ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

ورود برند بین‌المللی Wego به صنعت گردشگری ایران [رپورتاژ آگهی]

از حدود دو ماه پیش برند بین‌المللی ویگو با مدیریت مهدی پیروزنیا به حوزه سفر و گردشگری در بازار آنلاین ایران ورود کرده است. اما چرا ورود این برند به بازار ایران اتفاق مهمی است؟ امروزه ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۹ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

از حدود دو ماه پیش برند بین‌المللی ویگو با مدیریت مهدی پیروزنیا به حوزه سفر و گردشگری در بازار آنلاین ایران ورود کرده است. اما چرا ورود این برند به بازار ایران اتفاق مهمی است؟

امروزه تمامی صنایع یا در دنیای دیجیتال و آنلاین وارد شده‌اند و یا در حال ورود به این حوزه هستند و انسان‌ ها اغلب نیازهای خود را در فضای آنلاین برطرف می‌ کنند. حوزه سفر و گردشگری نیز در سال‌ های اخیر بویژه در سال 95 حضور پررنگی در فضای آنلاین ایران پیدا کرده و وب‌ سایت‌ ها و اپلیکیشن‌ های مختلفی در این زمینه در دسترس کاربران قرار گرفته است. اما وب‌ سایت و اپلیکیشن ویگو سبب اتفاق متفاوتی در این زمینه خواهد شد.

تقریبا تمامی کاربران اینترنی، جهت پیدا کردن منبعی مناسب برای رفع نیازهای خود از موتور جست‌ و جوی گوگل استفاده می‌ کنند زیرا گوگل به کاربر منابع مناسب را بر اساس نیاز او معرفی می‌ کند، بدون آنکه خود گوگل به کاربر محصول و یا سرویسی را فروخته باشد. به عبارت دیگر گوگل برای کاربران یک راهنما و مشاور است نه یک فروشنده. ویگو نیز چنین نقشی را در زمینه سفر (با امکاناتی حرفه‌ای در این زمینه) برای ما خواهد داشت.

header

در حال حاضر اپلیکیشن‌ ها و وب‌ سایت‌ های موجود در حوزه گردشگری، رزرو هتل و سفر هوایی در ایران، در حقیقت آژانس‌ های مسافرتی هستند که به کاربر هتل‌ ها و پروازهایی را پیشنهاد می‌ دهند که خود آن‌ها توانایی فروش و ارائه آن را داشته باشند. اما در اپلیکیشن و وب‌ سایت ویگو بر اساس شرایط کاربر ( شرایط مالی، زمانی و هدف کاربر) مناسب‌ ترین پروازها و هتل‌ های موجود در تمامی آژانس‌ های مسافرتی به وی پیشنهاد می‌ شود.

همین موضوع و ویژگی سبب شده است که این برند در بسیاری از کشورهای دنیا به عنوان پرکاربردترین ابزار آنلاین رزرو هتل و سفر هوایی، در حال فعالیت باشد. و حال با توسعه و روند رو به رشد این صنعت در ایران، این برند وب‌سایت و اپلیکیشن خود را برای مسافران ایرانی طراحی کرده است.

در اپلیکیشن و وب‌ سایت ویگو، بدون آنکه ما درگیر پیدا کردن هتل و پرواز مناسب برای سفر خود شویم، با وارد کردن شرایط و هدف خود؛ از قبیل مقصد و مبدا سفر، نوع پرواز، هزینه و کیفیت سرویس، مناسب‌ ترین هتل‌ ها و پروازهای موجود، به ما ارائه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • JustME
    JustME | ۹ شهریور ۱۳۹۵

    لينك اپليكيشن؟

    • Shayan Tawabi
      Shayan Tawabi | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵

      ااینجاست: https://cafebazaar.ir/app/com.wego.android/?l=fa

مطالب پیشنهادی