ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

مزایای سرویس اداری پهنای باند برای کسب و کارها

هر کسب و کاری برای داشتن سهم بیشتری از بازار، ناگزیر است در چرخه رشد خود موازی با رشد افقی و عمودی در بخش‌های مختلف، به دنبال توسعه در فرایندهای داخلی سازمان و بهبود چرخه ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

هر کسب و کاری برای داشتن سهم بیشتری از بازار، ناگزیر است در چرخه رشد خود موازی با رشد افقی و عمودی در بخش‌های مختلف، به دنبال توسعه در فرایندهای داخلی سازمان و بهبود چرخه ارائه خدمات به مشتریان خود باشد. در عصری که تحول دیجیتال و دیجیتالی شدن برای کسب و کارها یک ضرورت برای موفقیت است، می‌بایست جهت افزایش فروش و دستیابی به بازار بزرگتری از مشتریان و نیل به سوی دیجیتالی شدن، در ابتدا زیرساخت‌های IT را نیز توسعه داد که تحقق آن مستلزم بهره‌گیری از سرویس پهنای باند مناسب با حجم کاربران و فعالیت‌های آن کسب و کار است.

امروزه نقش تبلیغات در موفقیت یا عدم موفقیت شرکت‌ها بسیار مهم است. برای انجام تبلیغات مؤثر و اثربخش می‌بایست از قبل زیرساخت‌های فنی لازم برای پیشگیری از بروز مشکلات را فراهم نمایید. مشتریان و کاربران  انتظار دریافت خدمات را در کمترین زمان ممکن دارند و از دسترس خارج شدن سایت یا کندی آن جهت ارائه خدمات، تجربه ناخوشایندی را برای کاربران و مشتریانتان به وجود آورده و در نهایت باعث نارضایتی آنها از برند شما می‌گردد.

پایداری سرعت اینترنت دغدغه همیشگی کسب و کارها

مهمترین فاکتورها برای مدیران آی تی شرکت‌ها در هنگام انتخاب سرویس اینترنت پرسرعت، پایداری سرعت و تأمین امنیت داده‌ها و محرمانه ماندن اطلاعات است. با جستجو در اینترنت و بازدید از وب سایت‌های شرکت‌های گوناگون ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت، مناسب‌ترین گزینه برای کسب و کارها، سرویس پهنای باند اختصاصی است. عدم نوسان سرعت، ثابت بودن سرعت دانلود و آپلود، نداشتن دغدغه تمام شدن ترافیک به همراه امنیت بالاتر از مهم‌ترین ویژگی‌های سرویس پهنای باند اختصاصی است. 

سرویس پهنای باند اختصاصی پیشگامان

در میان شرکت‌های ارائه دهنده سرویس پهنای باند اختصاصی، شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات با بهره‌گیری از به‌روزترین تجهیزات و با بیش از 20 سال تجربه، به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در ارائه پهنای باند شناخته می‌شود.

 از مهم‌ترین مزیت‌های سرویس پهنای باند اختصاصی پیشگامان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان ارائه سرعت تا ۱۰۰۰ مگابیت
  • آپتایم بالا از ٩٩.۵% تا ۹۹.۹%
  • پوشش سرویس پهنای باند در سراسر کشور
  • امکان سنجی و راه اندازی سرویس در کمترین زمان ممکن
  • امکان ارائه تجهیزات به صورت امانی
  • پشتیبانی و مانیتورینگ 24 ساعته، هفت روز هفته
  • گارانتی بازگشت وجه تا یک هفته

یکی از مهم‌ترین مسائلی که در هنگام خرید سرویس پهنای باند مورد توجه مدیران شرکت‌ها می‌باشد، هزینه این سرویس است. به همین دلیل شرکت پیشگامان سه سرویس، پهنای باند اختصاصی، پهنای باند حجمی و سرویس پهنای باند اداری را ارائه کرده است. 

یکی از سرویس‌های مقرون به صرفه برای خرید پهنای باند اختصاصی، سرویس پهنای باند اداری پیشگامان است. در سرویس پهنای باند اداری، هزینه سرویس را برای ساعات اداری، از ساعت 8 صبح تا 7 عصر پرداخت می‌کنید. این سرویس برای شرکت‌هایی که در ساعات اداری فعالیت دارند بسیار مناسب است و باعث کاهش هزینه اینترنت شرکت تا 50% می‌گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سرویس و سایر سرویس‌های پیشگامان و دریافت مشاوره رایگان با شماره 1577  تماس بگیرید ، یا روی این لینک کلیک کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی