ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

شارژ حساب پرفکت مانی با نوین پرداخت

پرفکت مانی به‌عنوان یک سیستم پرداخت آنلاین تأسیس شد تا همه پرداخت‌ها را اینترنتی کرده و پول نقد فیزیکی را حذف کند؛ اما وقتی حرف از این روش پرداخت غیرنقدی می‌شود، سوال‌های زیادی در ذهن ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۳ تیر ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

پرفکت مانی به‌عنوان یک سیستم پرداخت آنلاین تأسیس شد تا همه پرداخت‌ها را اینترنتی کرده و پول نقد فیزیکی را حذف کند؛ اما وقتی حرف از این روش پرداخت غیرنقدی می‌شود، سوال‌های زیادی در ذهن ما نقش می‌بندد. آیا می‌دانید پرفکت مانی (PerfectMoney) چیست؟ آیا تابه‌حال در مورد استفاده از پرفکت مانی فکر کرده‌اید؟ چه‌کاری می‌توان با پرفکت انجام داد و موارد استفاده آن چیست؟ چرا تعداد افراد زیادی از پرفکت مانی استفاده می‌کنند؟ نحوه شارژ حساب پرفکت مانی به چه صورت است؟‌ در این مطلب می‌خواهیم در مورد این روش پرداخت غیرنقدی صحبت کنیم و به سوال‌های شما پاسخ دهیم.

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی به‌عنوان یک سیستم پرداخت غیرنقدی و آنلاین تأسیس شده است. این سیستم پرداخت در سال ۲۰۰۷ تأسیس شد. ناگفته نماند که شرکت این سیستم پرداخت جهانی در پاناما به ثبت رسیده است. این روش به‌عنوان یک ابزار نقدی آنلاین برای تسویه حساب‌های فوری و ایمن در اکوسیستم بازاریابی و بین کاربران ایجاد شده است. کاربران می‌توانند به خرید با پرفکت مانی بپردازند، به حساب دیگری پول انتقال دهند و ... .

پرفکت مانی چگونه کار می‌کند؟

کار با این سیستم پرداخت جهانی بسیار آسان است. برای شروع کار با این سیستم پرداخت جهانی، ابتدا باید به وب‌سایت رسمی آن مراجعه کنید. سپس، باید زبان مورد نظر را انتخاب کرده و روی «ثبت نام» کلیک کنید. صفحه‌ای باز می‌شود که در آن باید جزئیات درخواست خود را وارد کنید. سپس اطلاعات واقعی را برای عضویت در سایت ارائه دهید تا دفعه بعد برای ورود به حساب کاربری خود دچار مشکل نشوید. پس از ثبت نام اولیه و فعال‌سازی حساب کاربری، می‌توانید از پرفکت مانی استفاده کنید.

به همین راحتی می‌توان در پرفکت مانی ثبت نام کرد. همچنین برای خرید با پرفکت مانی می‌توانید از ووچر استفاده کنید. خرید ووچر پرفکت مانی از طریق نوین پرداخت خیلی راحت است و در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توانید ووچر را بخرید. 

کاربردهای پرفکت مانی

پرفکت مانی کاربردهایی دارد که به شرح زیر هستند:

  • انتقال پول بین کاربران؛
  • امکان ایجاد یک درگاه پرداخت در وب‌سایت خود؛
  • امکان پرداخت هزینه کالاها و خدمات به‌صورت اینترنتی؛
  • دارای ارزهای بیت کوین، دلار و یورو و همچنین طلا؛
  • درخواست و دریافت وام در داخل سیستم؛
  • کسب درآمد با شرکت در یک برنامه مشارکتی.
شارژ حساب پرفکت مانی با نوین پرداخت

نحوه شارژ حساب پرفکت مانی

حساب پرفکت مانی را به رو‌ش‌های مختلفی می‌توان شارژ کرد که در ادامه برخی از این روش‌ها را معرفی خواهیم کرد:

شارژ حساب پرفکت مانی با صرافی‌های آنلاین

روش‌های زیادی برای شارژ حساب پرفکت مانی و سپس خرید با پرفکت مانی وجود دارد. رایج‌ترین روش در ایران، خرید دلار یا یورو پرفکت مانی از صرافی‌های آنلاین است که با یک جستجوی ساده در گوگل می‌توان بسیاری از آن‌ها را پیدا کرد. پس از واریز ریال به حساب صرافی، شماره حساب خود را برای آن‌ها ارسال می‌کنید تا معادل دلار یا یورو به حساب شما اضافه شود. برای این منظور می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت استفاده کنید. 

شارژ حساب پرفکت مانی با نوین پرداخت

خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت به شما این امکان را می‌دهد تا خیلی راحت حساب پرفکت مانی خود را شارژ کنید. در نوین پراخت می‌توانید به‌صورت آنی و با بهترین قیمت، حساب پرفکت مانی خود را شارژ کنید. در نوین پرداخت شما می‌توانید خرید ووچر پرفکت مانی را خیلی سریع و راحت انجام دهید و به‌سراغ خرید با پرفکت مانی بروید. شارژ حساب پرفکت مانی با نوین پرداخت مزایایی دارد که عبارت‌اند از: بهترین نرخ، انجام سریع سفارشات و پشتیبانی قوی و فوری.

شارژ حساب پرفکت مانی با استفاده از ووچر 

خرید ووچر پرفکت مانی یکی دیگر از روش‌های شارژ حساب این سیستم پرداخت آنلاین است. ووچر مانند کارت هدیه یا کارت شارژ است. این ووچرها مبلغ مشخصی دارند که به درخواست شما با مبلغ مورد تقاضای شما صادر می‌شوند. پس از صدور ووچر می‌توانید خیلی راحت از کدهای آن استفاده کنید و خریدهای خود را انجام دهید.

ووچر پرفکت مانی چیست؟

همان‌طور که اشاره کردیم، ووچر پرفکت مانی یکی از مواردی است که می‌توانید برای شارژ حساب خود از آن استفاده کنید. ووچرها بسیار شبیه به کارت‌های شارژ یا کارت‌های هدیه هستند؛ اما تفاوت آن‌ها این است که ووچرها فیزیکی نیستند! نکته مهمی که باید در نظر بگیرید، این است که علاوه بر استفاده از ووچرها برای شارژ حساب پرفکت مانی خود، می‌توانید مستقیماً برای خرید و دریافت خدمات نیز از آن‌ها استفاده کنید. با توجه به کاربردی که ووچرها دارند و سهولت دسترسی به آن‌ها، قصد داریم در ادامه ویژگی‌های آن‌ها را به‌صورت کامل و دقیق‌تر توضیح دهیم.

خرید ووچر پرفکت مانی چه کاربرد‌ها و ویژگی‌هایی دارد؟

با استفاده از ووچر می‌توانید از سایت‌های خارجی خرید آنلاین انجام دهید و سود و خدمات دریافت کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از آن‌ها حساب پرفکت مانی خود را شارژ کنید. نکته دیگر اینکه ووچرها به هر تعدادی که شما بخواهید، قابل خرید و فروش هستند. 

یکی دیگر از کاربرد‌های ووچر پرفکت مانی این است که دیگر برای انتقال پول به حساب شخص دیگر، مشکلی نخواهید داشت. شما می‌توانید به‌راحتی در صرافی‌های معتبر، وجه نقد خود را به ووچر تبدیل کنید و با مراجعه به صرافی‌های آنلاین ووچر خود را در هر نقطه‌ای نقد کنید.

یکی از ویژگی‌های مهم ووچرها این است که هریک از آن‌ها یک‌بار مصرف هستند؛ این بدان معنی است که نمی‌توانید یک کارت ووچر را چندین بار شارژ کنید؛ اما ووچرها تاریخ انقضا ندارند و شما می‌توانید آن‌ها را تا زمانی که نیاز دارید، نگه دارید.

ووچر پرفکت مانی

آیا خرید با پرفکت مانی ایمن است؟

افراد بسیاری که می‌خواهند از پرفکت مانی استفاده کنند، این سوال برایشان پیش می‌آید که آیا خرید ووچر پرفکت مانی و خرید با پرفکت مانی ایمن است یا خیر؟ در پاسخ باید بگوییم که این سیستم پرداخت آنلاین، سطح امنیتی خیلی بالایی دارد. تمام تنظیمات امنیتی از حساب کاربری مدیریت می‌شوند و هر کاربر می‌تواند تنظیمات امنیتی را در سطح مورد نیاز خود تنظیم کند. از جمله تنظیمات امنیتی این سیستم پرداخت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بررسی هویت

سیستم پرداخت پرفکت مانی برای افزایش امنیت حساب شما، از قابلیت بررسی هویت استفاده می‌کند. اگر سیستم متوجه شود که شخصی در تلاش است از رایانه دیگری وارد حساب کاربری شما شود، ابتدا یک کد تأیید را به ‌ایمیل شما ارسال می‌کند. این قابلیت از ورود افراد دیگر به حساب کاربری شما جلوگیری می‌کند.

احراز هویت کاربر

با استفاده از این قابلیت هنگام انجام تراکنش‌ها، ‌ایمیلی با کد تأیید از سایت دریافت خواهید کرد.

ارسال پیامک

سرویس ارسال پیامک به شما کمک می‌کند تا با شماره موبایل خود به حساب کاربری خود متصل شوید. پرفکت مانی یک کد تأیید برای شما ارسال می‌کند. این قابلیت از دسترسی غیرمجاز به حساب‌های کاربران جلوگیری می‌کند. 

کد کارت 

در این روش کد کارتی به شما نمایش داده می‌شود که تصویر گرافیکی کد روی آن قرار دارد. برای تأیید انتقال، سیستم درخواستی برای وارد کردن کد مربوطه کارت به شما ارسال می‌کند.

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم در مورد شارژ حساب پرفکت مانی صحبت کنیم و البته هر آنچه باید در مورد این سیستم پرداخت بدانید را در اختیار شما قرار دهیم. همان‌طور که گفتیم راحت‌ترین و سریع‌ترین روش برای شارژ حساب در ایران، استفاده از خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت است. با نوین پرداخت می‌توانید به‌صورت آنی، حساب خود را شارژ کنید و خرید ووچر پرفکت مانی را انجام دهید. در نهایت هم می‌توانید به‌سراغ خرید با پرفکت مانی بروید، به حساب شخصی دیگر پول واریز کنید، هزینه خدمات را آنلاین بپردازید و ...

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی