ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خرید تتر با لیر در ترکیه (آموزش کامل و معرفی صرافی)

تتر از جمله مهم ترین ارزهای دیجیتال می باشد که با توجه به قیمت ثابتی که دارد، در خرید و فروش ارزهای رمزنگاری شده، مبادله و سرمایه گذاری آن بسیار پرکاربرد می باشد. امروزه ایرانیان ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تتر از جمله مهم ترین ارزهای دیجیتال می باشد که با توجه به قیمت ثابتی که دارد، در خرید و فروش ارزهای رمزنگاری شده، مبادله و سرمایه گذاری آن بسیار پرکاربرد می باشد. امروزه ایرانیان بسیار زیادی در ترکیه ساکن بوده و تمایل دارند برای کسب درآمد بیشتر، اقدام به خرید تتر در ترکیه کرده و فعالیت خود را در این بازار شروع کنند. 

واحد پول خرید تتر در ترکیه چیست؟

طبیعتا واضح است که شما نمی توانید در ترکیه با استفاده از ریال، اقدام به خرید تتر کنید. به همین جهت، می توانید با استفاده از واحد پولی این کشور یعنی لیر، اقدام به خرید تتر کنید. علاوه بر این، می توانید خرید و فروش تتر را با استفاده از دلار نیز در این کشور انجام دهید. این نکته حائز اهمیت است که هنگام خریداری ارزهای رمزنگاری شده، باید به تفاوت قیمت میان لیر و دلار و ریال توجه کنید. (به عبارت دیگر، شما باید دارایی خود را که بر حسب ریال است، به دلار و یا لیر تبدیل کرده و با استفاده از آن، تتر را خریداری کنید.)

آیا خرید تتر در ترکیه مزیت دارد؟

از جمله نگرانی های افرادی که با صرافی های خارجی کار می کنند، این می باشد که دارایی آنها نیز به دلیل هویت ایرانی، بلوکه شده و یا به خطر بیافتد. امتیاز ویژه این است که در بازار ترکیه، این نگرانی نیز وجود ندارد؛ این بدان معناست که دولت ترکیه، هیچ منع قانونی برای فعالیت های مربوط به خرید و فروش رمز ارزها ندارد. این امر باعث می شود که صرافی ها در این کشور، فعالیت خود را به صورت آزادانه ادامه دهند. علاوه بر این، هیچ تحریمی علیه ایرانی ها وجود نداشته و معامله گران ایرانی نیز می توانند انواع ارزهای دیجیتال را در این کشور به راحتی خرید و فروش کنند.

شایان ذکر است که برای افرادی که به دنبال اقامت در کشور ترکیه هستند، خرید تتر با لیر ترکیه یا دلار می تواند بسیار کارآمد باشد.

بهترین صرافی های خرید ارزهای رمزنگاری شده در ترکیه کدامند؟

اوکی اکسچنج برای کاربران ایرانی در راستای تجربه خرید تتر در ترکیه آن هم در امنیت کامل، لیستی از از صرافی های امن و مطمئن را تهیه کرده است که به شرح زیر می باشد:

صرافی Bit Panda

این صرافی مبتنی بر بیت کوین بوده و کارمزد بسیار کمی را برای هر تراکنش از کاربران دریافت می کند. سرعت انجام تراکنش ها در این پلتفرم ها بسیار بالا بوده و رابط کاربری آن بسیار آسان و کاربردی است. این صرافی، امکان خرید بیت کوین و همچنین نیز خرید ارزهای دیجیتال دیگر را با استفاده از انتقال های آنلاین بانکی و یا کارت های اعتباری فراهم می سازد.

صرافی Paybis

مانند صرافی بیت پاندا، صرافی پی بیس نیز یکی از امن ترین صرافی های آنلاین ارزهای رمزنگاری شده در ترکیه می باشد که پشتیبانی 24 ساعته آن هم در 7 روز هفته را برای کاربران ارائه می دهد. علاوه بر این، تمامی تراکنش ها را در طول 5 دقیقه تایید می کند. نه تنها کارمزد این صرافی بسیار کم است، بلکه امکان برداشت آن هم در کوتاه ترین زمان را برای کاربران فراهم کرده است.

صرافی BTCTurk

صرافی BBCTurk از سال 2013 تاکنون در حوزه ارزهای رمزنگاری شده فعالیت می کند و اگر شما ساکن این کشور هستید، می توانید برای خرید تتر از این صرافی اقدام کنید. برداشت و واریز در این صرافی بدون هزینه و محدودیت بوده و با توجه به حجم بالایی از معاملات که دارد، برای همه سطح از معاملات یعنی مبتدی، متوسط و حرفه ای نیز کاربرد دارد. به این نکته توجه داشته باشید که برای خرید تتر با لیر در ترکیه از این صرافی، باید حتما مرحله احراز هویت را نیز انجام داده باشید؛ زیرا این صرافی برای افزایش معاملات خود، از احراز هویت دو عاملی، کد های ضد فیشینگ و پین کد نیز استفاده می کند.

قیمت تتر در ترکیه چقدر است؟

از جمله مزایای تتر این است که همواره ثابت بوده و برابر با یک دلار آمریکا نیز می باشد. توجه به این نکته که کدام برای خرید تتر در این کشور، از کدام واحد پولی می خواهید استفاده کنید، بسیار حائز اهمیت می باشد. اگر از واحد لیر استفاده می کنید، باید به نوسانات لحظه ای قیمت لیر برای بررسی قیمت تتر را مورد بررسی نیز قرار دهید. اما اگر واحد دلار را انتخاب می کنید، باید تفاوت قیمت بین واحد پول مبدا و دلار را بررسی کرده و بر اساس آن، برای خرید تتر اقدام کنید. 

یکی از بهترین راه حل ها برای افرادی که می خواهند در کشور ترکیه زندگی کرده و یا اقامت خود را دریافت کنند، خرید تتر با لیر در ترکیه می باشد. از جمله مزایای خرید USDT در ترکیه این است که می توانید از خدمات صرافی های خارجی استفاده کرده و از تحریم ها نیز عبور می کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی