ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هتل های ایران
رپورتاژ آگهی

پیشرفته‌ترین هتل‌های ایران

در این مطلب، به شما 5 مورد از پیشرفته ترین هتل های ایران در نقاط مختلف را پیشنهاد می‌دهیم.

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۶ آبان ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بسیاری از ما در زمان سفر، تمایل داریم در هتلی اقامت داشته باشیم که از پیشرفته ترین هتل های ایران باشد. درواقع تصور می‌کنیم که پیشرفته بودن هتل باعث می‌شود که آسایش و آرامش بیشتری در محل اقامتمان داشته باشیم.

در این مقاله سفرانه، به شما 5 مورد از پیشرفته ترین هتل های ایران در نقاط مختلف را پیشنهاد می‌دهیم تا در زمان سفر، آن‌ها را انتخاب کنید.

هتل درویشی مشهد

مشهد مقدس یکی از زائرپذیرترین شهرهای ایران است و بنابراین، هتل‌های بسیاری در این شهر وجود دارد. یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین هتل‌های مشهد، هتل درویشی مشهد است. علاوه بر معماری مدرن، نزدیک بودن به حرم از جمله دلایلی است که این هتل را بین زائرین محبوب کرده است.

هتل درویشی مشهد یک ساختمان 25 طبقه است که بزرگ‌ترین مرکز اقامتی آتریوم (سطح شیشه‌ای) در کشور نیز شناخته شده است. جالب است بدانید که هر یک از اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل، از طراحی داخلی به خصوصی برخوردار هستند و به پیشرفته‌ترین امکانات روز دنیا مجهز شده‌اند.

هتل زندیه شیراز

تلفیق هنرمندانه‌ای از معماری سنتی و مدرن را هتل زندیه شیراز در قسمت تاریخی شهر رقم زده است. از بهترین اتاق‌های هتل زندیه شیراز، سوییت زندیه این هتل است که فضایی بسیار شیک و مدرن دارد. در این سوییت هتل می‌توانید از بالکن آراسته شده به گل و گیاه، چشم‌اندازی زیبا به دروازه قرآن و ارگ کریمخان داشته باشید.

یکی دیگر از ویژگی‌های خوب هتل زندیه شیراز، میزبانی این هتل برای مراسم سنتی ایرانی است. در این هتل می‌توانید مراسم‌هایی مانند حمام عروس و حنابندان تا حمام زایمان را شاهد باشید.

هتل لاله پارک تبریز

هتل پارک لاله در نزدیکی تله کابین عینالی تبریز قرار گرفته است و از گران‌ترین هتل‌های ایران شناخته می‌شود.

هتل لاله پارک تبریز حدود 220 واحد اقامتی دارد و اتاق‌های پیلاتس، یوگا،سونا خشک، سونا بخار، حمام ترکی، مراقبت‌های پوستی و ماساژ دارد و می‌توانید به طور کامل خستگی را از تن رها کنید. لازم به ذکر است که این هتل یکی از بهترین رستوران‌های تبریز را دارد و می‌توانید از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آن بهره‌مند شوید.

هتل سورینت مریم کیش

یکی از لوکس‌ترین و مدرن‌ترین هتل‌های ایران، هتل سورینت مریم کیش است. هرچند این هتل چهار ستاره است اما معماری باروک اروپایی ساختمان هتل، نزدیکی آن به دریا و مراکز خریدی مانند مروارید، سارینا و زیتون باعث شده تا هتل سورینت مریم کیش یکی از محبوب‌ترین هتل‌های این جزیره باشد.

سوئیت‌های مجلل هتل سورینت مریم کیش تخت‌های دبل استاندارد، جونیور و پرزیدنتال دارد و لازم به ذکر است که طراحی و امکانات این سوئیت‌ها باعث شگفتی شما خواهد شد.

هتل آزادی تهران

آخرین هتلی که در این لیست به شما پیشنهاد خواهیم داد، از قدیمی‌ترین هتل‌های مجلل ایران است. هتل آزادی تهران یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های مدرن ایران است که زیرنظر کارشناسان سوئیسی، ایتالیایی و چینی بازسازی شده است.

جالب است بدانید که هتل آزادی تهران اولین هتل سبز است که مجهز به سیستمی یکپارچه در صرفه‌جویی انرژی و مصرف بهینه آب است. در نقشه تهران ، هتل آزادی در تقاطع اتوبان یادگار امام و شهید چمران قرار گرفته است و از موقعیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

در این مقاله سفرانه، 5 مورد از پیشرفته ترین هتل های ایران را به شما معرفی کرده‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم در زمان رزرو هتل در هر یک از این شهرها، از آن‌ها بهره‌مند شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی