ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خرید انواع هارد اکسترنال از فروشگاه لیپک

اگرچه فضای ابری روشی ساده جهت ذخیره اطلاعات است اما نمی‌توان تضمین نمود که امکان دسترسی همیشگی به اطلاعات آن وجود دارد. ازاین‌رو بهترین گزینه برای نگهداری اطلاعات هارد اکسترنال است که دارای انواع مختلفی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگرچه فضای ابری روشی ساده جهت ذخیره اطلاعات است اما نمی‌توان تضمین نمود که امکان دسترسی همیشگی به اطلاعات آن وجود دارد. ازاین‌رو بهترین گزینه برای نگهداری اطلاعات هارد اکسترنال است که دارای انواع مختلفی است و بهترین آن‌ها معرفی می‌شوند.

هارد اکسترنال (External HDD) چیست؟

منظور از External HDD همان هارد داخلی کامپیوتر یا لپ‌تاپ است که در ظاهر و رابط اتصال با یکدیگر متفاوت هستند. پورت‌های این هاردها برخلاف هاردهای داخلی به‌صورت USB طراحی شده و می‌توان آن را به هر دستگاهی متصل نمود. اگر برای خرید هارد اکسترنال به بازار مراجعه کنید می‌بینید که برندهای مختلفی در جهان به تولید این محصول می‌پردازند اما در حال حاضر سه شرکت بزرگ و معروف توشیبا، سیگیت و وسترن‌دیجیتال تأمین‌کنندگان اصلی دیسک‌های سخت هستند.

هاردهای اکسترنال وسترن دیجیتال – ( مدل  My Passport 1TB)

با  خرید هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Passport 1TB می‌توانید به خوبی از اطلاعات خود محافظت کنید. این محصول توسط شرکت وسترن دیجیتال تولید شده و از طریق رابط USB3.0 به کامپیوتر متصل می‌شود و دارای سرعت بالایی برای ذخیره‌سازی اطلاعات است. این هارددیسک با ظرفیت 1 ترابایت با تمامی سیستم‌عامل‌های رایج سازگار است و باتوجه‌به وزن سبکی که دارد به‌راحتی می‌توان آن را حمل‌ کرد. لازم به ذکر است که سرعت انتقال داده‌ها در آن 5 گیگابایت بر ثانیه است و در رنگ‌های مختلفی به بازار عرضه شده است.

هارد اکسترنال سیگیت – (مدل  Expansion Portable 2TB)

سیگیت یکی از برترین شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات ذخیره‌سازی اطلاعات است که از جمله پرفروش‌ترین محصولات آن می‌توان به مدل Expansion Portable 2TB اشاره نمود. این محصول دارای طراحی زیبا و منحصربه‌فردی است و از مهم‌ترین ویژگی‌های آن می‌توان به قابلیت تهیه نسخه پشتیبان و متد بکاپ اشاره کرد. هارد سیگیت مدل اکسپنشن پرتابل به صورت طرح‌های موزاییکی شکل و به صورت تک رنگ و مشکی طراحی شده‌است. این محصول گزینه مناسبی برای ذخیره‌سازی اطلاعات روزمره افراد است و در ظرفیت های 1 ترابایت، 2 ترابایت و 4 ترابایت در بازار موجود است. هارد سیگیت دارای پورت اتصال USB3.0 است و امکان اتصال آن به ویندوز و مک وجود دارد. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به ضد‌ضربه و ضدآب بودن و قابلیت پشتیبان‌گیری از اطلاعات به روش رمزگذاری اشاره نمود. برای خرید هارد اکسترنال سیگیت می‌توانید به سایت لیپک مراجعه کنید.

هاردهای اکسترنال ای دیتا – ( مدل  HD710 Pro 4TB)

یکی از محصولات موفق کمپانی ای دیتا هارد دیسک اکسترنال مدل HD710 Pro 4TB است که محصول بهینه و به‌روزرسانی شده مدل‌های پیشین است. این کمپانی پس از مشاهده موفقیت هارد HD710 نسخه آپدیت شده آن را به بازار عرضه نمود. ساختار مقاوم این محصول موجب شده که مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب و ذرات گردوغبار داشته باشد. پورت USB آن دارای یک درپوش است و بر اساس استاندارد IP68 و استاندارد نظامی MIL-STD-810G516.6 ارتش ایالات متحده آمریکا طراحی شده‌است. این محصول همچنین مجهز به سنسور ضد شوک G Shock  است. هارد ای دیتا مدل مذکور با سرعت انتقال داده 5 مگابیت برثانیه و از نوع باسیم با اکثر سیستم‌های عامل رایج سازگار است. این نوع هارد با ظرفیت 4 ترابایت می‌تواند گزینه مناسبی برای ذخیره‌سازی اطلاعات باشد.

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال – ( مدل Elements 4TB)

یکی دیگر از حافظه‌های جانبی با کیفیت هارد وسترن دیجیتال مدل Elements 4TB است که با سرعت چرخش 5400 دور بر دقیقه اطلاعات حافظه را به دستگاه انتقال می‌دهد. ظرفیت 4 ترابایتی این محصول موجب شده که کاربران به راحتی بتوانند از آن سال‌ها برای حفظ و نگهداری اطلاعات خود استفاده کنند. این محصول مجهز به رابط  USB3.0است که از سریع‌ترین رابط‌های انتقال اطلاعات حال حاضر محسوب می‌شود. این نوع از هارد وسترن‌دیجیتال از نوع سیمی و دارای وزن 240 گرم است. سبک بودن آن باعث شده که حمل آن خیلی راحت باشد. این هارد با سیستم عامل‌های مختلفی مانند ویندوز 10، ویندوز 8، ویندوز 7، ویندوز ویستا و ... سازگار است.

هارد اکسترنال ای دیتا - (مدل  ADATA HDD HD720-2TB)

اگر به فکر خرید هارد دیسک اکسترنال هستید این محصول می‌تواند گزینه مناسبی باشد. برند ای دیتا برای پوشش این محصول از یک روکش سیلیکونی استفاده کرده که از آن در برابر ضربه محافظت می‌نماید. علاوه بر این طرح پترن لانه زنبوری در این روکش، زیبایی ظاهری آن را دوچندان کرده است. این محصول بالایی در برابر شوک و سقوط از ارتفاع مقاومت خوبی دارد. سرعت انتقال‌داده‌ها در این نوع هارد در حالت USB3.0 برابر با 5 مگابیت بر ثانیه و در حالت USB2.0 برابر 480 مگابیت بر ثانیه بوده و دارای دو ترابایت ظرفیت و به صورت سیمی است. ویژگی‌های منحصر به‌فرد این محصول و قیمت متناسب‌اش باعث شده که به یکی از پر فروش‌ترین هاردهای اکسترنال تبدیل شود.

هاردهای اکسترنال خود را از کجا تهیه کنیم؟

تنوع هاردهای اکسترنال بسیار بالا است و شما می‌توانید برای تهیه بهترین هاردها متناسب با نیاز خود به فروشگاه لیپک که به‌صورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارد مراجعه کنید. این مجموعه تمامی محصولات خود را به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد، ازاین‌رو می‌توانید با اطمینان خاطر از اصل بودن محصولات به وب‌سایت لیپک مراجعه کرده و خریدی لذت‌بخش را تجربه نمایید. همچنین می‌توانید سوالات خود را از کارشناسان فروش لیپک بپرسید و با دریافت مشاوره‌های لازم بهترین و مناسب‌ترین هارد را انتخاب کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی