ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

مزایای رزرو آنلاین هتل سی نور مشهد

همان‌طور که می‌دانید شهر مقدس مشهد به دلیل وجود بارگاه امام هشتم همواره پرمتقاضی است؛ از همین رو پیشنهاد می‌کنیم انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید تا بهترین گزینه برای اقامت نصیبتان شود. رزرو هتل در مشهد ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

همان‌طور که می‌دانید شهر مقدس مشهد به دلیل وجود بارگاه امام هشتم همواره پرمتقاضی است؛ از همین رو پیشنهاد می‌کنیم انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید تا بهترین گزینه برای اقامت نصیبتان شود. رزرو هتل در مشهد زیاد هم کار سختی نیست! فقط باید به‌صرفه‌ترین و هوشمندانه‌ترین راه را برای این کار انتخاب کنید.

در میان هتل ‌های مشهد، هتل سی نور گزینه خوبی برای اقامتی عالی و به‌یادماندنی است. همچنین این هتل قابلیت رزرو آنلاین را هم دارد. از طرفی هتل سی نور موقعیت جغرافیایی خوبی داشته و به حرم مطهر رضوی اشراف دارد. علاوه بر این امکانات اقامتی و رفاهی هتل سی نور مشهد بسیار عالی به نظر می‌رسد! اگر مشتاق به شناخت این هتل ۵ ستاره هستید، با ما همراه باشید.

درباره هتل سی نور مشهد

پذیرش هتل سی نور مشهد

یکی از هتل ‌های ۵ ستاره معروف مشهد، هتل سی نور است. هتل لوکس سی نور مشهد در سال ۱۳۹۳ به بهره برداری رسیده و دارای دو ساختمان چسبیده به هم است. روی هم رفته این هتل جذاب ۱۶ طبقه دارد. در کل واحدهای اقامتی هتل سی نور به ۲۸۶ باب اتاق و سوئیت می‌رسد که در طبقات سوم تا پانزدهم هتل قرار دارند. یکی از ویژگی‌های مهم هتل سی نور مشهد دسترسی داشتن به بازارهای اطراف حرم است. مزیت خرید کردن از این بازارها تنوع بالا و قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه‌ است.

واحدهای اقامتی هتل سی نور مشهد

سوئیت امپریال هتل سینور مشهد

همان‌طور که اشاره شد هتل سی نور دارای ۲۸۶ باب اتاق و سوئیت بوده که نمونه آن‌ها اتاق دو تخته برای یک نفر با متراژ ۲۵ مترمربع است. این اتاق‌ها قابلیت نفر اضافه ندارد و رو به حرم هستند. امکانات داخلی واحدهای دو تخته برای یک نفر شامل شبکه فیلم داخلی، کتری برقی، حمام، یخچال، صندوق امانات، دستگاه چای ساز، مینی بار، تلویزیون، چیلر، دوش، جالباسی، تلفن، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی، سرویس فرنگی و پاور سوئیچ است.

از دیگر فضاهای اقامتی هتل سی نور مشهد باید به اتاق دو تخته دبل اشاره کنیم. این اتاق‌ها مناسب زوج‌های جوانی است که دوست دارند اولین روزهای مشترک زندگی‌شان را در شهر مقدس مشهد و جوار امام هشتم بگذرانند. اتاق دو تخته دبل هتل سی نور ۲۵ متری بوده و قابلیت نفر اضافه ندارد! این اتاق‌ها بسیار شیک هستند و دارای تمام امکانات رفاهی لازم برای اقامت هستند.

اتاق دو تخته توئین با ۲۵ مترمربع یکی دیگر از واحدهای اقامتی هتل سی نور است. این واحدها نیز قابلیت نفر اضافه نداشته و دارای یخچال، حمام، مینی بار، تلویزیون، نمای رو به حرم، پاور سوئیچ، جالباسی، آباژور، تلفن، میز کار، کارت هوشمند اتاق، حوله حمام و... است. اتاق‌های سه تخته هتل سی نور مشهد نیز گزینه خوبی برای خانواده‌های سه نفره است. این اتاق‌ها با ۳۰ مترمربع فضا قابلیت نفر اضافه نداشته و امکانات مطلوبی برای اقامت دارد.

اتاق‌های کانکت ۴ نفره هتل سی نور نیز با ۵۰ مترمربع فضا گزینه خوبی برای سفرهای خانوادگی است. اتاق‌های کانکت دارای جالباسی، پاور سوئیچ، کتری برقی، شبکه فیلم داخلی، حمام، یخچال، صندوق امانات، سیستم اطفاء حریق، دستگاه چای ساز، میز و صندلی، تلویزیون، سرویس ایرانی، میز کار، آباژور، تلفن، چیلر، حوله حمام و سرویس فرنگی است.

سوئیت یک خوابه رضوی برای چهار نفر با ۵۰ مترمربع از دیگر واحدهای اقامتی هتل سی نور مشهد است. شک نکنید این اتاق‌های شیک و مجلل گزینه خوبی برای یک سفر خاطره‌انگیز خانوادگی است. باید بدانید سوئیت رضوی دارای یک تخت دو نفره داخل اتاق خواب است. از فضاهای دوست‌داشتنی هتل سی نور می‌توان به سوئیت سلام برای چهار نفر اشاره کرد. این سوئیت‌ها با ۸۰ مترمربع فضا گزینه خوبی برای اقامت هستند.

از دیگر فضاهای اقامتی هتل سی نور، سوئیت پرنسس برای دو نفره است. این سوئیت‌ها به متراژ ۸۵ مترمربع بوده و بسیار شیک و مدرن  هستند. سوئیت پرنسس دارای یک تخت دو نفره داخل نشیمن است. اتاق امپریال دو نفره هتل سی نور با ۹۰ مترمربع یک فضای بسیار شیک با امکانات ویژه مانند وان، تخت‌های راحتی، مبلمان شیک، تلویزیون و... است.

سوئیت پرزیدنت دو نفره هتل سی نور نیز با ۱۸۰ مترمربع فضا، یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در شهر مشهد است. این سوئیت‌ها دارای جکوزی، میز آرایش، میز کار، جالباسی، چیلر، تلویزیون، مینی بار، تلفن، پاور سوئیچ و تلویزیون است. اگر قیمت هتل سی نور مشهد اهمیت چندانی برایتان ندارد و به فکر آسایش و رفاه بیشتر هستید، سوئیت پرزیدنت را رزرو کنید.

امکانات و خدمات هتل سی نور مشهد

هرچه از یک هتل پنج ستاره انتظار دارید را می‌توانید در هتل سی نور ببینید. این هتل بزرگ و زیبا دارای پارکینگ رایگان مسقف با ظرفیت ۱۵۰ خودرو و اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها است. همچنین هتل سی نور دارای فروشگاه، آسانسور، دستگاه خودپرداز، تراس عمومی، تاکسی سرویس، نمازخانه، سالن آمفی تئاتر، اتاق میهمانی، سالن همایش، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، اتاق برای سیگاری‌ها، ویلچر و رمپ است.

از قلم نیفتد که هتل سی نور مشهد سالن‌های پذیرایی بزرگ و زیبایی برای سفارش غذا و نوشیدنی دارد. برای مثال سالن صبحانه خوری هتل سی نور در طبقه هفدهم که فضایی بسیار زیبا بوده و برای سرو انواع صبحانه‌های سرد و گرم مناسب است. رستوران روف گاردن هتل هم بسیار پرطرفدار است. این رستوران در طبقه سوم قرار گرفته و به ظرفیت ۱۰۰ نفر است.

از دیگر رستوران‌های هتل سی نور می‌توان به رستورانی در طبقه هفدهم با ظرفیت ۴۵۰ نفر اشاره کرد. این رستوران انواع غذاهای خوشمزه و خوش‌طعم را در وعده ناهار و شام ارائه می‌دهد. هتل سی نور مشهد همچنین دارای کافی شاپی در طبقه اول با ظرفیت ۱۰۰ نفر است که به صورت ۲۴ ساعته خدمات رسانی می‌کند. در این کافی شاپ انواع خوراکی‌ها، نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرهای لذیذ برای میهمانان مهیا است.

علاوه بر این‌ها هتل سی نور امکانات تفریحی و ورزشی خوبی برای مهمانانش دارد که نظیر آنها فضای سبز، مسیر پیاده روی، آلاچیق در محوطه، سالن بدنسازی، استخر، فوتبال دستی، بیلیارد، حمام ترکی، سونا خشک و بخار، جکوزی، ماساژ، پینگ پنگ، اتاق بازی برای کودکان، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، ترکی استانبولی و عربی و خدماتی همچون اتاق چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، آژانس مسافرتی، لاندری، خدماتی بیدار باش، دستگاه واکس کفش، سرویس رایگان به حرم، خدمات تور و پرینتر است.

فاصله هتل سی نور مشهد تا مراکز مهم و جاذبه‌ها

خوشبختانه هتل سی نور مشهد در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار گرفته و تا حرم فقط ۱۷۰۰ متر فاصله دارد. همچنین برای رسیدن به فرودگاه به مشهد فقط ۴ کیلومتر را باید طی کنید! ناگفته نماند هتل سی نور تا نمایشگاه بین المللی مشهد ۲۲ دقیقه با ماشین، تا پارک کوهسنگی ۱۰ دقیقه، تا مجتمع تجاری الماس شرق ۱۷ دقیقه، تا آرامگاه فردوسی ۳۴ دقیقه، تا شهربازی پارک ملت ۱۵ دقیقه، تا سرزمین موج‌های آبی ۲۴ دقیقه، تا مجتمع تجاری زیست خاور ۱۰ دقیقه، تا راه آهن ۸ دقیقه و تا بازار رضا ۱۲ دقیقه فاصله دارد.

هتل سی نور رو از کجا رزرو کنیم؟

برای رزرو هتل می‌توانید به وبسایت ایران هتل آنلاین (https://www.iranhotelonline.com) مراجعه کنید. رزرو هتل سی نور مشهد نیز در این وبسایت قابل انجام است. نکته اینجاست که می‌توانید در وبسایت ایران هتل آنلاین تصاویر هتل سی نور مشهد را ببینید و از تخفیفات ویژه و فصلی آن بهره‌مند شوید. علاوه بر این در این وب سایت می‌توانید نظرات کاربران درباره هتل سی نور مشهد را بخوانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی