ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

پدیده خرید از چین شخصی و شرکتی با سرعت جت

در دنیای امروز خرید مستقیم از کشور های مختلف بخصوص کشور چین دارای حسن های بسیاری است، اما همانطور که میدانید خرید از کشور های خارجی به علت تحریم های ظالمانه علیه کشور ما و ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در دنیای امروز خرید مستقیم از کشور های مختلف بخصوص کشور چین دارای حسن های بسیاری است، اما همانطور که میدانید خرید از کشور های خارجی به علت تحریم های ظالمانه علیه کشور ما و کمبود تجربه مشتریان به راحتی امکان پذیر نمی باشد، اما با خلق یک سیستم منحصر به فرد به نام جمبوجت شما به راحتی می توانید خرید از چین را با سرعت انجام داده و درب منزل و محل کار خود دریافت کنید بدون هیچ دردسر.

چه خرید یک عدد و شخصی باشد چه تجاری یا صنعتی!

خرید از چین چه بصورت تکی و چه به صورت عمده دارای فوت و فن های خاص خود است، جمبوجت با کوله باری از تجربه و داشتن یک دفتر مستقل در کشور چین با مجوز های دولت این کشور امکان واردات از چین را سهل و آسان کرده است،حال یک سفارش تکی باشد یا یک سفارش عمده، یک پوشاک باشد تا قطعات صنعتی پیشرفته همه بصورت حرفه ای برای شما انجام می شود.

رازهای واردات از چین چیست؟

راز نقطه صفر خرید تکی از علی اکسپرس و تائوبائو بسیار به صرفه تر و مطئن تر

اگر دنبال خرید تکی یا خرید به تعداد کم هستید یا حتی انواع خرید شخصی از قطعات صنعتی تا وسایل شخصی و خانه و پوشاک و … سایت علی بابا مناسب نیست، سایت علی اکسپرس و تائوبائو به مراتب بهتر و امن تر است.

شاید بپرسید چرا؟

سایت علی بابا چین با تفکر فروش عمده و تعداد بالا طراحی و اکثر تولید کنندگان، عرضه کنندگان و کارخانه ها در آن عضو هستند در نتیجه احتمال اینکه کالا را بصورت تکی نفروشند بسیار زیاد است.

اما خرید از سایت تائوبائو و علی اکسپرس بسیار امن و سریع و ۹۹ درصد قطعی است.

جمبوجت امکان خرید از چین و سایتهای چینی را برای شما پدید آورده است فقط کافی است از صفحه نخست در سامانه جمبوجت روی ثبت سفارش کلیک کنید و لینک کالای مورد نظر خود را که قبلا از سایتهای چینی برداشته اید در بخش مربوطه ثبت سفارش جایگذاری کنید. 

همچنین اگر احتیاج به خدمات حمل سریع از چین به ایران و یا از چین به دبی دارید اینجا کلیک کنید.

راز دوم پیش از خرید عمده درخواست سمپل کنید

اگر یکباره به رقم مناسبی از کالا برای تجارت خود برخوردید دست نگه دارید! عجله نکنید، اگر در تجارت از چین و واردات از چین عجله کنید امکان خطا و از دست دادن پول بسیار زیاد است.

پس از جستجو بین تولیدکنندگان چین، یا خرید از سایتهای چین برای تعداد بالا ابتدا از چند فروشنده چینی درخواست سمپل یا کالا نمونه کنید.

پس از دریافت و بررسی تمامی جوامع کالاهای نمونه حالا می توانید بهترین تولید کننده در چین را برای کالای خود پیدا کنید.

جَمبوجِت می تواند در سریع ترین زمان ممکن از تعدادی از تامین کنندگان شما کالای سمپل را در چین دریافت و در سریع ترین زمان ممکن آن را از چین به ایران حمل و تحویل به شما دهد.

یکی از راههای سریع گرفتن کالای نمونه یک ورود به سایت Alibaba.com دوم جستجو کالای مورد نظر و سوم دادن پیام به تولید کنندگان مورد نظر شماست.

فقط دقت کنید فروشنده در سایت علی بابا دارای عضویت طلایی بیش از دو سال و دارای تیک آبی رنگ وریفای شده باشد.

راز سوم – می توانید تکنولوژی را به داخل کشور وارد کنید

کشور چین به نسبت سایر کشور ها روابط اقتصادی بهتر و مناسب تری با ایران دارد، اگر قصد واردات از چین دارید می توانید به این نکته هم فکر کنید که تکنولوژی تولید کالای مورد نظر خود را وارد کنید.

جمبوجت در این نقطه به شما کمک می کند با شرکت مورد نظر شما در چین ارتباط مناسب تجاری برقرار کنید و آنها را مجاب به انتقال تکنولوژی و ماشین آلات از چین به ایران نمایید.

در بسیاری از زمانها تولید کالا در کشور ما بسیار به صرفه تر است و می توانید با کمک ما شرکت مورد نظر خود را در چین پیدا کنید و تکنولوژی آن را به کشور وارد کنید.

بهترین سایت های خرید مستقیم از چین

اگر سفارش تکی دارید بهترین سایت علی اکسپرس دات کام است راهنمای خرید از علی اکسپرس کلیک کنید.

و اگر دنبال خرید عمده و یا قیمت های پایین تر و ارتباط با تولید کنندگان و کارخانه های چین هستید سایت علی بابا Alibaba.com بهترین سایت است، راهنمای خرید از علی بابا کلیک کنید.

هزینه خرید از چین

شاید بپرسید هزینه واردات از چین و خرید از این کشور چقدر است؟

اگر شما بخواهید خرید بصورت تکی انجام دهید باید دقت کنید که حداقل هزینه یک کیلو برای شما محاسبه خواهد شد.

بصورت نرمال هزینه حمل سریع هوایی از چین به ایران و ترخیص و تحویل آن به شما معمولا بین 30 - 100 درصد ارزش کالای شما هزینه خواهد داشت.

شما از بخش محاسبه هزینه های خرید در جمبوجت می توانید به برآورد حدودی قیمت دست یابید.

چگونه می توان خرید از سایتهای چینی انجام داد؟

 خوب این یک راه حل بسیار ساده دارد، کافی است که با ورود به سایتهایی نظیر علی بابا دات کام، علی اکپسرس و ... کالای خود را بیابید و سپس لینک آن را کپی کنید و در بخش ثبت سفارش در سایت جمبوجت دات کام قرار دهید تا خرید برای شما انجام شود، در نظر داشته باشید  ( نحوه کپی کردن لینک محصولات در اپلیکیشن علی بابا و علی اکسپرس = از گوشه سمت راست بالا بر روی سه دکمه لمس کنید، سپس از پنجره باز شده گذینه Share  بزنید سپس دکمه کپی را لمس کنید لینک کپی شده است!) حال وارد سایت جمبوجت شوید سپس دکمه ثبت سفارش را بزنید و با ورود به سیستم به راحتی سفارش خود را ثبت کنید.

حمل از چین به ایران و یا از چین به دبی چگونه است؟

شاید شما نیاز به سرویس خرید و حمل به دبی یا ایران را داشته باشید، به راحتی می توانید مقصد خود را مشخص کنید و این دو سرویس را از جمبوجت نیز دریافت کنید.

در نظر بگیرید حمل سریع از چین به ایران و دبی از طریق پرواز اکسپرس انجام شده و با انجام کلیه  امور قانونی آن شما درب منزل آن را دریافت می کنید.

صفر تا صد کار با شماست؟

جمبوجت با پیگیری و خرید برای شما کلیه فرایند های آن را انجام می دهد و بصورت کلی سرویس منحصر به فرد Door To Door  ( به معنای خرید و تحویل بسته شما درب منزل شما) انجام می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی