ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

آشنایی با سایت‌های دانلود کتاب

امروزه بسیاری از علاقمندان به خواندن کتاب، کتاب های الکترونیکی و کتاب صوتی را به کتاب کاغذی ترجیح میدهند. این امر سبب شده تا بسیاری از افراد به دنبال روش‌های قانونی دانلودرایگانکتاب های الکترونیکی و ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۶ آذر ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه بسیاری از علاقمندان به خواندن کتاب، کتاب های الکترونیکی و کتاب صوتی را به کتاب کاغذی ترجیح میدهند. این امر سبب شده تا بسیاری از افراد به دنبال روش‌های قانونی دانلودرایگانکتاب های الکترونیکی و به ویژه کتابهای صوتی باشند. روشهای مختلفی برای دانلود کتاب الکترونیکی به شکل رایگان و کاملا قانونی وجود دارد. اگر شما کتابخوان مشتاقی هستید که به دنبال روشهای قانونی دانلود کتاب میگردید، با ما همراه باشید تا با بهترین سایتهای داخلی و خارجی دانلود کتاب شما را آشنا کنیم. 

طاقچه

در وبسایت و اپلیکیشن طاقچه، کتاب‌های الکترونیکی، کتابهای صوتی و روزنامه‌های رایگان بسیاری وجود دارد. همچنین این سایت تخفیفهای خوبی نیز در بسیاری از ایام سال به بهانه مناسبتهای مختلف به کاربران خود ارایه میدهد که شما با عضویت در سایت و اپلیکیشن آن می‌توانید از آنها استفاده کنید و از خرید کتاب اینترنتی لذت ببرید.

 این وبسایت و اپلیکیشن کتاب ، دارای بیش از 100 هزار نسخه از کتاب صوتی، کتاب الکترونیکی و کتاب چاپی است که شما میتوانید آنها را به آسانی تهیه نمایید. امکان دانلود رایگان بیشتر از 20 هزار کتاب رایگان شامل بهترین کتاب‌های صوتی رایگان و کتاب‌های الکترونیکی رایگان در طاقچه فراهم شده است. 

کتابهایی مانند عادتهای اتمی، شاهزاده کوچولو، اثر مرکب، آرزوهای دست ساز، ترگل و چندین کتاب دیگر جز پرفروشترین کتابهای الکترونیکی طاقچه هستند. در قفسه کتابهای صوتی نیز تسلط بر ذهن، قورباغهات را قورت بده، هنر ظریف بیخیالی و ... پرفروش بودهاند.

شما در طاقچه می‌توانید کتابهای صوتی را با کیفیت بالا از ناشران معتبر دریافت کنید. این ناشران اغلب با هنرمندان معروفی که صدای آشنایی برای شنوندگان دارند، به تهیه و تولید کتاب صوتی پرداخته‌اند و محصول آن ها در طاقجه عرضه می‌شود. از این میان می‌توان به هنرمندانی همچون زیبا بروفه، رضا کیانیان، فاطمه معتمدآریا و چندین هنرمند دیگر اشاره نمود. پیشنهاد می‌کنیم دانلود کتاب صوتی را با این برنامه فوقالعاده تجربه کنید.

همچنین در این پلتفرم‌های پادکست‌هایی برای دانلود و شنیدن قرار گرفته است. پادکست‌های کتابگرد از محسن پوررمضانی و رادیو راه از مجتبی شکوری از این جمله‌اند.

سایت Project Gutenberg

Project Gutenberg یک وبسایت خارجی است که کتابهای الکترونیکی قانونی را در سایت خود منتشر میکند. شما میتوانید از بین بیش از 56000 کتاب الکترونیکی رایگان برای دانلود یا خواندن آنلاین، کتاب مورد نظر خود را پیدا کنید. 

بیشتر کتابهای آن شامل مجموعهای از آثار کلاسیک و کتابهای الکترونیکی است که یا فاقد حق چاپ هستند یا در طول سال‌ها حق چاپ خود را از دست دادهاند. غرور و تعصب، ماجراهای شرلوک هلمز و بزرگترین جاسوسان نظامی و ماموران سرویس مخفی جهان از جمله 100 کتاب دانلود شده برتر این وبسایت هستند.

این سایت، به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین منابع آنلاین برای دانلود رایگان کتاب الکترونیکی است. در این وبسایت حتی نیازی که شما حساب کاربری ایجادکنید. فقط با بازدید از پروژه گوتنبرگ کتاب مورد نظر خود را دانلود کرده و سپس شروع به خواندن آن نمایید.

3 سایت بزرگ دنیا

سایت‌های بزرگی مانند آمازون، گوگلپلی و کوبو بخش‌هایی در فروشگاه خود دارند که در آنجا کتاب‌های الکترونیکی رایگان به صورت دائمی قرار گرفته است. این بخش معروف به permafree  است و کتاب‌هایی که در این بخش قرار دارد، به منظور اهداف تبلیغاتی بصورت رایگان، عرضه میشود. با استفاده از این روش، شما می‌توانید تعداد زیادی دانلود رایگان کتاب غیرداستانی و داستانی را پیدا کنید.

در این سه سایت بزرگ، کتاب الکترونیکی رایگان در بخشهای زیر قرار گرفته است:

  • دانلود رایگان کیندل آمازون
  • Kobo کتابهای الکترونیکی رایگان
  • کتابهای الکترونیکی رایگان Google Play

کتاب الکترونیکی رایگان را از Kobo دریافت کنید!

با ایجاد یک حساب کاربری درKobo ، به شما 5 دلار برای خرید اولین کتاب (هزینه آن بیش از 5.01 دلار) اختصاص مییابد که  برای خرید نسخههای جدید و پرفروش کتابها است. در کوبو بیش از 5 میلیون کتاب برای شما وجود دارد.

 همچنینKobo  یک ایده جدید برای کسب درآمد دارد. از طریق به اشتراکگذاشتن لینک آنها با دیگران میتوانید کمیسیون دریافت کنید. از این روش میتوانید به درآمد دلاری برسید. 

دانلود رایگان کتاب صوتی 

یکی از پخشکننده‌های بزرگ دیگر در حوزه کتاب های صوتی، Audible است. یک سرویس عالی که از طریق سایت آمازون به شما امکان دانلود رایگان کتاب و گوشدادن به کتابهای صوتی را میدهد. این سرویس کاملا رایگان است. علاوه بر این، Audible  یک بانک کتاب صوتی است که هر کتابی را که میتوانید تصور کنید در کتابخانه خود دارد.

از این فرصت رایگان استفاده کنید و با ثبت نام در دوره دمو 1 ماهه  Audible، 2 کتاب صوتی دیگر را به صورت رایگان دریافت نمایید. سپس، پس از پایان دوره آزمایشی، اگر نمی‌خواهید برای سرویس کتاب صوتی هزینه کنید، می‌توانید به سادگی آن را لغو نمایید. یک مزیت دیگر این است که حتی اگر بعد از استفاده آزمایشی رایگان، هزینه اشتراک ماهیانه آن را نپردازید، باز هم می‌توانید دو کتاب صوتی خود را به صورت دانلود رایگان کتاب، برای همیشه نگه دارید .

کتابخانه های آنلاین را بررسی کنید!

باور کنید یا نه، کتابخانههای عمومی با گذشت زمان در حال تغییر هستند. امروزه اکثر کتابخانهها دارای یک بخش کتاب الکترونیکی هستند که در آن میتوانید یک کتاب الکترونیکی را با کارت کتابخانه خود مانند نسخه کاغذی آن امانت بگیرید.

وارد سایت کتابخانه شوید، کتاب الکترونیکی مورد نظر خود را جستجو کرده و کلیک کنید و سپس کتاب را بخوانید. این کار بسیار ساده و کاملا رایگان است. پس کتابخانههای محلی خود را بررسی کرده و ببینید کدام کتابهای الکترونیکی را میتوانید رایگان امانت بگیرید. دانلود رایگان کتاب در این سایت، یک مزیت عالی است.

سایتها و دایرکتوریهای کتاب الکترونیکی خارجی

سایتها و دایرکتوریهای کتاب الکترونیکی خارجی زیادی وجود دارند که اهداف خوبی ندارند. بنابراین، مراقب اینگونه وبسایتهای مخرب باشید. با این حال، برای کمک به شما در یافتن کتاب، در فهرست زیر نام چند سایت معتبر و قانونی ذکر شده است:

  • Get Free Ebooks: یکی از بزرگترین مراکز دانلود کتاب رایگان است که 100% قانونی است.
  • Book Boon  : این سایت راحت قابل استفاده است و به خوبی طراحی شده است. همچنین دارای فهرستی از کتابهای فنی و غیر داستانی است.
  • کتاب‌های الکترونیکی  Baen:  این سایت از بهترین سایت‌ها نیست، اما بسیاری از کتاب‌های الکترونیکی قانونی رایگان را ارائه می‌دهد و دانلود رایگان کتاب که عمدتاً داستانی است، بسیار ساده خواهد بود.
  • BookSprout :  این سایت با استفاده آسان، کتاب‌های رایگان (و تخفیف دار) را از نویسندگان جدید ارائه می‌کند. همچنین هر روز دهها عنوان جدید کتاب را برای خوانندگان خود اضافه میکنند.

سایتهای بزرگ تبلیغات کتاب

در آخر، می‌توانید کتاب‌های الکترونیکی رایگان را از سایت‌های بزرگ تبلیغات کتاب مانند Book Bub ، Free Booksy ، StoryOrigin  یا Book Send  دانلود کنید. در این سایتها شما می‌توانید کتاب‌های الکترونیکی رایگان، از جمله کتاب‌های پرفروش و نسخه‌های جدید را جستجو نمایید.

اگر مشترک خبرنامه‌های آن‌ها شوید، می‌توانید کتاب‌های رایگان و اخبار آنها را در ایمیل خود دریافت کنید. همینطور نوشتههای نویسندگان مورد علاقهتان و یا نویسندگان دیگر را میتوانید پیدا کرده و از خواندن آنها لذت ببرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Behrad Gh
    Behrad Gh | ۱۷ آذر ۱۴۰۱

    zlibrary چرا بسته شده کلا

مطالب پیشنهادی