسال محصولاتشان و تحویل آن‌ها به مشتری توجه ویژه‌ای داشته باشند.

پیک موتوری اسنپ باکس در تهران و سایر شهرها همان سرویسی است که می‌تواند در مسیر ارسال محصولات به تمام نقاط شهر کنارتان باشد. در این روش تفاوتی ندارد که قصد دارید محصولات خریداری شده را برای مشتری یک یا دو خیابان بالاتر از فروشگاه بفرستید، یا اینکه مشتری شما در دورترین نقطه شهر قرار دارد، در هر دو حالت اسنپ باکس بسته‌ها را سر وقت به آدرس مورد نظرتان می‌رساند. البته پیک موتوری اسنپ در تهران و سایر شهرستان ها برای حمل و نقل مسافران هم سرویس ویژه‌ای تحت عنوان اسنپ بایک دارد تا تمام سفرهای درون شهری را برای ساکنین پایتخت آسان کند.

قوانین استفاده از خدمات اسنپ موتوری تهران

اگر بار اولتان است که از خدمات اسنپ باکس استفاده می‌کنید، باید با مقرراتی که برای ارسال بسته‌ها در نظر گرفته شده آشنایی کافی داشته باشید. از جمله مهم‌ترین نکاتی که باید درباره این سرویس حمل و نقل شهری به خاطر داشته باشید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ارسال بسته‌های زیر 25 کیلوگرم

اسنپ باکس‌ها قابلیت ارسال محصولات شما را با موتورهای دارای جعبه و بدون جعبه دارند. با توجه به محدودیتی که در حمل کالاهای مختلف با موتورسیکلت وجود دارد، پیک موتوری‌های اسنپ تنها می‌توانند تا 25 کیلو محصول را با خودشان حمل کنند. بنابراین برای ارسال محصولاتتان از طریق اسنپ باکس با جعبه یا بدون جعبه محصولاتتان را به نحوی بسته‌بندی کنید که بیشتر از این مقدار نشود.

بسته‌بندی مناسب محصولات ارسالی

با وجود اینکه در اسنپ باکس امکان سفارش پیک موتوری را با جعبه مخصوص هم دارید، اما بسته‌بندی درست محصول از شرایط لازم سالم رسیدن آن به مقصد است. اگر محصولی که قصد ارسال آن را دارید چینی یا شیشه‌ای است، حتماً آن را در پلاستیک حباب‌دار بپیچیده و در کارتن مخصوص قرار دهید. با این کار می‌توانید محصول ارسالی را سالم به دست خریدار آن برسانید و نگرانی از بابت صدمه دیدن کالا موقع ارسال با پیک موتوری نخواهید داشت.

برای ارسال بسته‌های غذایی، کیک و شیرینی یا اقلامی که ممکن است در حین حرکت موتور دچار صدمه شوند هم بسته‌بندی درست شرط اساسی است. البته علاوه بر بسته‌بندی مناسب محصولات ارسالی، حتماً درباره جنس کالای قابل هم اطلاعات لازم را در اختیار پیک موتوری قرار دهید. چون با داشتن این اطلاعات پیک بااحتیاط بیشتری محصول را حمل می‌کند و آن را در کمال سلامت به مقصد می‌رساند.

عدم ارسال اشیای ممنوعه با اسنپ باکس

آیا می‌توان طلا و جواهرت یا اشیای باارزش را با پیک موتوری به سایر نقاط شهر ارسال کرد؟ اغلب کسانی که فروشگاه زیورآلات دارند یا کسانی که می‌خواهند جواهرات خودشان را برای دوستانشان بفرستند با این سوال مواجه هستند.

برای جواب دادن به این سوال باید به قوانین پیک موتوری برای عدم ارسال اشیای قیمتی و باارزش با پیک توجه داشته باشید. علاوه بر این موارد، مشتریان اجازه فرستادن مواد آتش‌زا و محصولاتی که لحاظ حقوقی خرید و فروش یا مبادله آن‌ها ممنوع است را هم با پیک موتوری اسنپ نخواهد داشت.

استفاده از سفرهای هم‌زمان برای ارسال‌های متوالی

برای اینکه پیک موتوری بتواند چندین بسته را به مشتریانتان تحویل دهد، امکان ثبت سفرهای هم‌زمان را از طریق سوپراپلیکیشن اسنپ دارید. در سفرهای هم‌زمان پیک موتوری می‌تواند بدون اینکه به مبدا برگردد، فقط از یک مقصد تا مقصد دیگر حرکت کند؛ بنابراین با انتخاب این گزینه می‌توانید در هزینه و ارسال محصولاتتان صرفه‌جویی کنید.

همسفر شدن با پیک اسنپ در تهران

فقط بسته‌های متنوع نیاز به سفرهای درون شهری تا رسیدن به دست مخاطب را ندارند، بلکه گاهی مواقع این ساکنین تهران هستند که خودشان را برای سفرهای درون شهری آماده کنند. در این سفرهای درون شهری هم اسنپ همراهتان است.

برای دریافت خدمات حمل و نقل مسافر درون تهران می‌توانید روی گزینه اسنپ بایک حساب کنید. اسنپ بایک می‌تواند ترافیک‌های سنگین همت و حکیم را دور بزند و بدون اینکه در مسیرهای پرتردد و شلوغ قرار بگیرد شما را مقصد برساند.

https://snapp.ir/bike-delivery/

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی