ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خرید لباس دخترانه از پاساژ های تهران

یکی از دغدغه های همیشگی خانم ها و دختر خانم ها خرید لباس می باشد. اینکه کدام فروشگاه لباس های با کیفیت تری دارد که با قیمتی مناسب آنها را ارائه می دهد، یکی از ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

یکی از دغدغه های همیشگی خانم ها و دختر خانم ها خرید لباس می باشد. اینکه کدام فروشگاه لباس های با کیفیت تری دارد که با قیمتی مناسب آنها را ارائه می دهد، یکی از مشکلاتی است که خانم ها در هنگام خرید کردن دارند. اینکه شما بتوانید فروشگاه مد نظرتان را بدون هیچ دردسری پیدا کنید، می تواند خیال تان را از باب خرید کردن راحت کند. تصور کنید که بدون پیمودن مسیر های طولانی به پاساژ های مختلف در تهران، می توانید به راحتی اجناس مد نظرتان را پیدا کنید آن هم با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا. از آنجایی که تعداد پاساژ های موجود در تهران بسیار زیاد است، اکثر افراد ترجیح می دهند تا به پاساژ هایی بروند که محبوبیت زیادی بین افراد دارد.

در نتیجه از رفتن به پاساژ هایی که تا به حال حتی اسم شان را نشنیده اند خودداری می نمایند. نکته قابل توجه اینجاست که شاید در پاساژ هایی که شما تا به حال به آنها سر نزده اید، محصولات بهتر و متنوعی را پیدا کنید. حال سوال اینجاست که از کجا باید بدانیم که داخل هر پاساژ چه محصولاتی وجود دارد که آنها را تهیه نماییم؟

برای پاسخ به این سوال توضیحات مختصری در رابطه با سایت مشتری پسند ارائه می شود. این وب سایت در واقع منبعی است که شما می توانید در آن جدید ترین محصولات فروشگاه های داخل پاساژ ها را مشاهده و خریداری نمایید. شما می توانید با مشاهده محصولات نسبت به خرید حضوری و آنلاین اقدام نمایید.

خرید لباس دخترانه از پاساژ ها

امروزه محصولات دخترانه و زنانه از تنوع زیادی برخوردار هستند و خریداران انتخاب های بسیار زیادی برای خرید لباس، مانتو، شال و روسری، کیف و کفش و... دارند. از آنجایی که پاساژ های تهران بسیار زیاد هستند بهترین پاساژ هایی را که محصولات زنانه و دخترانه را ارائه می دهند در این مقاله معرفی شده اند. البته از آنجایی که مراکز خرید تهران بسیار زیاد هستند، تنها در این مقاله 3 الی 4 مرکز خرید مناسب برای خردی لباس زنانه را معرفی شده اند.

مرکز خرید کوروش تهران

یکی از محبوب ترین مراکز خرید در تهران مرکز خرید کوروش می باشد. این مرکز خرید بزرگ و محبوب در سال 1393 افتتاح شده است و توانسته در چند سال اخیر زبان زد عام و خاص شود. این مرکز خرید بزرگ دارای 19 طبقه می باشد که 9 طبقه آن به واحد های تجاری و 9 طبقه دیگر آن به پارکینگ اختصاص یافته است. پارکینگ 9 طبقه این پاساژ جهت رفاه خریداران و بازدید کنندگان می باشد تا دغدغه پیدا کردن جای پارک را نداشته باشند. از آن مهم تر 9 طبقه دیگر این پاساژ است که اکثر خریداران برای خرید از پاساژ کوروش معمولا به تمامی طبقات این پاساژ سر می زنند.

البته نکته مهم اینجاست که تمامی 9 طبقه این پاساژ به واحد های تجاری اختصاص داده نشده است، بلکه بخشی از این طبقات به واحد های اداری، شهربازی، اتاق فرار، سینما و... اختصاص یافته است. در نتیجه شما می توانید علاوه بر خرید، خاطرات به یادماندنی را در شهربازی و سینمای این مجموعه رقم بزنید. البته در طبقات آخر این مرکز خرید شما می توانید انواع فودکورت ها، رستوران ها و کافی شاپ های متنوعی را مشاهده کنید که غذا های گوناگون و خوشمزه ای را ارائه می دهند. تمامی خدمات ارائه شده در این پاساژ موجب محبوبیت این پاساژ شده است.

خرید از مرکز خرید تیراژه

یکی دیگر از مراکز خرید در تهران، مرکز خرید تیراژه می باشد. این مرکز خرید از آنجایی که توانست محبوبیت زیادی را بین خریداران و بازدید کنندگان کسب کند، شعبه دوم خود را نیز افتتاح کرد. شعبه اول مرکز خرید تیراژه واقع در بزرگراه اشرفی اصفهانی می باشد. این مرکز خرید دارای واحد های تجاری و اداری زیادی می باشد که هر کدام از آنها خدمات مختلفی را ارائه می دهند. محصولات ارائه شده در شعبه اول این پاساژ شامل پوشاک زنانه و مردانه، اکسسوری، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم دکوری خانه، لوازم جانبی موبایل، سیسمونی، پوشاک بچه گانه و... می باشد.

البته طبقات این پاساژ دارای رستوران ها، کافه ها، فودکورت ها و شهربازی نیز می باشد. شما می توانید پس از اتمام خرید تان از فروشگاه های این پاساژ، برای استراحت به کافه ها و فودکورت های موجود در آن بروید. همچنین می توانید برای ثبت خاطرات تان و سرگرم شدن به شهربازی پاساژ تیراژه نیز بروید.

مرکز خرید بوستان تهران

یکی دیگر از مراکز خرید محبوب در تهران که دارای قدمت نسبتا زیادی است، پاساژ بوستان می باشد. این پاساژ بسیار بزرگ و پیچ در پیچ است به گونه ای که اگر شما برای اولین بار به آنجا بروید، ممکن است که راه تان را گم کنید. پاساژ بزرگ بوستان دارای چند طبقه می باشد که هر یک از طبقات محصولات متنوعی را برای خانم ها و آقایان ارائه کرده اند. محصولات ارائه شده در این پاساژ شامل، پوشاک زنانه و مردانه، شال و روسری، لوازم جانبی موبایل، لوازم آرایشی و بهداشتی، مانتو، لباس مجلسی، کت و شلوار و... می باشد.

پیچیدگی این پاساژ به گونه ای است که شما می توانید بدون بالا رفتن از پله به طبقه دوم آن دسترسی داشته باشید. در این پاساژ راسته ای وجود دارد که مختص به خیاط ها می باشد. شما می توانید برای دوخت، تعمیر و... لباس هایتان به این راسته مراجعه نمایید. از دیگر ویژگی های پاساژ بوستان تهران، قیمت های مناسب و مقرون به صرفه اجناسش می باشد که توانسته در این چند سال محبوبیت خود را بین خریداران حفظ نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی