ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آگهی رایگان پیاز50
رپورتاژ آگهی

با ثبت آگهی رایگان در پیاز50، از رشد کسب‌وکارتان لذت ببرید

آگهی رایگان دریچه ارزشمندی برای معرفی کسب‌وکار نوپای شما به مردم سرتاسر کشور عزیزمان ایران است. طبیعی است که با خودتان فکر کنید آیا تبلیغات رایگان واقعی است و نتیجه دلخواه را دربردارد؟ خوشبختانه بله! ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

آگهی رایگان دریچه ارزشمندی برای معرفی کسب‌وکار نوپای شما به مردم سرتاسر کشور عزیزمان ایران است. طبیعی است که با خودتان فکر کنید آیا تبلیغات رایگان واقعی است و نتیجه دلخواه را دربردارد؟ خوشبختانه بله!

احتمالاً تا به حال برای ثبت آگهی کار و استخدام خود به سایت‌های آگهی مختلفی مراجعه کرده‌اید و با دیدن قیمت بالای خدمات آن‌ها انگشت به دهان مانده‌اید. شاید هم قصد داشته‌اید خودروی خود را با قیمت مناسبی به فروش برسانید، اما در مراحل ثبت آگهی آن‌قدر گیج و سردرگم شده‌اید که قید همه چیز را زده‌اید! خبر خوش اینجاست که دیگر لازم نیست غصه این چیزها را بخورید! با معرفی بهترین راه برای ثبت آگهی رایگان همراهمان باشید.

ثبت آگهی رایگان، حتی برای شما دوست عزیز!

طبیعی است که تصور کنید مگر می‌شود درج آگهی رایگان باشد! حتماً کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه است! راستش را بخواهید، حق دارید با دیده شک به چنین تیترهایی نگاه کنید. هر چه باشد، آن‌قدر کلاهبرداری در پسِ عناوین زیبا صورت گرفته که کاملاً طبیعی است اگر به هر پلتفرمی نتوانید اعتماد کنید. اما اجازه بدهید خیالتان را راحت کنیم. در پلتفرم جوان و پویای پیاز50 می‌توانید با خیالی آسوده آگهی کار و استخدام و هر آگهی دیگری را که می‌خواهید، سه سوته و بدون هیچ دردسری ثبت کنید.

پیاز50 را گروهی جوان و خلاق به نام سازنده به وجود آورده‌اند. این پلتفرم کارآمد در تاریخ آذر ماه 1401 دیده به جهان گشود تا سادگی در انتشار آگهی را در این بازار پررقابت به کسب‌وکارهای نوپای کشور عزیزمان ایران هدیه کند. چرا پیاز؟ زیرا پیاز لایه‌های مختلفی دارد، درست همچون تبلیغات! از آن گذشته، همه می‌دانند که پیاز مورد نیاز هر خانه‌ای است و آدم را یاد سفره‌های گرم و صمیمی شام با خانواده می‌اندازد، پس دیگر چه نامی بهتر از این؟

آگهی‌های متنوع، از شیر مرغ تا جان آدمیزاد!

اولین ویژگی مهم این پلتفرم پویا که نظرتان را به خودش جلب می‌کند، قابلیت ثبت آگهی رایگان است. چه بخواهید آگهی ماشین و خودرو را درج کنید و چه به مبحث کالا و خدمات مجازی علاقه‌مند باشید، در هر صورت می‌توانید به سادگی دسته‌بندی مورد نظرتان را بیابید.

لذت ثبت آگهی رایگان و تمدید بی‌دغدغه

یکی از دغدغه‌ای افرادی که آگهی کار و استخدام و دیگر آگهی‌ها را درج می‌کنند، مسئله تمدید آگهی است. بسیاری از سایت‌ها برای تمدیدها هزینه دریافت می‌کنند. گاهی این هزینه با هزینه اولیه ثبت تبلیغ برابری می‌کند. خوشبختانه با پیاز50 می‌توانید تبلیغ خود را بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای به مدت 30 روز تمدید کنید و از دیده شدن هر چه بیشتر کسب‌وکارتان لذت ببرید.

استخدام مجرب‌ترین متخصصان با ثبت آگهی کار و استخدام

آگهی کار و استخدام پیاز50
آگهی کار و استخدام پیاز50

در این پلتفرم همه چیز به آگهی ماشین و خودرو خلاصه نمی‌شود. در واقع این پلتفرم فکر نیازهای جوانانی را که جویای کار هستند نیز کرده است. کافی است به دسته آگهی کار و استخدام سری بزنید و تبلیغات مشاغل مختلف را مشاهده کنید. در این دسته هم می‌توانید استخدام کنید و هم استخدام شوید. چطور؟ در ادامه توضیح می‌دهیم.

ماهرترین نیروی کار را پیدا کنید

اگر برای کسب‌وکار خود نیاز به استخدام نیروهای متخصص دارید، به احتمال زیاد سایت‌های استخدامی را بررسی کرده‌اید و از هزینه‌های بالایی که دریافت می‌کنند، باخبر هستید. به جای اینکه هزینه بالایی بدهید و خود را با ده‌ها فایل رزومه سردرگم کنید، پیشنهاد می‌کنیم ثبت آگهی رایگان را در پلتفرم پیاز50 نیز امتحان کنید و خودتان تفاوت را احساس کنید.

در شغل دلخواه خود استخدام شوید

اگر می‌خواهید شغل دلخواه خود را پیدا کنید و به سادگی استخدام شوید، این بار هم هوای شما را داریم. با پیاز50 می‌توانید کارفرماهایی را پیدا کنید که به دنبال نیروی متخصص و ماهر هستند. کافی است رزومه خود را ارسال کنید و در ساده‌ترین حالت ممکن شغل مورد نظرتان را پیدا کنید. کافی است همین حالا به دسته آگهی کار و استخدام سری بزنید.

کسب‌وکارتان را به سراسر ایران بشناسانید

اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان را به مردم سراسر ایران بشناسانید، بدون شک برای شروع پلتفرمی بهتر از پیاز50 پیدا نمی‌کنید. کافی است در بخش آگهی کار و استخدام، آگهی شغلی خود را درج کنید و از بازدید و معرفی کسب‌وکارتان لذت ببرید. راستی اگر به استخدام نیروهای متخصص نیز نیاز دارید، با تبلیغ کسب‌وکارتان در واقع با یک تیر دو نشان می‌زنید.

فروش فوری ماشین با ثبت آگهی ماشین و خودرو

بسیاری از افراد برای فروش خودروی خود به دنبال پلتفرم امن و کاربرپسندی می‌گردند. اگر شما هم می‌خواهید با درج یک آگهی رایگان برای فروش خودروی خود مشتری پیدا کنید یا اینکه قصد دارید ماشین مورد علاقه خود را با قیمتی مناسب از دیگران خریداری کنید، این بار هم می‌توانید روی پیاز50 حساب کنید.

ماشین خود را بی‌دردسر به فروش برسانید

آگهی خودرو و ماشین پیاز50
آگهی خودرو و ماشین پیاز50

همه افرادی که قصد دارند ماشین خود را به فروش برساند، به دنبال مشتریانی هستند که ماشین آن‌ها را با قیمت مناسب خریداری کنند. اگر شما هم فروشنده خودرو هستید، کافی است به دسته آگهی ماشین و خودرو در پلتفرم پیاز50 سری بزنید و آگهی فروش خودروی خود را بدون پرداخت هزینه‌های اضافه درج کنید. ضمناً می‌توانید آگهی رایگان خود را نیز به مدت 30 روز بدون پرداخت هزینه تمدید کنید و شانس دیده شدن ماشین خود را افزایش دهید. چه چیزی بهتر از این؟

ماشین‌های مورد علاقه خود را پیدا کنید

اگر خریدار خودرو هستید و می‌خواهید از میان ماشین‌هایی که دیگران برای فروش گذاشته‌اند، ماشین مورد علاقه خود را پیدا کنید، می‌توانید به دسته آگهی ماشین و خودرو سری بزنید. در این دسته آگهی ده‌ها ماشین نو و دست‌دوم درج شده است. می‌توانید از طریق این پلتفرم با آگهی‌دهندگان آن‌ها گفتگو کنید و در صورت تأیید، به صورت حضوری و در شرایط امن، ماشین دلخواه خود را معامله کنید.

پیاز50 در مقایسه با پلتفرم‌های مشابه چه مزایایی دارد؟

اگر تا به این قسمت از مطلب را دنبال کرده باشید، کاملاً متوجه هستید که چرا پیاز50 را پلتفرم قابل اعتمادی برای درج آگهی کار و استخدام و تبلیغات کسب‌وکارتان میدانیم. بسیاری از ما در جستجوی پلتفرمی هستیم که به سادگی بتوانیم با آن کارمان را راه بیندازیم. همچنین دلمان می‌خواهد هزینه کمتری بابت درج تبلیغات بپردازیم و از بازدیدهایی فراوان آگهی خود نیز لذت ببریم. خوشبختانه با این پلتفرم همه این ویژگی‌ها کاملاً امکان‌پذیر است. همراهمان باشید تا چند ویژگی برجسته دیگر آن را نیز به شما معرفی کنیم:

محیط کاربری ساده و شیک

حتماً تا به حال پلتفرم‌های زیادی را دیده‌اید که به دلیل پیچیدگی‌های زیاد، کاربران را در دالان سردرگمی بین بخش‌های مختلف خود رها می‌کنند. خوشبختانه پیاز50 از این دست پلتفرم‌ها نیست و همه چیز را در ساده‌ترین و کاربرپسندترین حالت ممکن طراحی کرده است. مثلاً اگر به دسته آگهی ماشین و خودرو نگاهی بیندازید، به سادگی می‌توانید این کاربرپسند بودن و چینش منظم آگهی‌ها را مشاهده کنید.

درج آگهی رایگان در حمایت از کسب‌وکارهای ایرانی

یکی از بهترین روش‌ها برای معرفی کسب‌وکارهای نوپا به طیف گسترده‌ای از مردم، تبلیغات زودبازده است. بدون شک بسیاری از کسب‌وکارهایی که به تازگی کار خود را آغاز کرده‌اند، آن‌قدری سرمایه ندارند که بتوانند تبلیغات گران‌قیمتی را انجام دهند. اینجاست که درج آگهی رایگان در پلتفرم جوان پیاز50 به کمک آن‌ها می‌شتابد. اگر شما هم صاحب کسب‌وکاری نو هستید، می‌توانید از خدمات رایگان این پلتفرم بهره‌مند شوید و از دیده شدن کسب‌وکارتان لذت ببرید.

امنیت بالا و حفظ حریم شخصی کاربران

حفظ حریم شخصی و خصوصی مسئله بسیار مهمی برای کاربران است. اگر می‌خواهید به عنوان مثال در دسته آگهی ماشین و خودرو تبلیغ خود را ثبت کنید، این حق شماست که بدانید چه اطلاعاتی از شما گرفته می‌شود. آیا لازم است احراز هویت شوید یا دسترسی به موقعیت مکانی خود را به این پلتفرم بدهید؟ یا اینکه آیا اطلاعاتی که در اختیار برنامه می‌گذارید در اختیار نهادهای شخص ثالث قرار می‌گیرد؟

واقعیت را بخواهید، با اطمینان می‌توانیم بگوییم که پیاز50 یکی از پلتفرم‌هایی است که به حفظ حریم شخصی کاربران بسیار اهمیت می‌دهد. در واقع این سایت در تعهدات خود نیز به طور مشخص ذکر کرده که خود را در برابر حفظ حریم خصوصی کاربرانش موظف می‌داند. لازم به ذکر است که برای ثبت آگهی رایگان تنها کافی است شماره موبایل خود را وارد کنید و کد تأیید را بزنید. ضمناً اصلاً لازم نیست لوکیشن خود را در اختیار برنامه بگذارید.

اگر این سایت از شما اجازه دسترسی به حافظه گوشی را می‌خواهد، صرفاً برای این است که عکس محصول یا کسب‌وکارتان را برای نمایش بارگذاری کند. در واقع این پلتفرم هیچ‌گونه اطلاعات شخصی را از شما در خود نگه نمی‌دارد. اطلاعاتی که خودتان در برنامه وارد می‌کنید نیز کاملاً محرمانه تلقی می‌شوند و در اختیار اشخاص یا نهادها قرار داده نمی‌شوند، مگر اینکه حکم قانونی ایجاب کند.

محیطی امن، سالم و قانونمند

در پلتفرم پیاز50 می‌توانید در چهارچوب قوانین کشور عزیزمان ایران، آگهی‌ رایگان خود را درج کنید و از محیطی سالم و امن لذت ببرید. طبق قوانین مجاز به درج شماره موبایل یا کارت‌بانکی نیستید و برای ارتباط با آگهی‌دهنده‌ها می‌توانید از چت داخل برنامه استفاده کنید.

سخن پایانی

پیاز50 پلتفرمی جوان است که راه را برای معرفی کسب‌وکارها با قابلیت ثبت آگهی رایگان ایجاد کرده است. منتظر چه هستید؟ همین حالا به بخش آگهی ماشین و خودرو و سایر دسته‌ها نگاهی بیندازید، کسب‌وکارتان را تبلیغ کنید و از این فضای پویا و رو به رشد لذت ببرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی