ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

تکنولوژی قرص ماشین ظرفشویی

امروزه ماشین ظرفشویی توانسته است در ایران و جهان جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص دهد. به گونه‌ای که در اکثر خانه‌ها ماشین ظرفشویی وجود دارد و این موضوع به دلیل مدرنیته شدن جهان امروزی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۹ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه ماشین ظرفشویی توانسته است در ایران و جهان جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص دهد. به گونه‌ای که در اکثر خانه‌ها ماشین ظرفشویی وجود دارد و این موضوع به دلیل مدرنیته شدن جهان امروزی ایجاد شده است.

 ماشین ظرفشویی کارایی زیادی از جهت جلوگیری از هدر رفت زمان دارد. به طوری که در مهمانی‌های بزرگ نیز هیچ نگرانی از بابت شستن حجم انبوهی از ظروف نخواهید داشت. تکنولوژی ماشین ظرفشویی به نحوی است که تنها با یک قرص مخصوص، ظرف‌ها را در تمیزترین حالت ممکن تحویل می‌دهد.

شاید در نگاه اول خرید ماشین ظرفشویی با توجه به قیمت‌ها و انواع مختلف آن، کار سختی باشد؛ اما افراد می‌توانند با توجه به سلیقه خود و در نظر گرفتن قیمت، صاحب یک ماشین ظرفشویی پرکاربرد باشند.

آشنایی با تکنولوژی ماشین ظرفشویی

همانطور که می‌دانید ماشین ظرفشویی با کمک ابزار آلات و تکنولوژی‌های مختلف، به شستشوی ظرف‌ها می‌پردازد. حال اگر کیفیت ابزارهای موجود در این وسیله پایین باشد، احتمالاً نمی‌تواند ظرف‌ها را به درستی بشوید.

 پس لازم است که ماشین ظرفشویی را با مارکی مناسب تهیه نمایید تا از کارکرد آن مطمئن باشید. از سوی دیگر همیشه بالا بودن قیمت ماشین ظرفشویی دلیلی بر کیفیت بالای آن نیست و بهتر است از چند فروشگاه راجع به آن پرس و جو شود. پس قبل از خرید، نسبت به کسب آگاهی درباره ویژگی‌ها و بررسی مدل‌های متنوع ماشین ظرفشویی اقدام نمایید.

جالب است بدانید که اساس کار ماشین ظرفشویی با استفاده از بخار آب خواهد بود. بدیهی است که این موضوع با قدرت ماشین ظرفشویی رابطه مستقیم دارد.

 لازم به ذکر است که برخی از ماشین‌های ظرفشویی با فشار مستقیم آب به شست و شوی ظروف می‌پردازند که بهتر است در این موارد به برچسب مصرف آب و برق آن توجه داشته باشید. پس تکنولوژی ماشین ظرفشویی امری مهم و تعیین کننده در کارکرد آن تلقی می‌گردد و توجه به آن ضروری است.

طرز استفاده از قرص فینیش کوانتوم

شستشوی ظروف با استفاده از ماشین ظرفشویی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این موضوع سبب افزایش تولید و همچنین رشد تقاضای آن در طول زمان می‌گردد. یکی از مهم‌ترین موارد مورد نیاز که در کنار کار با این وسیله الزامی است، استفاده از  قرص ماشین ظرفشویی  مناسب است که در ادامه به بررسی  طرز استفاده قرص ظرفشویی فینیش کوانتوم  می‌پردازیم:

  • ابتدا یک عدد از این قرص را داخل محفظه اصلی مواد شوینده قرار دهید. خشک بودن قرص و محفظه، دو فاکتور مهم به شمار می‌روند.
  • قرص فینیش کوانتوم به راحتی در آب حل می‌گردد، پس قبل از لمس آن حتما دست خود را خشک نمایید.
  • لازم است ظروفی که درون محفظه قرار داده اید، با ماشین ظرفشویی قابل شستشو باشند.
  • در آخر دمای آب را ۱۲۵ تا ۱۴۰ درجه فارنهایت قرار داده و آن را روشن نمایید.

سیستم عایق صدا

برخی از ماشین‌های ظرفشویی، دارای عایق صدا هستند؛ به طوری که یک لایه ضد صدا در بدنه آن استفاده شده است. این موضوع به عنوان یک تکنولوژی ماشین ظرفشویی، باعث جلوگیری از لرزش دستگاه و همچنین سر و صدای کمتر خواهد شد.

این تکنولوژی از آن جهت دارای اهمیت است که شما طی ساعات خواب نیز امکان استفاده از ماشین ظرفشویی را داشته باشید. عایق صدا جزو بهترین تکنولوژی‌ها در ماشین ظرفشویی به حساب می‌آید و نکته‌ای است که خریداران مد نظر قرار می‌دهند.

سیستم خشک کن

بررسی تکنولوژی ماشین ظرفشویی شامل موارد زیادی است که سیستم خشک کن جزو مهمترین آن‌ها تلقی می‌گردد. این سیستم موجب جذب رطوبت و آب ظروف خواهد شد که این امر با ایجاد حرارت توسط ماشین ظرفشویی انجام می‌گیرد.

 با وجود سیستم خشک کننده، دیگر نیازی به خشک نمودن ظروف نخواهید داشت. در نظر داشته باشید که استفاده از بهترین قرص ماشین ظرفشویی ، موجب براقی و تمیزی هر چه بیشتر ظروف خواهد شد.

تکنولوژی بهینه‌سازی مصرف آب

با پیشرفت تکنولوژی و بهره گیری از هوشمندسازی برخی وسایل مانند ماشین ظرفشویی، از هدر رفت آب جلوگیری می‌گردد. این سنسور به نحوی عمل می‌کند که با تشخیص میزان آب لازم برای شستشو، به صرفه جویی بیشتر در مصرف آب کمک زیادی می‌نماید.

همانطور که می‌دانید امروزه در معرض کم آبی در کشور ایران هستیم، پس بهره گیری از این دست ویژگی‌های ماشین ظرفشویی می‌تواند نقش مهمی در بهبود آن ایفا کند.

سنسور تشخیص وزن ظروف

امروزه جهت تشخیص وزن ظروف، یک سنسور با این قابلیت در ماشین‌های ظرفشویی تعبیه شده است. کاربرد این ویژگی به این نحو است که با روشن نمودن آن قبل از اینکه با آب پر شود، ماشین ظرفشویی تشخیص می‌دهد که وزن ظروف چه مقدار است.

 این تکنولوژی ماشین ظرفشویی اندازه آب و مواد شوینده را به شکل خودکار تنظیم می‌نماید. پس فرقی نمی‌کند، برای شستن ظروف یک مهمانی بزرگ از ماشین ظرفشویی استفاده کنید یا ظرف‌های یک وعده ناهار؛ در هر دو صورت با این ویژگی قابل شستشو هستند.

 

بازوهای مکانیکی در ماشین ظرفشویی

به طور کلی در تکنولوژی ماشین ظرفشویی از بازوهای مکانیکی بهره گرفته شده است. این بازو‌های مکانیکی با داشتن فناوری منحصر به فرد در داخل محفظه ماشین شروع به حرکت می‌کنند و هیچ آلودگی بر روی ظروف باقی نمی‌گذارند. در این صورت هیچ نگرانی از شستشوی نقاط کور ظروف نخواهید داشت.

تکنولوژی نوین Smart Chek

به طور کلی امروزه استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند بسیار افزایش یافته است، به طوری که در هر مکان و زمان در دسترس فرد قرار دارند. بدین منظور می‌توان با استفاده از آن وقتی در خانه حضور ندارید، با لوازم هوشمند موجود در منزل، ارتباط بگیرید!

این موضوع از آن جهت مهم است که با وجود تکنولوژی ماشین ظرفشویی می‌توانید از طریق تلفن همراه، آن را روشن یا خاموش کنید. در این صورت شستشوی ظروف را از طریق یک اپلیکیشن از راه دور، زیر نظر دارید.

نتیجه گیری و جمع بندی

شستشوی ظروف، خصوصا در مهمانی‌ها همواره کاری سخت و زمان بر به حساب می‌آید. شستشوی دستی ظرف سبب می‌شود وقت زیادی را صرف ایستادن جلوی ظرف شویی کنید و مشغول این فعالیت باشید. این امر در طولانی مدت موجب خستگی، درد در ناحیه‌ پا و کمر و شانه‌ها و... خواهد شد.

در این زمان شستشوی دستی ظروف جایگاه خود را به تکنولوژی ماشین ظرفشویی داده است. در این صورت به‌جای سپری نمودن زمان زیادی برای شستشوی ظروف، می‌توانید اوقات خوشی را در کنار میهمانان و خانواده خود داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • elmira aras
    elmira aras | ۲ بهمن ۱۴۰۲

    خیلی ممنونم از مطالب خوبی که دارید. من همیشه محصولاتی ماشین ظرفشویی که لازم میشه از فروشگاه ارس یاب خرید میکنم. که هم قیمت خوبی داره و هم کیفیت عالی دارن

مطالب پیشنهادی