ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

برترین شرکت‌های طراحی سایت

در جهان امروز، با رشد سریع تکنولوژی مواجه هستیم و شاهد حرکت مداوم و پیوسته‌ی اکثر کسب‌و‌کار‌ها به سمت دیجیتالی و اینترنتی خواهیم بود. کسب‌و‌کار‌های سنتی با روند و رشد نموداری بسیار بالایی به سمت ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در جهان امروز، با رشد سریع تکنولوژی مواجه هستیم و شاهد حرکت مداوم و پیوسته‌ی اکثر کسب‌و‌کار‌ها به سمت دیجیتالی و اینترنتی خواهیم بود. کسب‌و‌کار‌های سنتی با روند و رشد نموداری بسیار بالایی به سمت روش مدرن و اینترنتی کردن فروش و عرضه محصول خود قدم می گذارند؛ و سعی دارندکه رونق بازار جهانی را به کسب‌و‌کار خویش عرضه کنند؛ از این رو افراد در سرتاسر دنیا، طراحی سایت برای شغل و خدمات قابل عرضه خویش را، یک فرصت بسیار مغتنم شمرده‌اند تا از طریق فضای مجازی با صرف هزینه و انرژی بسیار کمتری به فروش و درآمد بالاتری دست پیدا کنند و به سبب رفع این نیاز، افراد متخصصی گرد هم آمده اند و تحت عنوان شرکت طراحی سایت، این خدمت را به شما عزیزان می‌رسانند.

تاریخچه‌ی طراحی سایت

در سال 1991 یک تیم مخترع به نام برنرزلی، با راه اندازی اولین وب‌سایت نامخود را در تاریخ ثبت کرد. این سایت بسیار ساده و بدون آرایش خاصی ازجمله درج گرافیک/ تصویر و یا ویدئو و حتی رنگ‌بندی توسط تیم برنرزلی ارائه شد و تنها شامل متن می‌شد. قابل توجه است که این سایت هنوز هم در دسترس کاربران است و برای ارسال اَبَر‌متن‌ها از طریق پست الکترونیک از ان استفاده شده است.

تعریف طراحی سایت

طراحی سایت یا به اصطلاح وب دیزاین" به مراحلی از ساخت یک شبکه و پایگاه اینترنتی گفته می شود که وظیفه‌ی اطلاع‌رسانی و معرفی شرکت شما و همچنین ارائه‌ی محصول یا خدمات قابل عرضه از سوی شما می پردازد. طراحی وب سایت یک پروسه بسیار دقیق و منظم است که به لایه سازی صفحات وب، تولید محتوا، طراحی گرافیکی و رعایت اصول سئو پرداخته، تا خدمات و محصولات شما را به بهترین شکل ممن در اختیار کاربران قرار دهد.

مراحل طراحی سایت

همان‌طور که در قسمت فوق اشاره کردیم، طراحی سایت به معنای طراحی/ ساخت/ راه‌اندازی و یا بهینه سازی یک سایت(قدیمی)" خواهد بود. وب دیزاین شامل چندین مرحله است که ما ان را در 4 مرحله به طور مفید، مراحل و توضیحات آن را برای شما عزیزان باز‌گو خواهیم نمود.

مرحله‌ی اول: طراحی وایر فریم

در ابتدا با توجه به نیاز مشتری و خدمات قابل عرضه از سوی شما، نوع سایت انتخاب شده و یک نمای کلی از آن، طراحی می‌شود. این نمای کلی شامل یک نقشه از صفحات سایت و تعیین جایگاه آن‌ها  چیدن المان‌ها و عناصر مختلف دیگر است؛ این مرحله از پروسه را وایر فریم می نامند.

مرحله دوم: طراحی گرافیک سایت

پس از مشخص شدن جایگاه قرارگیری صفحات و المان‌ها، می‌بایست سایت را طراحی شود. در این قسمت از پروسه، با توجه به نوع کسب‌و‌کار و سایر موارد هویتی خدمات شما، رنگ‌بندی و گرافیک سایت، تنظیم می شود.

مرحله سوم: نوشتن برنامه و کد نویسی

استفاده از روش‌های مختلف برای مدیریت سایت، متناس با نیاز مشتری تنظیم می شود. به طور مثال، سیستم ورد‌پرس یک نوع سیستم مدیریت محتوا است. تصمیم‌گیری در این بخش بر اساس هزینه و سرمایه ی شما بستگی دارد. در ادامه شما عزیزان را با بهترین شرکت طراحی سایت در ایران آشنا خواهیم کرد.

مرحله‌ی چهارم: راه‌اندازی سایت

آخرین مرحله، راه‌اندازی سایت در بستر جهانی، اینترنت و نتوورک خواهد بود. این مرحله با تهیه یک ( هاست) و (دامنه مناسب) شروع به کار کرده و پیکر‌بندی سایت را انجام می دهد و آن را در دسترس عموم در سرتاسر جهان قرار می‌دهد.

انواع طراحی سایت

طراحی سایت دارای دو بخش اصلی است که در قسمت پایین ان‌ها را نام برده و به طور مختصر به شرح وظایف آن‌ها می‌پردازیم.

سایت‌های ایستا یا ایستاتیک:

در این‌گونه سایت‌ها مطالب و محتویات مربوط به خدمات شما، فقط یک بار گرداوری شده و در سایت در صفحات جداگانه‌ای بارگذاری می‌شوند. هر گونه تغییر در این سایت‌ها می بایست توسط طراح و متخصص و کارشناس سایت و یا شرکت طراحی سایت صورت بپذیرد. این سرویس برای سایت‌هایی مناسب است که تا مدت‌ها محتویات آن، نیازی به تغییر نداشته باشد.

سایت پویا یا دینامیک:

در این سایت، محتوا به طور منظم و طبق برنامه‌ریزی خاصی باید تغییر کند و به‌روز رسانی شود؛ به اصلاح سایت می‌بایست پویا باشد. این گونه سایت‌ها هم‌زمان با داینامیک بودن، وظیفه‌ی توسعه را نیز برعهده دارند و کارشناس طبق اسکریپتی که طرحی کرده است، این پروسه را می‌گرداند.

مزیت طراحی وب سایت

در دنیای امروز تقریبا برای هر هدف و دست‌یابی به نتایج خاصی، می‌بایست یک وب سایت طراحی کنید؛ این پایگاه اینترنتی و جهانی، به منظور فروش خدمات/ خرید کالا/ خبر رسانی / تبلیغ و....پا به دنیای امروزی گذاشته است. هزاران کسب‌و‌کار در جهان وجود دارد که اگر وب سایت طراحی نمی‌شد، به هیچ وجه به وجود نمی‌آمدند و یا حتی اکثر کسب‌و‌کار‌ها نیز از بین می‌رفتند.

با کمک شرکت طراحی وب سایت کارآمد و موفق این امکان را برای کسب‌و‌‌کار خود فراهم کنید که در کمترین زمان ممکن، محصولات و خدمات خود را به بیشتر اقشار جامعه از طریق فضای مجازی انتشار داده و در اختیار کاربران قرار دهید و همچنین با رشد سرع فروش و سود اقتصادی، بهرمند شوید.

برترین شرکت‌های طراحی سایت

موسسه فرهنگی هنری همای هنر:

موسسه فرهنگی هنری همای هنر از یک تیم مجرب و متخصص تشکیل شده است و سالیان متوالی در خدمت شما عزیزان بوده است و تا در راستای مشاوره تبلیغات و طراحی گرافیک، طراحی سایت به شما کمک کند. موسسه فرهنگی هنری همای هنر برای هنر‌جویان عزیز، مدرک رسمی و معتبر از وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی صادر می کند و شما را در این راه کمک می‌کند تا با آموزش‌هایی بسیار مفید با اساتید بسیار مجرب، این هنر و شغل را به خوبی فرا گیرید.

  • از جمله خدمات موسسه فرهنگی هنری هما هنر:
  • طراحی پوستر تبلیغاتی
  • طراحی گرافیک اپلیکیشن
  • طراحی بیلبورد تبلیغاتی
  • طراحی بسته‌بندی و لیبل تبلیغاتی
  • طراحی کاتالوگ و بروشور
  • طراحی لوگو و تایپو گرافی
  • طراحی برند و ایده پردازی شرکت
  • و ... ؛

موسسه فرهنگی هنری همای هنر جزء برترین شرکت‌های طراحی سایت است که در خدمت شما عزیزان است تا در جهت رسیدن به هدف و خواسته‌های خاص شما، انجام وظیفه نماید.

  • استودیو هنری فندق:

این استودیو در سال 1400فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است و با جمعی از افراد متخصص و با تجربه‌ی قدیمی و همچنین با جمعی از تحصیل کردگان برای ارائه‌ی خدمت به شما عزیزان آماده به کار شده است. استودیو فندق در جهت خدمت رسانی در راستای طراحی گرافیک، طراحی سایت و استودیو، عکاسی و فیلم‌برداری در خدمت شماست. استودیو فندق در خدمت شما قرار گرفته است تا در بازار دیجیتال صنعت تبلیغات و گرافیک به عرضه‌ی محصولتان، به یاری شما شتافته و به کسب‌و‌کار شما رونق خاصی ببخشد.

  • شرکت ایران سایت

ایران سایت قدیمی ترین شرکت طراحی سایت در ایران فعالیت خود را از سال 1379 به صورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت ، سئو و دیجیتال مارکتینگ آغاز کرد و در حال حاضر با بیش از 20 سال سابقه در این زمینه و بیشتر از 2 هزار نمونه کار طراحی سایت موفق آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد. ایران سایت به دلیل داشتن چندین دپارتمان در زمینه طراحی سایت،سئو ،دیجیتال مارکتینگ،سوشال مدیا ، عکاسی، گوگل اد وردز، تولید محتوا و برنامه نویسی همراه با نیرو های متخصص و با تجربه انتخاب خوبی برای داشتن همراهی مطمئن برای شروع کسب و کار در بستر اینترنت می باشد.

  • شرکت وبسیما:

آژانس خلاقیت وبسیما در سال 2012 با هدف ایجاد تغییر و تحول فضای وب ایران فعالیت رسمی خود را آغاز کرد و هر ساله با تلاش و پشتکار بسیار، همگام با استانداردهای روز دنیا گام بر‌می‌دارد و طی این سال‌ها توانسته است نقش مهمی در اشتغال زایی، آموزش و تربیت نیروی حرفه ای در صنعت وب ایفا کند. در کنار این ارزش آفرینی مستمر، سیمای وب ایران را همانطور که از نامش پیداست تا اندازه چشمگیری تغییر دهد و سطح توقع مخاطبین از وب فارسی را به سوی زیبایی شناسی در کنار کارایی عمیق و ارزش آفرین افزایش دهد.

  • شرکت وب‌رمز

شرکت وب‌رمز خدمات طراحی سایت و سئو را انجام می‌دهد و در کنار ان به ارائه‌ی خدمات فروش سرور مجازی و اختصاصی و همچنین به فروش هاست و دامنه متناسب با خدمات مشتریان می‌پردازد. این شرکت از بهترین شرکت‌های ارائه دهنده‌ی خدمات وبسایت محاسبه می‌شود.

  • شرکت کاسپید

شرکت طراحی سایت کاسپید فعالیت تخصصی خود را از سال 1378 در زمینه طراحی سایت در تهران و ایران بصورت حرفه ای آغاز نموده است. کاسپید امروزه در حوزه های مختلف اعم از طراحی سایت، بهینه سازی سایت ، طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی اپلیکیشن موبایل فعالیت می کند و در حال حاضر با بیش از 1000 شرکت معتبر داخلی و خارجی در حال همکاری و ارایه خدمات است.

امیدوار هستیم که در این مقاله شما را با مبحث طراحی سایت به خوبی آشنا کرده باشیم و شما عزیزان را به سمت رونق کسب‌و‌کار از طریق دیجیتال کرده خدمات خود و  طراحی سایت توسط برترین شرکت‌های طراحی سایت ، سوق داده باشیم. شما با استفاده از خدمات یک سایت، در کوتاه‌ترین زمان ممکن نتیجه‌ی شگفت انگیزی را جلب خواهید کرد که سبب پیشرفت شما و کسب‌و‌کار و پروژه شما خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی