ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خرید PS5 با قیمت مناسب و ارسال سریع و رایگان در هزارتو

خبرهای مرتبط با فروش و خرید PS5 دیجیتال و استاندارد نشانگر این هستند که تقاضا برای این کنسول پرطرفدار نه تنها کم نمی‌شود بلکه روز به روز رشد بیشتری پیدا می‌کند. تمام گیمرها و اهالی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خبرهای مرتبط با فروش و خرید PS5 دیجیتال و استاندارد نشانگر این هستند که تقاضا برای این کنسول پرطرفدار نه تنها کم نمی‌شود بلکه روز به روز رشد بیشتری پیدا می‌کند. تمام گیمرها و اهالی بازی از این موضوع باخبرند که کنسول پلی استیشن 5 چه نسخهDigital  و چه نسخه Standard در سراسر دنیا به محبوبیت عجیبی دست یافته است. روزهای اولیه عرضه این کنسول، قیمت آن پابه‌پای درخواست مشتریان بالا و بالاتر می‌رفت. در تابستان، قیمت به ثبات نسبی دست یافت و بار دیگر به دلیل نوسانات ارزی بالاتر رفت.

علت قیمت بالای این کنسول را می‌توان علاوه بر تازه‌وارد بودن و نوسانات ارز، قابلیت‌های بسیار زیاد آن و همچنین کاهش تولید قطعات به دلیل کرونا دانست. گرافیک خیره‌کننده، اجرا کردن جدیدترین بازی‌های دنیا با کیفیت هیجان‌انگیز و سرعت بالای اجرای آن، این کنسول را بسیار محبوب و پرطرفدار کرد. با این حال نوسان قیمتی آن، دست برخی افراد برای سوءاستفاده را باز گذاشته و سردرگمی مشتاقان " خرید PS5 " را به دنبال داشته است.

نکات خرید پلی استیشن 5 دیجیتال و استاندارد

در این قسمت چند نکته را با شما در میان می‌گذاریم تا به شما در یافتن مناسب‌ترین فروشگاه اینترنتی و تشخیص مناسب‌ترین قیمت پلی استیشن 5 کمک کنیم.

  • خرید مطمئن! در ابتدا باید اطمینان حاصل کنید فروشگاهی که از آن قصد خرید دارید معتبر است. نماد اعتماد الکترونیک،SSL ، داشتن یک دفتر مرکزی برای خرید حضوری و اطلاعات تماس واقعی می‌تواند این اطمینان را به شما بدهد که با یک فروشگاه معتبر و مطمئن روبه‌رو هستید.
  • صحت قیمت! بهتر است قیمت محصول را از چندین فروشگاه اینترنتی جویا شوید و پیش از خرید از به‌روز بودن قیمت سایت اطمینان یابید.
  • صحت موجودی و مدت ارسال! یکی دیگر از نکات مهم این است که تا لحظات پایانی خرید حتماً موجودی فروشگاه را چک کنید. همچنین خوب است به تعداد روزی که برای ارسال در سایت درج شده، توجه کنید. تعدادی از فروشگاه‌ها ممکن است موجودی لحظه‌ای نداشته باشند اما برای سود بیشتر در سایت ذکر نمی‌کنند و شما ناچار می‌شوید تا یک هفته یا حتی تا یک ماه انتظار رسیدن سفارشتان را بکشید!
  • مهلت تست! اگر از آن دسته افرادی هستید که خرید حضوری را به خرید آنلاین ترجیح می‌دهید، می‌توانید در فروشگاه‌های حضوری کنسول را تست کنید و اگر به دلیل مشغله‌ی زیاد می‌خواهید خرید آنلاین داشته باشید، اطمینان پیدا کنید مهلت تست کنسول برای مشتری در نظر گرفته شده باشد.
  • تفاوت دیجیتال و استاندارد! تنها تفاوت این دو مدل در داشتن و نداشتن درایو است. اگر قصد دارید بازی‌هایتان را  روی اکانت سونی، پلی استیشن استور یا پلاس بازی کنید و نمی‌خواهید دیسک فیزیکی بازی را بخرید، نسخه دیجیتال برای شما مناسب است. در غیر این صورت باید نسخه استاندارد را خریداری کنید تا به درایو اجرای دیسک دسترسی داشته باشد. ( خرید پلی استیشن 5 )
  • ریجن دستگاه! ریجن‌های گوناگون از لحاظ کیفیت و کارآیی هیچ تفاوتی با هم ندارند. برای کشور ما که در تحریم به سر می‌برد، در اصل در کارآیی آنلاین نیز تفاوت آنچنانی نخواهند داشت. با این وجود اگر ترجیح می‌دهید برای دریافت آنلاین بسته‌های الحاقی بازی‌ها ریجن متناسب خریداری کنید یا خیلی نگران این موضوع هستید بهتر است متناسب با منطقه جغرافیایی خود (برای ایران: ریجن 2) یا منطبق با اکانت و آی پی اکانت قبلی سونی خود خرید کنید.
  • کد دستگاه! سری جدید دستگاه‌ها یعنی کد 11XX با همان سخت‌افزار و کیفیت اما با قیمت مناسب‌تری عرضه شده‌اند. همچمنین عملکرد خنک‌کننده دستگاه نیز در سری جدید پیشرفت خوبی داشته است. پس هیچ قیمت بالاتری نشانه کیفیت بالاتر نیست چرا که کیفیت‌ همه کدها بدون شک برابر هستند.

هزارتو! راه رسیدن به رویاهات

مجموعه هزارتو ۱۵ سال است که در حوزه‌ی فروش کنسول‌ها و بازی‌های ویدیویی فعالیت می‌کند و همواره موفق شده رضایت مشتری‌های خود را جلب کند. به دلیل زیرساخت قوی، محصولات با کمترین قیمت ممکن در فروشگاه هزارتو عرضه می‌شوند و لازم نیست شما هیچ‌گونه نگرانی‌ای برای موجودی محصولات داشته باشید. این به این معناست که شما می‌توانید سفارش خودتان را در سایت، پیج اینستاگرام، حضوری یا به صورت تلفنی ثبت و در سریع‌ترین زمان و با مناسب‌ترین قیمت ممکن سفارش خود را دریافت کنید.

خرید PS5 از هزارتو چه مزایایی دارد؟

  • تماس با دفتر مرکزی و امکان خرید حضوری و اینترنتی
  • خرید با مناسب‌ترین قیمت
  • ارسال رایگان برای تمام ایران
  • تحویل در سریع‌ترین زمان ممکن
  • 10 روز مهلت تست رایگان
  • ارائه گارانتی‌های معتبر
  • و در نهایت امکان خرید به صورت پرداخت در محل برای ساکنین تهران !(سبد خرید زیر 10 میلیون تومان)

پس معطل چه هستید؟! همین حالا تنها با یک کلیک به سایت فروشگاه " هزارتو" بروید تا مناسب‌ترین قیمت‌های خرید PS5 دیجیتال و استاندارد و تمام کنسول‌های روز دنیا را مشاهده کنید. لوازم جانبی‌ای که مدت‌هاست به دنبالش هستید را با قیمتی مناسب بیابید و یکی از بزرگ‌ترین و متنوع‌ترین فروشگاه‌های بازی‌های ویدیویی در ایران را بشناسید!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی