ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

بهترین زمان سفر به استانبول برای خرید

اگر عاشق شب‌ های شلوغ، گربه‌ها و لباس‌های مارک هستید، باید به استانبول سفر کنید. البته شاید اگر همین لحظه قیمت بلیط هواپیما استانبول به تهران را جست‌وجو کنید از این تصمیم منصرف شوید، اما ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱ آذر ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر عاشق شب‌ های شلوغ، گربه‌ها و لباس‌های مارک هستید، باید به استانبول سفر کنید. البته شاید اگر همین لحظه قیمت بلیط هواپیما استانبول به تهران را جست‌وجو کنید از این تصمیم منصرف شوید، اما واقعیت این است که سفر به استانبول می‌تواند سفر ارزان و به‌صرفه‌ای باشد. البته اگر بدانید که چه زمانی باید به دیدن دریای مرمره، جزایر سفید و مراکز خرید شلوغ بروید. مهم نیست که برای خرید به استانبول می‌روید یا برای تفریح، اگر می‌خواهید همه‌چیز را درباره یک سفر ارزان به استانبول بدانید، در این مقاله با ما همراه باشید.

ارزان ترین زمان سفر به استانبول

اگر تحمل سرما را ندارید در زمستان به استانبول نروید، اما اگر به دنبال ارزان ترین هتل های استانبول هستید باید از از سردی هوا در این فصل تشکر کنید! زمستان فصل خوبی برای گردشگرهای ترکیه نیست. به همین دلیل قیمت هتل و بلیط ارزان‌تر از همیشه است و اگر درست برنامه‌ریزی کنید، می‌توانید برای حراج قبل از کریسمس در استانبول باشید. از سمتی بلیط هواپیما استانبول به تهران با توجه کاهش مسافرها در این بازه ارزان‌تر است.

بهترین زمان سفر به استانبول برای خرید

استانبول بهشت عاشقان برند است. فقط باید زمان مناسب خرید در استانبول را پیداک نید. شما می‌توانید با قیمت‌های باورنکردنی از معروف‌ ترین برندهای جهان خرید کنید. حتی این شانس را دارید که لباس ‌های ترک را با قیمت ‌های استثنائی بخرید. فصل حراج استانبول به حدی ارزان است که مسافران گاهی بیش‌تر از آن‌که نگران هزینه باشند نگرانی حجم زیاد خریدهایشان می‌شوند.

البته شما باید فصل خرید استانبول را بشناسید. جشنواره 40 روزه تابستانی استانبول جایی است که می‌توانید بعضی از اجناس را با 50 درصد تخفیف بخرید. برای رفتن به جشنواره تابستانی استانبول بهتر است سحرخیز باشید. چرا که ازدحام گردشگران در مراکز خرید باورنکردنی است و اگر دیر بجنبید با قفسه‌های خالی مواجه می‌شوید.

اما اگر قصد سفر به صرفه‌تری دارید ما به شما ماه آذر تا دی را پیشنهاد می‌دهیم. در این ماه‌ها قیمت هتل های استانبول ارزانتر است و گردشگران کمتری در شهر هستند. از سمتی تخفیف های کریسمس استانبول فرصت خوبی برای یک خرید ارزان است. از آن مهم‌تر خرید بلیط هواپیما رفت و برگشت در این بازه ارزان‌تر است.

بهترین زمان سفر به استانبول از نظر آب و هوا

اگر از ماهیگیرهای کنار دریای مرمره درباره آب و هوای استانبول سوال کنید حتما این ضرب‌المثل معروف را می‌شنوید: هیچوقت به آسمون استانبول اعتماد نکن!

آب و هوای استانبول غیرقابل پیش‌بینی است. صبح با باران شروع می‌شود و ظهر آفتاب می‌تابد. بعد از ظهر باد می‌وزد و شب آب ساکن است. اما با همه این‌ها تابستان‌های استانبول معمولا آب و هوای گرم و مطبوعی دارد. البته تابستان بهترین فصل برای سفر به استانبول نیست. تمام مکان‌های دیدنی در این فصل شلوغ هستند و برای بازدید از هر جاذبه توریستی باید ساعت‌ها توی صف بمانید. انتظار طولانی که گرمای هوا می‌تواند آن را سخت‌تر کند. اما اگر می‌خواهید تابستان به استانبول بروید اواسط شهریور را برای این کار انتخاب کنید. زیباترین فصل استانبول بهار است و اگر خوش‌شانس باشید می‌توانید به جشنواره گل لاله استانبول که در ماه فروردین برگزار می‌شود برسید. بهترین زمان برای گشت‌وگذار در استانبول در فصل تابستان و بهار، بلافاصله پس از باز شدن یا اواخر روز است. شما در این زمان‌ها کمتر با صف‌های طولانی روبرو می‌شوید. اگر حوصله جمعیت را ندارید تعطیلات آخر هفته یعنی جمعه، شنبه و یکشنبه را فراموش کنید و از این مهم‌تر همیشه قبل از رفتن ساعت بازدید از جاذبه‌های دیدنی را بررسی کنید.

بهترین زمان برای سفر دریایی در استانبول

تماشای تصویر خانه‌ های رنگی استانبول روی دریا، غذا دادن به مرغ‌ های دریایی و ایستادن روی عرشه کشتی در مسیر نسیم، یک تجربه مشترک در بین تمام کسانی است که سفرهای دریایی در استانبول را تجربه کرده‌اند.

اما دریا استانبول همیشه مهربان نیست. اگر دوست دارید از سفر دریایی در استانبول لذت ببرید، شهریور بهترین فصل برای به دریا رفتن است. زمانی که جمعیت مسافران کمتر شده و از سمتی سروکله طوفان‌های زمستانی هنوز پیدا نشده است. در هر صورت برای رفتن به دریا بهتر است سحرخیز باشید، اگر صبح زود به دریا بزنید به احتمال زیاد آفتاب خوبی در طول سفر همراهتان خواهدبود.

قبل از خرید بلیط هواپیما استانبول به تهران به این سه نکته توجه کنید

اگر هنوز برای رفتن به استانبول مردد هستید، این سه نکته می‌تواند در تصمیم‌گیری به شما کمک کند:

- عاشق آب و هوای مطبوع و گشت‌وگذار هستید؟ از فروردین تا مهر به استانبول بروید.

- قصد دارید یک تجربه عاشقانه در استانبول داشته باشید؟ ماه عسلتان را در یکی از ماه‌های فروردین، اردیبهشت یا اواخر شهریور برگزار کنید.

- دوست دارید شب‌گردی، کافه نشینی و زندگی شرقی را تجربه کنید؟ تابستان استانبول را از دست ندهید.

بلیط ارزان هواپیمای استانبول را از کجا بخریم؟

اگر می‌خواهید ارزان ترین بلیط هواپیمای رفت یا حتی برگشت استانبول به تهران را بخرید، حتما نگاهی به نمودار قیمتی سایت فلای تودی بیندازید.

این سایت یک نمودار قیمتی دارد که ارزان ترین ، متوسط و بیشترین قیمت پرواز را در بازه‌های مختلف نشان می‌دهد. کافی است چند لحظه به این نمودار نگاه کنید تا متوجه شوید بهترین بازه و حتی بهترین روز خرید بلیط چه زمانی است.

حالا برای پیدا کردن قیمت دقیق بلیط‌ ها می‌توانید به تقویم قیمتی فلای تودی سری بزنید. شما می‌توانید قیمت بلیط را تا یک ماه آینده چک کنید و بهترین روز را برای حرکت انتخاب کنید.

اما اگر بخواهید شانستان را برای صبر کردن و ارزان‌تر شدن بلیط امتحان کنید بازهم فلای تودی بهترین انتخاب است. کافی است وارد سایت شوید، ایمیلتان را وارد کنید و گزینه اطلاع از آخرین قیمت ها را وارد کنید. حالا آخرین تغییرات قیمت بلیط مورد نظرتان برایتان ایمیل و پیامک می‌شود. بدون اینکه مدام سایت را چک کنید!

از سمتی اگر به هر دلیلی بخواهید بلیط پرواز را کنسل کنید، به راحتی و در چند دقیقه می‌توانید بلیط را به شکل آنلاین کنسل کنید. از همه مهم‌تر اگر هرکجای این پروسه با مشکل مواجه شوید یا سوالی داشته باشید، در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید با فلای تودی تماس بگیرید. پشتیبانی 24 ساعته این سایت در خدمت شما است. این سایت مرجع خرید ارزان ترین بلیط هواپیما و رزرو هتل استانبول است و به شما اجازه می‌دهد همه‌چیز را قبل از خرید چک کنید. اگر به دنبال بلیط ارزان هواپیما استانبول به تهران می‌گردید حتما سری به فلای تودی بزنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی