ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سفارش انلاین نون
رپورتاژ آگهی

سفارش آنلاین نان و شیرینی از منزل

یک لیوان چای و یک شیرینی خوشمزه می‌تواند روزتان را شیرین و عصر و شبتان را لذت‌بخش کند. مخصوصاً وقتی شیرینی تازه پخت شده داشته باشید و طعم میوه‌های تابستانی هم موقع چشیدن شیرینی توت‌فرنگی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

یک لیوان چای و یک شیرینی خوشمزه می‌تواند روزتان را شیرین و عصر و شبتان را لذت‌بخش کند. مخصوصاً وقتی شیرینی تازه پخت شده داشته باشید و طعم میوه‌های تابستانی هم موقع چشیدن شیرینی توت‌فرنگی یا شیرینی آلبالو احساس کنید. این شیرینی‌ها طعم بهشت می‌دهند، به شرطی که تازه باشند و آن‌ها را از بهترین قنادی‌ها و شیرینی فروشی‌های شهر سفارش داده باشید.

برای سفارش شیرینی یا نان تازه می‌توانید از سوپر اپلیکیشن اسنپ استفاده کنید. اسنپ بهترین قنادی‌ها و نانوایی‌های شهر را کنار هم جمع کرده تا همه افرادی که به نان، شیرینی یا خوراکی‌های خوشمزه‌ای مانند انواع تارت و دسرها نیاز دارند بتوانند به راحتی این اقلام را سفارش دهند و درب منزلشان تحویل بگیرند.

سفارش آنلاین نان از اسنپ

برای سرو یک صبحانه در روز تعطیل نان تازه یکی از مهم‌ترین گزینه‌ها است؛ اما خریدن نان تازه آن هم در یک روز تعطیل کار ساده‌ای نیست. چون اغلب افراد ترجیح می‌دهند در روزهای تعطیل کمی بیشتر بخوابند و استراحت کنند و بیدار شدن سرصبح برایشان چندان خوشایند نخواهد بود.

برای اینکه تمام افرادی که نیاز به نان تازه دارند همیشه نان خوشمزه و داغ داشته باشند، سوپر اپلیکیشن اسنپ امکان سفارش انواع نان تازه را آسان کرده است. با سفارش آنلاین نان سنگک، بربری، تافتون یا لواش از اسنپ می‌توانید نان دلخواهتان را داغ و تازه درب منزل تحویل بگیرید؛ و خودتان را به صرف یک صبحانه لذت‌بخش در روز تعطیل مهمان کنید.

با توجه به اینکه بیشتر نانوایی‌های محلی عضو این سوپر اپلیکیشن هستند، کسانی که برای ساعت‌های دیگر روز مانند عصرها و حتی شب‌ها نیاز به نان تازه دارند هم می‌توانند سفارش نان را به صورت آنلاین ثبت کنند.

سفارش انواع کیک از اسنپ

کیک‌های خوشمزه قنادی‌ها را می‌توانید به عنوان صبحانه نوش جان کنید، یا اینکه به عنوان میان وعده خودتان را به یک برش کیک و چای تازه‌دم مهمان کنید. البته برای پذیرایی از مهمان‌ها هم چای و کیک یکی از بهترین انتخاب‌ها محسوب می‌شود و می‌توانید برای مهمانی‌های دوستانه عصرانه‌ای که دارید چند مدل کیک را سفارش دهید و به همراه چای، آبمیوه یا حتی بستنی آن‌ها را سرو کنید.

هر نوع کیکی که دلتان می‌خواهد را می‌توانید از طریق سوپر اپلیکیشن اسنپ از قنادی‌های اطرافتان سفارش دهید. برای سفارش کیک یزدی، چیز کیک، کیک نوتلا یا کیک نسکافه‌ای می‌توانید گزینه‌های مورد نظرتان را انتخاب کنید و پس از ثبت سفارش و پرداخت هزینه،  کیک‌های خوشمزه‌ای که سفارش داده‌اید را درب منزلتان تحویل بگیرید.

سفارش انواع شیرینی از اسنپ

علاوه بر کیک‌های خوشمزه می‌توانید انواع شیرینی‌های تر و خشک را هم از اسنپ سفارش دهید. تنوع شیرینی‌های موجود در سوپر اپلیکیشن اسنپ زیاد است و مجبور نیستید که فقط از بین چند مدل شیرینی موجود در یک شیرینی فروشی یک یا چند گزینه را سفارش دهید.

چون در سوپر اپلیکیشن اسنپ می‌توانید ویترین چند شیرینی فروشی را مشاهده کنید و چند مدل شیرینی را از هر کدام از آن‌ها سفارش دهید. به محض ثبت سفارش، پیک‌های اسنپ شیرینی‌های خوشمزه‌ای که سفارش داده‌اید را در کمترین زمان به دستتان می‌رسانند و می‌توانید به موقع از مهمان‌های خودتان پذیرایی کنید.

شیرینی‌ نارگیلی، شیرینی گردویی، شیرینی دانمارکی، شیرینی قایقی و شیرینی ناپلئونی از جمله شیرینی‌های تر و خشکی هستند که می‌توانید از قنادی‌های اسنپ سفارش دهید؛ و از چشیدن طعم شیرینی‌های خوشمزه و تازه قنادی‌های اطرافتان لذت ببرید.

سفارش انواع کیک تولد از اسنپ

اگر تولد یکی از نزدیکانتان را در پیش رو دارید اما فراموش کرده‌اید که کیک تولد سفارش دهید نگران نباشید. چون قنادی‌ها و شیرینی فروش‌های اسنپ امکان خرید کیک‌های آماده تولد را هم فراهم کرده‌اند. این کیک‌ها در مدل‌ها و طرح‌های متنوع آماده شده‌اند و می‌توانید با خرید آن‌ها تولدهای جذابی را برای اعضای خانواده یا دوستانتان برگزار کنید.

اگر کیک کم‌کالری را ترجیح می‌دهید می‌توانید از بین کیک‌های چند طعم، کیک هویج یا کیک سیب و گردو یک گزینه را انتخاب کنید. برای کسانی که به کیک‌های با طعم شکلاتی علاقه دارند هم انتخاب کیک براونیز یا کیک دبل چاکلت گزینه مناسبی برای یک تولید جذاب و غافلگیرانه است.

سفارش چند شیرینی یا نان در یک ساعت

برای سفارش چند نوع کیک و شیرینی از اسنپ فقط باید قنادی‌های دلخواهتان را انتخاب کنید و انواع کیک و شیرینی را در یک ساعت سفارش دهید و همه آن‌ها را با هم تحویل بگیرید. حتی اسنپ امکان سفارش چند نوع نان را هم به صورت هم‌زمان فراهم کرده است و می‌توانید چند نوع نان را با هم از چند نانوایی مختلف سفارش دهید، بدون اینکه نیاز به حضور در هر نانوایی و خرید نان به صورت حضوری داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی