ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسنپ مارکت
رپورتاژ آگهی

اسنپ، ورودی قدرتمند به بازارهای اینترنتی

تمامی سرویس‌های متنوع و کاربردی اسنپ را با یکدیگر بررسی می‌کنیم تا شما نیز از ویژگی‌ها، معایب و مزایای هر یک آگاه شوید.

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در جهانی مشغول به زندگانی هستیم که در تمامی زمینه‌ها، تمامی فعالیت‌ها به صورت آنلاین انجام می‌پذیرند. در دنیای امروز که به نوعی می‌توان آن را عصر دیجیتال نیز نامید، همگی برای کارهای روزمره به اینترنت و دسترسی به دنیای وب نیاز داریم. در کشور ما به ویژه پس از همه‌گیری بیماری کرونا، تمایل افراد برای استفاده از خدمات آنلاین بیش از پیش افزایش داشت. سایت‌ها و مجموعه‌های زیادی بودند که در این دوره توانستند به موفقیت‌های زیادی دست یابند. اما پیشروترین این مجموعه‌ها همواره اسنپ بوده است.

مجموعه بزرگ اسنپ در ابتدا کار خود را به صورت ارائه سرویس تاکسی‌های اینترنتی آغاز نمود. اما با گذشت زمان و مطابق با نیاز افراد جامعه و خواسته‌های کاربران اسنپ، سرویس‌های متنوع دیگری را نیز اضافه نمود. هر یک از سرویس‌های اسنپ با هدف برآورده نمودن نیازهای متنوع افراد ایجاد شدند. از اسنپ فود گرفته تا دکتر اسنپ، همگی برای رفاه حال مشتریان ایجاد شده‌اند. در ادامه قصد داریم تا تمامی سرویس‌های متنوع و کاربردی اسنپ را با یکدیگر بررسی نماییم تا شما نیز از ویژگی‌ها، معایب و مزایای هر یک آگاه شوید.

اسنپ فود

شاید بتوان اسنپ فود را به عنوان اولین سرویس اضافه ارائه شده توسط مجموعه اسنپ نامید. همان طور که از نام این سرویس بر می‌آید، مناسب سفارش آنلاین غذا و خوراکی می‌باشد. از انواع نوشیدنی و نان گرفته تا غذاهای متنوع از تمامی رستوران‌های سراسر کشور را می‌توانید به وسیله اسنپ فود سفارش داده و در اسرع وقت و کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل مورد نظر خود دریافت نمایید. اسنپ فود یک سرویس بسیار کاربردی و در دسترس برای همگان می‌باشد. زیرا شما بدون اتلاف وقت به مجموعه بزرگی از رستوران‌ها و مراکز ارائه خوراکی در اطراف محل خود در یک نگاه دسترسی خواهید داشت. از سوی دیگر می‌توانید با مطالعه نظرات کاربران و شیوه امتیازدهی آن‌ها به هر یک از مجموعه‌ها با شرایط آن رستوران و یا فروشگاه بهتر آشنا شده و با اطمینان خاطر بیشتری سفارش خود را ثبت نمایید.

اسنپ مارکت

در واقع پیش از هر چیزی باید بدانید که اسنپ مارکت حاصل همکاری دو شرکت بزرگ اسنپ و‌ هایپراستار است تا کالاهای مورد نیاز کاربران را در اسرع وقت برای آنها ارسال کند. سوپرمارکت آنلاین اسنپ‌مارکت در حوزه عرضه محصولات سوپرمارکتی از سال ۱۳۹۷ به صورت اینترنتی در شهر تهران فعالیت خود را آغاز نمود. هم‌اکنون ثبت سفارش از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن اسنپ مارکت در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، شیراز، قم، لواسان، ارومیه و مشهد امکان‌پذیر است.

اسنپ‌مارکت فروش آنلاین فروشگاه‌های هایپراستار تهران شامل باکری (هایپراستار ارم)، تیراژه‌۲، تهرانپارس، جماران، افرا (هایپراستار سعادت‌آباد)، اوپال، صبا، لواسان و همچنین هایپراستارهای سایر شهرها همچون قم، شیراز، اصفهان (هایپراستار سیتی سنتر)، هایپراستار ارومیه، هایپراستار کرج (اکومال)، هایپراستار مشهد و همچنین فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی مایلی شعب سوهانک و ارم در تهران و شعبه کرج (مایلی اکومال)، اصفهان و شیراز را بر عهده دارد و به زودی در دیگر شهرها نیز فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

در واقع ایجاد یک سوپرمارکت اینترنتی، به کاهش حمل و نقل‌های درون شهری کمک کرده و بستری را فراهم می‌کند که هموطنان بدون نیاز به تحمل دشواری‌های خرید حضوری و صرف وقت، تمامی کالاها و مایحتاج مورد نیازشان را به صورت اینترنتی سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرند.

همچنین ارائه کالاهای باکیفیت و با قیمت بسیار مناسب از اهداف مهم اسنپ مارکت است. با توجه به افزایش قیمت روزافزون کالاها، اسنپ‌مارکت در تلاش است تا همواره کالاهایی را عرضه کند که از بهترین برندها بوده و در عین حال قیمت مناسبی داشته باشند. با استفاده از تخفیف اسنپ مارکت نیز می‌توانید بهترین کالاها را با مناسب‌ترین قیمت‌ها تهیه فرمایید.

اسنپ‌‌مارکت، بیش از ۵۰۰۰ کالای متنوع در دسته‌بند‌ی‌های گوناگون شامل لبنیات، خواربار، میوه و سبزیجات تازه، مواد پروتئینی، نان و شیرینی و محصولات آرایشی و بهداشتی ... را به صورت آنلاین عرضه می‌کند.

اسنپ اکسپرس

اسنپ اکسپرس نیز مانند سرویس اسنپ مارکت به ارائه محصولات سوپرمارکتی می‌پردازد. اما با این تفاوت که در اسنپ اکسپرس محصولات زیر 30 دقیقه به دست شما می‌رسند. در واقع تمرکز اسنپ اکسپرس بر روی ارسال سریع می‌باشد. از سویی دیگر بسیاری از فروشگاه‌های زنجیره‌ای نظیر رفاه و ... نیز محصولات خود را در اسنپ اکسپرس ارائه می‌نمایند. از این رو شما می‌توانید به وسیله سرویس اسنپ اکسپرس محصولات مربوط به این فروشگاه‌ها نیز در اسرع وقت تهیه کنید و از خرید خود نهایت لذت را ببرید. این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که با تخفیف اسنپ اکسپرس می‌توانید کالاهای مورد نیاز خود را با قیمت‌های استثنایی تهیه بفرمایید.

اسنپ

اسنپ شاپ

اسنپ شاپ نیز همان طور که از نام آن مشخص است، زیر مجموعه شرکت بزرگ اسنپ می‌باشد. در اسنپ شاپ شما می‌توانید انواع کالای دیجیتال، پوشاک، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی و ... را بیابید. اسنپ شاپ دسترسی به فروشگاه‌های برتر سطح کشور را برای شما امکان‌پذیر نموده است. در واقع شما بدون اینکه نیاز باشد تا از فروشگاهی به فروشگاه دیگر سرکشی نمایید تا بتوانید محصولات مورد نیاز خود را بیابید، به وسیله اسنپ شاپ می‌توانید به انواعی از کالاها با تنوع بسیار بالا و گسترده دسترسی داشته باشید. از این رو این موضوع به نوبه خود یک حسن بسیار بزرگ برای اسنپ شاپ به حساب می‌آید. ارائه تخفیف‌های هیجان‌انگیز نیز یکی دیگر از ویژگی‌های عالی اسنپ شاپ می‌باشد. در واقع اگر شما بتوانید یک کد تخفیف اسنپ شاپ را بیابید، می‌توانید تمامی موارد مورد نیاز خود را با قیمت‌هایی استثنایی و باورنکردنی تهیه نمایید.

برای پیدا کردن تمامی کد تخفیف های فروشگاه‌‌های اسنپ می‌توانید از وبسایت موپُن کمک بگیرید. این سایت تمامی این کوپن ها را جمع آوری کرده و به شکل رایگان در اختیار کاربران می‌گذارد.

اسنپ-شاپ

اسنپ تیکت

یکی دیگر از سرویس‌های جالب و جذاب مجموعه بزرگ اسنپ، اسنپ تیکت می‌باشد. همان گونه که از نام این سرویس اسنپ برمی‌آید، ویژه خرید انواع بلیط می‌باشد. از بلیط سینما و استخر گرفته تا بلیط باغ وحش و اتاق فرار. در واقع کافیست شما برای آخر هفته یا تعطیلات خود برنامه‌ای را در نظر بگیرید. این جاست که اسنپ تیکت به یاری شما آمده و انواع بلیط سینما، تئاتر، استخر، باغ وحش، اتاق فرار، شهربازی، تم پارک، بانجی جامپینگ، کارتینگ و ... را در اختیارتان قرار می‌دهد. شما با بررسی شرایط خود و ویژگی‌های هر یک از این تفریحات می‌توانید یک برنامه ریزی عالی برای خود دست و پا کرده و به سادگی به صورت آنلاین، از طریق اسنپ تیکت، بلیط هر تفریحی را که نیاز داشتید، تهیه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی