ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

کارگاه عملی آموزش سئو

بسیاری از علاقه مندان به حوزه سئو و تبلیغات آنلاین پس ار مشاهده دوره های آموزش سئو به صورت سلف استادی و یا شرکت در کلاس های آموزشی بر این باورند که نیاز آن ها ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۵ تیر ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بسیاری از علاقه مندان به حوزه سئو و تبلیغات آنلاین پس ار مشاهده دوره های آموزش سئو به صورت سلف استادی و یا شرکت در کلاس های آموزشی بر این باورند که نیاز آن ها به یادگیری بدون تجربه عملی در این سبک اموزش نتیجه بخش نمی باشد، به همین خاطر ما پس از نیازسنجی دقیق اقدام به تشکیل کارگاه های عملی اموزش سئو کردیم.

در کارگاه های آموزش خصوصی سئو باتوجه به برنامه راهبردی با ظرفیت محدود در هر کارگاه قرار است تا شرکت کنندگان با توجه به موضوع کارگاه به شکل کاملا عملی مشکلات پروژه خود را مطرح کرده و پس از آنالیز بهترین پلن پیشنهادی جهت اجرا و یا اصلاح ارائه شود. این سبک از کارگاه اموزشی باعث می گردد تا سایر شرکت کنندگان نیز از پلن های پیشنهادی سایر نفرات ایده بگیرند و در اینده برای پروژه های اینچنینی نیز به راحتی راه حل مناسب را انتخاب نمایند.

بنابر این شرط حضور موفق در این کارگاه ها به شرح زیر است:

  1. کاراموز آموزش سئو را به هر طریقی در گذشته دیده باشد و پایه سئو را بداند.
  2. شرکت کننده در کارگاه می بایست یک پروژه را ارائه دهد تا مشکلات آن پروژه بررسی شود.

پیشنهاد می شود ابتدا محتوای این صفحه را مطالعه نمایید و در انتها در صورت تمایل جهت کسب اطلاعات بیشتر از کارگاه های سئو و ثبت نام در جلسات عملی کارگاه سئو از صفحه کارگاه عملی آموزش سئو دیدن فرمایید.

شبکه سازی و تعامل شرکت کنندگان در کارگاه سئو

یکی از برنامه های هدفمند هر کارگاه سئو تعامل بین شرکت کنندگان در دوره می باشد، یعنی پس از شبکه سازی و گروه بندی نفرات زمانی صرف بررسی و همفکری شرکت کنندگان با یکدیگر جهت حل مشکلات پروژه تمام افراد حاضر در آن شبکه می گردد.

این روش کمک می کند تا تمام نفرات در جریان پروژه ها و مسیر و چالش های سایر پروژه ها قرار گیرند و حل مسئله برای هر پروژه را در برنامه های خود قراردهند تا در پایان کارگاه عملی سئو بتوانند با ذهنی اماده تر و انگیزه ای بیشتر راه حل های مختلف و متناسبی را برای پروژه های مختلف تجربه نمایند.

یکی دیگر از مزایای کارگاه عملی سئو که در دانشگاه علم و صنعت، مرکز نواوری مانا ماهانه یک جلسه و در روزهای جمعه برگزار می گردد این است که هر بخش سئو به صورت تخصصی در این کارگاه ها مورد بررسی قرار می گیرد. به عنوان مثال سرفصلهای اصلی کارگاه ها که هرکدام جداگانه برگزار می شود به شرح زیر است:

  • معماری سایت از منوو برد کرامب تا ساختار صفحات لندینگ
  • کیورد ریسرچ
  • کیورد تارگتینگ و تقویم محتوایی صفحات لندینگ
  • سئو محتوا
  • لینک سازی داخلی و استراتژی های محتوایی
  • تولید محتوا اصولی و سئو محور
  • سئو تکنیکال و بهینه سازی وب سایت
  • سئو خارجی
  • سرچ کنسول و پلن های ارتقایی
  • اسکریمینگ فراگ و بررسی سئو داخلی
  • ابزارهای سئو خارجی ( سمراش، ماز و... )
  • گوگل انالیتیکس با هدف انالیز دیتا و ست کردن گل و ایونت

زمان و مکان برگزاری کارگاه سئو

تمامی جلسات کارگاه سئو تا اطلاع ثانوی در مرکز نواوری مانا واقع در دانشگاه علم و صنعت ایران  برگزار می گردد. این جلسات ماهیانه 1 بار در یکی از روزهای جمعه از ساعت 9 صبح تا 1 بعد از ظهر برگزار می گردد. ظرفیت کارگاه ها محدود و حداکثر 12 نفر خواهد بود.

در صورت میزان ثبت نامی بالا در هر کارگاه، موضوع انتخابی آن کارگاه تا حضور تمام ثبت نامی ها در چند کارگاه مجدد برگزار می گردد تا همه دوستان بتوانند از این کارگاه ها استفاده نمایند.

هزینه کارگاه سئو

کارگاه های سئو با هدف بررسی عملی و هدفمند پروژه شرکت کنندگان برگزار می شود بنابر هیچگونه آموزشی در این جلسات نخواهیم داشت و مستقیما به بررسی پروژه ها می پردازیم.

هزینه شرکت در این کارگاه ها بر اساس موضوع جلسه متغیر است، اما هزینه ثبت نام برای تمام شرکت کنندگان دوره سئو جامع و یا دوره سئو پیشرفته با 50 درصد تخفیف می باشد. بنابر این پیشنهاد می کنیم اگر میخواهید در این کارگاه ها به شکل کامل شرکت بفرمایید می توانید از دوره سئو پیشرفته www.alikazemi.me دیدن نمایید تا علاوه بر کسب اطلاعات و اموزش پیشرفته سئو هزینه تمام کارگاه ها برایتان با 50 درصد تخفیف بیشتر محاسبه شود.

مشاوره خصوصی سئو

یکی از امتیازات برگزاری و حضور در کارگاه های سئو برای شرکت کنندگان، دریافت مشاوره خصوصی در همان کارگاه + 50 درصد تخفیف ثابت و همیشگی جهت کسب مشاوره حضوری یا آنلاین سئو خارج از کارگاه می باشد که  می تواند خدمتی ارزشمند و کم هزینه برای نفرات حاضر محسوب شود.

در صورت نیاز به کسب مشاوره سئو بدون حضور در کارگاه ها به شکل ازاد می توانید از صفحه مشاوره سئو بنده دیدن فرمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی