ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

8 اصل ست کردن لباس برای مهمانی

خانم‌ها و آقایان.آیا شما هم هنگام رفتن به مهمانی دستپاچه می‌شوی؟ این کهملا طبیعی است. افراد زیادی هستند که چندان علاقه‌ای به دنیای مد ندارند یا به خوبی نمی‌دانند کدام لباس‌ها برای اندامشان مناسب‌تر است. ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۸ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خانم‌ها و آقایان.آیا شما هم هنگام رفتن به مهمانی دستپاچه می‌شوی؟ این کهملا طبیعی است. افراد زیادی هستند که چندان علاقه‌ای به دنیای مد ندارند یا به خوبی نمی‌دانند کدام لباس‌ها برای اندامشان مناسب‌تر است. اصول مختلف و بی شماری برای ست کردن لباس در مهمانی برای خانم‌ها و آقایان وجود دارد. به طور خلاصه بعضی از این اصول مورد بررسی قرار می‌گیرند.

چند نکته در مورد پیراهن‌های راه راه

راه راه‌های افقی اغلب شما را پهن‌تر نشان می‌دهد. اگر می‌خواهید اندام لاغر خود را کمی پهن‌تر از آنچه هست نشان دهید نمونه‌هایی از پیراهن با راه راه افقی بپوشید. هم خانم‌ها و هم آقایان می‌توانند از این مدل‌ها با رعایت همین اصل استفاده کنند. در مقابل اگر می‌‌خواهید کمی باریک‌تر دیده شوید از خطوط عمودی کمک بگیرید. یک نکته مهم در مورد پیراهن راه راه ترکیب زیبای آن به همراه طلا است. خانم‌ها می‌توانند از یک مدل سرویس طلا با قیمت مناسب یا ارزان به همراه یک پیراهن مشکی سفید راه راه استفاده کنند. انواع مدل‌های طلا مخصوصا مدل‌های ایتالیایی به دلیل درخششی که دارند شما را به مرکز توجه تبدیل خواهند کرد. آقایان نیز می‌توانند از یک انگشتر طلا استفاده کنند.

پیراهن‌های دور گردنی برای خانم‌ها

این مدل‌ها خاص هستند و هرکسی از آنها استفاده نمی‌کند دلیل خاص بودن پیراهن‌هایی که دور گردن بسته می‌شوند عدم هماهنگی آن با اندام بعضی خانم‌ها است. کسانی می‌توانند از مدل‌های پشت گردنی استفاده کنند که سایز سینه آنها بین 70 تا 80 باشد. سینه‌های بزرگتر باعث ایجاد گردن درد برای شما خواهند شد و از طرفی زیبایی لباس در تن شما به چشم نخواهد آمد. جواهر مناسب برای این استایل می‌تواند طلا یا انواع سنگ‌های قیمتی باشد. طلای انتخابی شما بهتر است از انواع طلا سفید یا طلا زرد 18 عیار باشد. دلیل این است که از طلای 24 عیار بیشتر در تهیه شمش‌ها استفاده می‌شود. یک کفش پاشنه دار رزگلد بپوشید و پیراهن خود را نیز از همین رنگ انتخاب کنید.

کت و شلوار برای مردان

مدل‌های مختلف کت و شلوار مردانه وجود دارد، اما نکته اینجاست که بیشتر مردا از یک مدل خاص استفاده می‌کنند. کت و شلوار ساده با دو دکمه بیشترین استفاده را در میان انواع مدل‌ها دارد. طراحی کت شلوارهای خاص انحصاری در اختیار بعضی برندهای معتبر است و مدل‌هایی با یقه‌های خاص و کار شده چیزی نیست که در هر بوتیک لباس مردانه‌ای آن را ببینیم. اما کت و شلوارهای شش دکمه که از کلاسیک‌ترین مدل‌ها هستند برای یک مهمانی عالی خواهد بود. جلیقه، کراوات، یک پیراهن سفید و کت و شلوار چهارخانه با ترکیب رنگ قهوه‌ای، مشکی استایلی بی نقص و جذاب برای مردان خوش پوش است. ساعت بند فلزی جذابی به دست کنید. کفش‌های چرم خود را واکس بزنید و اکنون شما آماده هستید.

شما باید استایل خود را بشناسید

در مورد تیپ بدنی خود به صورت آنلاین تحقیق کنید تا مدل‌هایی را پیدا کنید که به نظر شما بهترین است. وقتی به بدن خود در آینه نگاه می‌کنید، در مورد آنچه می‌بینید با خود صادق باشید. به عنوان مثال، اگر شانه‌های باریک و باسن پهن‌تری دارید، باید لباس‌هایی را انتخاب کنید که نقص بالاتنه را اصلاح کند. پس به صورت آنلاین جستجو کنید. به دنبال لباسی باشید که به شما کمک کند بهترین ویژگی‌های خود را برجسته کنید.

اندازه گیری صحیح را یاد بگیرید تا برای مهمانی لباس شما کاملا اندازه باشد

اندازه گیری های خود را بدانید چه در حال خرید لباس های خارج از قفسه باشید و چه آنها را سفارش دهید فرقی ندارد، بهتر است نسبت های دقیق خود را در نظر داشته باشید. از یک متر استفاده کنید و اعداد دقیق را یادداشت کنید. با اندازه گیری دقیق شما می‌توانید به راحتی لباسی کاملا متناسب با بدن خود بپوشید. در اینجا اندازه گیری هایی وجود دارد که باید انجام دهید:

  1. دور کمر (باریک‌ترین قسمت)
  2. دور کمر (تاستخوان کمر)
  3. دور سینه
  4. دور باز
  5. دور مچ
  6. دور باست (برجسته‌ترین قسمت باسن)
  7. قد فاق (روی صندلی صاف بنشینید و از کمر تا روی صندلی یعنی جایی که نشته‌اید را اندازه بگیرید)
  8. تمام قد ( در کنار دیوار بایستید و از کسی بخواهید با متر قد شما را اندازه بگیرد

برای یک مهمانی لباس مناسب با آن جشن را استفاده کنید

مطمئن شوید که لباس شما مناسب است. تناسب مهمترین بخش انتخاب لباس خوب است. به طور کلی، لباسی که برای یک جشن می‌پوشید باید متناسب با محیط آن مهمانی باشد. راحتی لباس نکته مهم دیگری است که در مورد ان وجود دارد. لباس مناسب باید راحت باشد و مانع حرکات شما نشود و همچنین نباید گشاد و شلخته به نظر برسد.

تناژهای رنگی مناسب تولد‌ها

برای خانم‌های جوان استفاده از رنگ‌های شاد برای مهمانی‌های کوچک مانند دورهمی یا تولد زیبا است. به عنوان مثال زرد، سبز، صورتی (تمام تناژهای صورتی)، آبی و قرمز رنگ‌های جذابی هستن که با ترکیب مناسب و متعادل سازی رنگ با استفاده از رنگ‌های دیگری مانند سفید و کرم زیبا می‌شوند.

برای خانم‌های جوان که در میانه 20 تا 30 سال قرار دارند رنگ‌هایی مانند خاکی، صدفی، صورتی ملایم، انواع تناژ کرم و صورتی زیبا است.

خانم‌هایی که سن بالاتری دارند می‌توانند از طلایی، قهوه‌ای، مشکی و سرمه‌ای استفاده کنند.

تناژ مناسب جشن‌های مجلل و عروسی‌ها

برای رفتن به یک عروسی شما باید لباس موقری تهیه کنید. لباس‌های بیش از اندازه باز تناسبی با چنین جشن‌هایی ندارند. رنگ‌های ملایم مانند خاکستری و صورتی از تناژهای رنگی ترند برای یک جشن بزرگ هستند. مشکی نیز همواره جایگاه خاص خود را دارد و مورد توجه بسیاری از خانم‌ها و آقایان است. اکسسوری طلا و کفش مناسبی بپوشید که در طول مراسم دچار پا درد نشوید. تا حد امکان ساده و شیک باشید. همین کافی است.

لباسی را بخرید که به نظر شما عالی است. اگر لباسی الان به نظرتان جالب است اما اکنون مناسب استایل یا وزن شما نیست اما فکر می‌کنید در ماه‌های آینده این لباس اندازه یا فیت خواهد بود هرگز آن را نخرید و در هنگام خرید لباس با توجه به استایل بدنی اکنون خود انتخاب لازم را انجام دهید. خرید چنین لباسی ایده خوبی نیست. برای استایل فعلی خود خرید کنید، نه آن چیزی که فکر می‌کنید قرار است بشوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی