ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

معرفی لوکس ترین تورهای نوروز 1402

در سال های اخیر سفر کردن به یک بخش جدایی ناپذیر از زندگی بیشتر افراد تبدیل شده است و روزانه مسافران زیادی جهت تفریح و یا گذراندن تعطیلات نوروزی با استفاده از تورهای خارجی عازم ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در سال های اخیر سفر کردن به یک بخش جدایی ناپذیر از زندگی بیشتر افراد تبدیل شده است و روزانه مسافران زیادی جهت تفریح و یا گذراندن تعطیلات نوروزی با استفاده از تورهای خارجی عازم سفر به شهرها و کشورهای مختلف می شوند. خوشبختانه با پیشرفت و آسان شدن امور سفر، دیگر جای هیچ نگرانی برای سفر وجود ندارد! چرا که اکثر علاقه مندان به سفر این امکان برایشان وجود دارد که با انتخاب یک آژانس مسافرتی معتبر و تهیه تور مسافرتی خارجی مورد نظرشان سفری راحت و به یادماندنی در تعطیلات نوروز را تجربه نمایید. از این رو آژانس مسافرتی نامی گشت ایرانیان با بررسی علایق شما مسافران ایرانی در خصوص مقاصد محبوب خارجی، تورهای لوکس سریلانکا و اروپا ویژه نوروز 1402 ارائه کرده است تا شما عاشقان سفرهای لاکچری و خاص در بهار امسال بتوانید با خیالی راحت عازم سفری شاد و آرامش بخشی شوند؛ در ادامه بیشتر از این 2 مقصد جذاب خواهیم گفت.

تور سریلانکا نوروز 1402

تور سریلانکا به دلیل داشتن سواحل بسیار زیبا و طبیعتی فوق ‌العاده و بکرش در میان گردشگران به محبوبیت ویژه ای دست پیدا کرده است. این سرزمین کهن دارای تنوع نژادی و دینی متنوعی است و همین موضوع باعث شده تا به کشوری چند فرهنگی تبدیل شود. اما شاید اولین چیزی که در بدو ورود به سریلانکا توجه شما را به خود جلب کند، دیدن مردم شاد و پرانرژی این کشور کوچک است. تور سریلانکا نوروز با تمام زیبایی‌ هایش، مجموعه‌ ای کامل است از هر آنچه که شما از سفر انتظار دارید و می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای یک مقصد رویایی و لوکس در تعطیلات عید نوروز باشد. پکیج های نوروزی سریلانکا شامل بازدید از پرطرفدارترین شهرهای توریستی از جمله کلمبو، کندی و بنتوتا می باشد. آژانس مسافرتی نامی گشت تورهای مسافرتی متنوعی را برای این مقصد برنامه ریزی کرده و در تلاش است با برگزاری تورهای 6، 7 و 8 شبه اقامت در تمام شهرهای توریستی سریلانکا بهترین سفر را برای مسافران خود ترتیب دهد. پکیج ‌های تور سریلانکا این مجموعه گشت ‌های شهری را نیز شامل شده و مسافران می‌ توانند از تمامی جاذبه‌های گردشگری این کشور بازدید کنند و از دیگر خدمات تورهای سریلانکا می توان به بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت هتل، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، ترانسفر زمینی بین شهری و ویزای سریلانکا و... اشاره نمود.

اگر به دنبال ارزانترین تورهای سریلانکا هستید؛ بدانید که آفر تور سریلانکا نوروز 1402 از جذاب ترین و پرطرفدارترین تورها در میان گردشگران ایرانی بخصوص در فصل بهار به شمار می رود و تور آفری سری لانکا معمولا به تورهایی گفته می شود که در آن آژانس های مسافرتی بلیط های چارتری خود را به دلایل کاملا مشخصی با قیمت هایی 30 الی 50% پایین تر به فروش می رسانند و اینکه به پکیج های این شکلی که توسط فروشنده تور آف ویژه ای می خورند، اصطلاحا تور آفری یا تور لحظه آخری گفته می شود که برای این مقصد ساحلی و جذاب هم کلی از این پکیج ها به علاقه مندان در تمامی فصول بخصوص بهار ارائه می شود که شما علاقه مندان می توانید با عضویت در کانال تلگرام آژانس نامی گشت ایرانیان از اخبار و ارائه این تورها مطلع شوید.

تور اروپا نوروز 1402

برای بیشتر افراد سفر به دور اروپا در تعطیلات عید نوروز 1402 می ‌تواند یک تجربه‌ منحصر به فرد و لوکس باشد. از پاریس زیبا گرفته تا کافی ‌شاپ ‌های آمستردام و سواحل یونان، جاذبه‌ های گردشگری و تفرحی اروپا هستند. در این قاره مکان های زیادی برای دیدن وجود دارد که حتی اگر بخواهیم هم نمی ‌توانیم همه را نام ببریم و حتی اگر قصد سفر به دور اروپا را نداشته باشید، این قاره سواحل زیبا، معماری‌ های با‌شکوه و قدیمی و مردمی مهربان و میهمان نوازی دارد و مهمتر هر کشور به‌ طوری باور‌نکردنی با دیگر کشور‌های اروپایی تفاوت دارد. اروپا قاره‌ ای با طبیعت سرسبز و بسیار شگفت انگیز است که توانسته لقب " قاره‌ سبز " را به خود اختصاص دهد. در ادامه باید بگوییم درست است که فصل پررونق اروپا از ماه ژوئن (خرداد) آغاز می ‌شود، اما در ایران به علت تعطیلات عید، این بازه زمانی بهترین فرصت برای سفر با تور اروپا نوروز و همچنین تجربه‌ سفر‌های طولانی ‌مدت به شمار می آید. قیمت تورهای اروپا در نوروز بالاتر از فصول پاییز و زمستان است و البته پکیج‌ های تورهای نوروزی، کامل ‌ترین نوع خدمات مسافرتی را شامل می‌ شود.

این روزها که داریم به تعطیلات عید نزدیک می شویم بیشتر افراد به دنبال مقاصدی هیجان انگیز و لوکس میگردند. بی شک سفر با تور اروپا نوروز در اصل تلفیقی از هنر، معماری، ساختمان‌ های تاریخی و جاذبه ‌های بکر منحصر به ‌فردی است که تور اروپا را به مقصدی ماجراجویانه و پرطرفدار برای مسافران بدل کرده است. بی شک هر کدام از کشورهای این قاره‌ متفاوت و بی نظیر، خود به تنهایی یک قطب گردشگری بزرگی به شمار می آیند و هر توریست و مسافری با هر سلیقه ‌ای محصور و شیفته خود می کند. آژانس نامی گشت تمامی خدمات گردشگری را در متنوع ترین حالت به شما مسافران ارائه می‌ کند و از آنجاییکه به عنوان مجری مستقیم تور اروپا شناخته می‌ شود تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات و امکانات به شما خواهد کرد. وجه تمایز تورهای اروپای مجموعه نامی گشت؛ گشت ‌های کامل شهری، همراه بودن راهنمای فارسی زبان در تمام طول سفر، همراهی راهنما‌های باتجربه محلی، ترانسفر، بیمه مسافرتی، هتل ‌های با کیفیت و لوکس، تسهیل روند اخذ ویزای شینگن و ... می باشد.

نتیجه گیری

در حال حاضر می توانید با انتخاب تورهای ارائه شده برای کشورهای ایتالیا، فرانسه و... در قالب تورهای مسافرتی اروپا از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوع و مقرون به صرفه است، کیفیت و آرامش را در بالاترین سطح تجربه کنید. البته ناگفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تورهای خارجی به مقاصد سری لانکا و اروپا این مجموعه هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به صفحه اصلی سایت نامی گشت به آدرس namigasht.com، مراجعه کنند و نرخ تورهای خارجی را مشاهده کنید و بنا به بودجه خود انتخاب های مناسبی را داشته باشید. ضمنا مجموعه نامی گشت سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده اصلی تورهای خارجی و اروپایی در متنوع ترین حالت فعالیت دارد و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی 24 ساعته و در حین سفر آژانس نامی گشت بهره مند شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی