ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

آموزش زبان انگلیسی با اپلیکیشن همیارزبان

اگر یک همراه همیشگی می‌خواهید که زبان انگلیسی را با تمام زیر و بم آن و ترفندهای حرفه‌ای یادتان دهد و از سطح مبتدی تا پیشرفته کنارتان باشد، اپلیکیشن همیارزبان را همین الآن نصب کنید. ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۸ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر یک همراه همیشگی می‌خواهید که زبان انگلیسی را با تمام زیر و بم آن و ترفندهای حرفه‌ای یادتان دهد و از سطح مبتدی تا پیشرفته کنارتان باشد، اپلیکیشن همیارزبان را همین الآن نصب کنید. این اپلیکیشن همیشه همراهتان است تا بتوانید در ساعت‌های خالی روز زبان انگلیسی بخوانید. به روز بودن مطالب آموزش زبان انگلیسی، سطح‌بندی مناسب و امکان برنامه‌ریزی برای مطالعه دقیق و تسلط به چهار سطح زبان انگلیسی از ویژگی‌های این منبع آموزشی کامل است.

با توجه به نیاز روز متقاضیان، این امکان فراهم شده که با کمک نقشه راهی که با کمک این اپلیکیشن ترسیم شده به مرور دانش زبان انگلیسی خودتان را بهبود دهید. برایتان سوال پیش آمده که چرا اپلیکیشن آموزشی زبان انگلیسی همیارزبان ّّبهترین انتخاب است؟ در ادامه ویژگی‌های این اپ منحصر به فرد آورده شده‌اند.

تعیین سطح رایگان با اپلیکیشن همیارزبان

هر کسی در طول زندگی کاری و تحصیلی خودش ممکن است بارها زبان را شروع کرده و آن را نیمه‌کاره گذاشته باشد. یا اینکه با مطالعه منابع مختلف و ... کمی دانش انگلیسی کسب کرده باشد؛ اما چطور می‌توانید آموزش را با این پیش‌فرض شروع کنید که دانش زبان انگلیسی شما مناسب چه سطحی است؟

همیارزبان برای شناخت توانمندی متقاضیان و پیشنهاد سطح مناسب به آن‌ها امکان تعیین سطح آنلاین را برای کاربران این اپلیکیشن فراهم کرده است. با شرکت در تعیین سطح متوجه می‌شوید که باید یادگیری را از چه سطحی شروع کنید و کدام مسیر برای تقویت زبان انگلیسی شما بهترین است. اگر می‌خواهید همه‌چیز را از پایه باد بگیرد هم می‌توانید از سطح A1 که همان سطح یادگیری پایه انگلیسی است شروع کنید.

طبقه‌بندی سطوح یادگیری انگلیسی

اپلیکیشن آموزش انگلیسی همیارزبان با هدف یادگیری کامل زبان انگلیسی کارش را شروع کرده است؛ بنابراین از ابتدای یادگیری که شناخت الفبای انگلیسی است تا سطح پیشرفته در این برنامه گنجانده شده. سطح‌بندی این اپلیکیشن از A1 تا C2 این امکان را برای متقاضیان فراهم کرده که انگلیسی را قدم به قدم یاد بگیرند و با رسیدن به سطح پایانی دانش انگلیسی در سطح ادونس یا پیشرفته داشته باشند؛ بنابراین همیارزبان دست شما را تا انتهای مسیر یادگیری زبان انگلیسی رها نمی‌کند و همیشه کنارتان خواهد بود تا دانش زبان انگلیسی‌تان را به بهترین سطح ممکن برسانید.

آموزش مهارت‌های انگلیسی

 اغلب اپلیکیشن­ها و مراکز آموزشی زبان انگلیسی فقط روی آموزش یک مهارت تمرکز دارند و سایر مهارت‌های انگلیسی را تا حد کم پوشش می‌دهند یا کاملاً نادیده می‌گیرند. به عنوان مثال کسانی که کلاس زبان‌های مختلف را شرکت کرده‌اند یا به واسطه شغل یا تحصیلشان متون انگلیسی زیادی را مطالعه کرده‌اند یا شنیده‌اند، فقط مهارت خواندن و شنیدن انگلیسی را بلد هستند و وقتی پای نوشتن یا حرف زدن به میان می‌آید دچار مشکل می‌شوند. اساتید حرفه‌ای همیارزبان به این موضوع کاملاً آگاه هستند. به همین خاطر این اپلیکیشن حرفه‌ای تمام سطوح زبان انگلیسی از جمله آموزش لغات، گرامر، خواندن، صحبت کردن و شنیدن را پوشش می‌دهد. با توجه به برنامه‌ریزی و نظمی که این سطوح دارند، کاربران پس از گذراندن هر مرحله یک درجه سطح زبان انگلیسی‌شان بهتر می‌شود.

آموزش لغات انگلیسی در بخش Vocabulary

برای یادگیری و افزایش دایره لغات متقاضیان، هر درس همیارزبان با لغت‌های جدید شروع می‌شود. لغت‌هایی که در این بخش آموزش داده می‌شوند شامل معنی فارسی، تلفظ و یک جمله کوتاه هستند. حتی تلفظ جمله کوتاه آموزشی هم در اپلیکیشن زبان همیارزبان گنجانده شده تا توانایی شنیداری و درک مطلب شما بیشتر شود.

آموزش گرامر انگلیسی به صورت دقیق و کامل

همیارزبان تحت نظر بهترین اساتید زبان انگلیسی طراحی شده تا یادگیری کلیه بخش‌های زبان حتی گرامر را برای کاربران آسان کند. در بخش گرامر این اپلیکیشن به صورت دقیق گرامر هر درس ارائه شده و ویسی که همراه با گرامر برای آموزش گرامر انگلیسی توسط استاد این بخش در نظر گرفته شده، این امکان را برایتان فراهم می‌کند که گرامرهای ساده تا پیچیده و پیشرفته انگلیسی را به آسانی یاد بگیرید.

برای یادگیری بهتر گرامر می‌توانید هر بخش را چند بار گوش دهید و به نکاتی که ارائه شده توجه کنید. پس از پایان سطح پیشرفته انگلیسی، گرامرتان هم به عالی‌ترین نحو ممکن پیشرفت کرده و می‌توانید به راحتی متن‌های زیبای انگلیسی را بنویسید.

بهبود مهارت خواندن انگلیسی

خواندن از روی متن‌های انگلیسی در نگاه اول ساده به نظر می‌رسد؛ اما وقتی پای عمل می‌رسد این کار سخت و دشوار خواهد بود. مخصوصاً که بعضی از کلمات انگلیسی نوشتار یکسانی دارند و فقط تلفظ است که آن‌ها را از هم تفکیک می‌کند. همچنین بعضی از حروف انگلیسی در جملات نوشته می‌شوند اما موقع خواندن تلفظ نمی‌شوند. این موضوع باعث می‌شود که کیفیت خوانایی متون انگلیسی شما کم شود و بارها و بارها مکث کنید. ترفندی که برای خواندن فارسی داریم در انگلیسی هم وجود دارد. برای فهمیدن یک متن نیازی نیست که همه آن را بخوانید، فقط باید جاهای مهم آن را پیدا کنید و بعد از یک نگاه اجمالی برداشتتان را از متن ارائه دهید.

در اپلیکیشن همیارزبان متن‌های انتخابی ریدینگ برای تقویت مهارت خوانایی شما در نظر گرفته شده است. این متن‌ها به همراه تلفظ ارائه شده‌اند و در انتهای هر متن آزمونی برای سنجش درک مطلب متقاضیان در نظر گرفته شده است. با گذراندن این بخش می‌توانید مهارت تلفظ لغات انگلیسی و درک بهتر مطالبی که به این زبان نوشته شده‌اند را افزایش دهید.

بهبود مهارت شنیداری انگلیسی

یک بخش مهم از زبان‌آموزی شنیدن جملاتی است که با لهجه‌های مختلف و توسط افرادی که در کشورهای مختلف ساکن هستند بیان می‌شوند. در بخش شنیداری این اپلیکیشن جملات با جای خالی نمایش داده می‌شوند و پس از پخش شدن فایل صوتی که در انتهای هر مطلب آمده باید این جای خالی را با عبارت مناسب پر کنید. با این روش بدون اینکه درگیر ترجمه جملات و پیدا کردن تلفظ درست آن‌ها شوید، می‌توانید مهارت خودتان را در زمینه شنیداری زبان انگلیسی تقویت کنید.

بهبود مهارت گفتاری زبان انگلیسی

بعد از خوب شنیدن، خوب حرف زدن است که به عنوان کلید ورود به دنیای انگلیسی‌زبان‌ها شناخته می‌شود. اگر نتوانید خوب انگلیسی صحبت کنید و تلفظ درستی نداشته باشید، درک جملاتتان برای دیگران سخت می‌شود و همین موضوع باعث خواهد شد که در مسیر زندگی جدیدتان دچار مشکل شوید.

بخش اسپیکینگ سطح ابتدایی

در بخش Speaking سطح A1 و A2 همیارزبان که برای تقویت مهارت حرف زدن در نظر گرفته شده، یک متن پیش فرض به همراه معنی و تلفظ آن ارائه شده. پس از شنیدن متن باید دکمه میکروفونی که درون اپلیکیشن نصب شده را لمس کرده و عیناً جمله را تکرار کنید. تکرار این جملات مهارت صحبت کردن شما به انگلیسی با لهجه درست را تقویت می‌کند.

بخش اسپیکینگ سطح متوسط

در سطح B1 و B2 اپلیکیشن اسپیکینگ پیشرفته‌تری برای همراهان همیارزبان آماده شده است. در این بخش ابتدا یک مکالمه دو نفره ارائه شده است و می‌توانید دکمه ترجمه مکالمه را برای درک گفتگوی بین دو کاربر فعال کنید. سپس باید جای یکی از کاربران به دلخواه شما مکالمه را انجام دهید.

بخش اسپیکینگ سطح پیشرفته

در سطح پیشرفته مکالمه انگلیسی اپلیکیشن همیارزبان یا سطح C1 و C2 کلماتی در هم ریخته در اختیار کاربر قرار می‌گیرد و تصاویر مرتبط با آن‌ها نمایش داده می‌شود. کاربر با توجه به کلمات و تصاویر باید جمله مناسب آن را بسازد و از طریق میکروفن این جمله را بیان کند. پس از ارسال  فایل صوتی ساخته شده، اساتید همیارزبان آن را بررسی کرده و به کاربران درباره اشتباهات و درست و غلط بودن فایل فیدبک می‌دهند.

مجموعه‌ای کامل از کتاب‌های داستان معروف انگلیسی +ترجمه

بخش مهمی از یادگیری هر زبانی ادبیات آن است. برای شروع یادگیری زبان انگلیسی و ادامه دادن این مسیر هم شما باید کتاب‌ها داستان‌هایی که برای سطوح مختلف ارائه شده را تهیه کرده و مطالعه کنید. یادگیری با خواندن کتاب داستان لذت‌بخش است. همچنین، با توجه به اینکه گرامر و لغت‌هایی که خوانده‌اید در این کتاب‌ها تکرار می‌شوند، بهتر می‌توانید آن‌ها را به خاطر بسپارید و راه استفاده از آن‌ها را یاد بگیرید.

با توجه به اینکه هر کتاب داستان انگلیسی شامل تعداد زیادی لغت جدید است، در اپلیکیشن همیارزبان این لغت‌ها به همراه معنی دقیق و کامل فارسی آن‌ها ارائه شده. این ترجمه کاملاً کاربرپسند و روان است و امکان استفاده از آن برای تمام کسانی که از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند وجود دارد.

ارائه مدرک همیارزبان

پس از تمام شدن مهارت زبان‌آموزی متقاضیان و دریافت تمام ستاره‌های سطح C2، گواهی‌نامه معتبر همیارزبان به آن‌ها ارائه می‌شود. این مدرک به  نشانه تخصص شما در زبان انگلیسی است و می‌توانید از آن برای ورود به دنیای کار و... استفاده کنید.

با اپلیکیشن همیارزبان دیگر نگرانی از بابت تقویت مهارت‌هایتان در این زبان ندارید. با این اپلیکیشن جامع و کاربردی همیارزبان انگلیسی را حرفه‌ای یاد بگیرید و با اعتماد به نفس کامل قدم در مسیر مهاجرت یا ورود به دنیای کار حرفه‌ای بگذارید.

برای دانلود اپلیکیشن همیارزبان بر روی لینک زیر کلیک کنید :

لینک دانلود اپلیکیشن همیارزبان از گوگل پلی : https://play.google.com/store/apps/details?id=hamyarzaban.learn.english

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی