ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

اعلام همکاری گروه پاکشوما با برند جهانی کنوود

در تاریخ سه شنبه سوم خرداد 1401 طی مراسمی در هتل اسپیناس پالاس تهران با حضور مدیران ارشد گروه پاکشوما و شرکای تجاری این گروه در سراسر کشور، آغاز همکاری گروه پاکشوما و برند کنوود ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۸ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در تاریخ سه شنبه سوم خرداد 1401 طی مراسمی در هتل اسپیناس پالاس تهران با حضور مدیران ارشد گروه پاکشوما و شرکای تجاری این گروه در سراسر کشور، آغاز همکاری گروه پاکشوما و برند کنوود در خصوص تولید و عرضه محصولات خانگی از جمله (یخچال فریز ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی و جاروبرقی) با خدمات پاک سرویس بصورت رسمی اعلام گردید.

در طی این مراسم قائم جناب آقای مهندس اسحقی مقام گروه صنعتی پاکشوما، در خلال رونمایی از محصولات جدید تولیدی در گروه صنعتی پاکشوما با برند کنوود عنوان نمود که در دنیای امروز ادغام برندها یک امر مرسوم است و این مهم به سرعت در حال گسترش است.ایشان در ادامه به این مطلب اشاره کردند: هر چند تحریم‎ها باعث بسته شدن درهای کشور به روی محصولات خارجی شد اما برند پاکشوما توانست همکاری معتبری با برندهای معتبر جهان از جمله کنوود داشته باشد و  در حال حاضر محصولات با برند اروپایی کنوود در راه ورود به بازار ایران است.

قائم مقام گروه پاکشوما با اشاره به اینکه این همکاری بلندمدتی است، ادامه داد : در سال ۲۰۲۰ قرارداد همکاری با برند کنوود نهایی شد و از سال گذشته در فاز اول تولید انواع کولرگازی برند کنوود در کارخانه گروه پاکشوما آغاز گردید و در فاز دوم تولید انواع یخچال فریزر ، ماشین ظرفشویی، لباسشویی و جاروبرقی کنوود نیز در دستور کار قرار دارد و به زودی این محصولات با هدف تولید محصولات باکیفیت در کارخانه جات گروه پاکشوما تولید خواهد شد.

افزایش سبد محصولات کنوود در آینده

در این مراسم آقای رضا منجزی مدیر بازاریابی برند کنوود نیز اعلام کرد: امروز کنوود به عنوان یکی از  برندهای جهانی پیشرو و  خوشنام در عرصه تولید محصولات متنوع لوازم خانگی به واسطه این همکاری محصولات خود را به بازار ایران عرضه می کند و در آینده شاهد افزایش و تنوع محصولات جدید برند کنوود  در جهت ارائه به مصرف کنندگان ایرانی شاهد خواهیم بود. اما در کنار این موفقیت، کنوود که همواره به حفظ محیط زیست اهمیت ویژه ای نشان داده و سعی کرده محصولات خودرا سازگار با محیط زیست تولید کند. پاکشوما نیز به این مهم ارج نهاده و از همین رو جهت احترام به طبیعت با ارائه این محصولات دیگر خبری از دفترچه های راهنمای کاغذی نیست و دفترچه راهنمای محصولات به صورت کارت الکترونیکی و با کمک QR کد در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت و لازم به توضیح است تمامی این کارت‌ها از کاغذهای بازیافتی خواهد بود.

در ادامه آقای مهندس کسایی‌پور، مدیر برند کنوود نیز اعلام کرد: هر چند عمده فروش محصولات کنوود در اروپاست اما این برند در آمریکا ، آمریکا و اقیانوسیه و خاورمیانه خواهان دارد و رشد فروش این محصول در منطقه خاورمیانه بسیار بالاست . به گفته وی این امر نشان می‎دهد برند کنوود برای این منطقه دارد .
او در توضیح این مطلب افزود: کنوود قصد دارد چهار هاب در منطقه تشکیل دهد که شامل کویت، قطر، امارات و ایران است و هم اکنون ایران به عنوان اولین هاب در حال فعالیت است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی