ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

عیدی هدفون و هارد اکسترنال در جشنواره نوروزی میزبان کلود

جشنواره نوروز 1402 میزبان کلود آغاز شد! در این جشنواره هم می توانید جوایز ویژه "هارد اکسترنال" و "هدفون بی سیم" عیدی بگیرید و هم جهت استفاده از خدمات ابری میزبان کلود تخفیف ویژه و ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

جشنواره نوروز 1402 میزبان کلود آغاز شد! در این جشنواره هم می توانید جوایز ویژه "هارد اکسترنال" و "هدفون بی سیم" عیدی بگیرید و هم جهت استفاده از خدمات ابری میزبان کلود تخفیف ویژه و اعتبار رایگان دریافت کنید...

خدمات میزبان کلود

  1. سرویس CDN ایرانی قدرتمند با زیرساخت مدرن و تکنولوژی روز جهان جهت افزایش سرعت، بهبود رتبه سئو و ارتقای امنیت وبسایت ها همراه با گواهینامه SSL رایگان
  2. سرویس CloudServer یا سرور ابری که در واقع نوعی سرور مجازی روزانه با احتساب هزینه ساعتی بوده و کاربر تنها به ازای مصرف خود هزینه پرداخت خواهد کرد. مزیت این سرویس ابری، امکان ساخت ابرک در کمتر از یک دقیقه می باشد که کاربران می توانند با منابع دلخواه و در دیتاسنتر مورد نظر به سادگی و تنها با چند کلیک یک سرور ابری ایجاد و راه اندازی کنند!
  3. سرویس امنیت ابری که شامل سیستم های هوشمند دفع حملات سایبری و محافظت از وبسایت ها با تدابیر امنیتی مدرن است. در واقع این سرویس شامل زیرساخت WAF، دفاع در برابر حملات DDoS، محدودیت نرخ درخواست ها، و فایروال می باشد.
  4. پلتفرم پخش ویدیو (VOD) و پخش زنده (LIVE) که امکان آرشیو فایل های ویدیویی در یک فضای کاملاً ابری و پخش یا استریم آنها در یک پلتفرم کاربرپسند را برای علاقه مندان به این حوزه مهیا کرده است.

جهت شرکت در جشنواره و دریافت جوایز به آدرس زیر مراجعه کنید:

صفحه جشنواره نوروزی میزبان کلود

در این جشنواره می توانید جهت استفاده از سرویس های فوق الذکر تا 30% تخفیف دریافت کرده و یا 30% اعتبار مازاد هدیه بگیرید!

میزبان کلود | ارائه دهنده CDN و خدمات زیرساخت یکپارچه ابری

آشنایی با CDN

معماری CDN این روزها توسط اکثر کسب و کارهای کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار گرفته و ارائه خدمات و محصولات به کاربران نهایی را به طرز چشم گیری بهبود بخشیده است. وظیفه اصلی یک CDN در واقع کوتاه کردن این مسافت به صورت مجازی و با بهبود سرعت و عملکرد پروسه پاسخ دهی به کاربر است.

بنابراین در صورتی که در صنایع زیر حضور آنلاین دارید، حتماً توصیه می کنیم از همین امروز سایت خود را به شبکه توزیع محتوای میزبان کلود متصل کنید:

  • تبلیغات و بازاریابی
  • رسانه و تفریح
  • بازی های آنلاین
  • فروشگاه های اینترنتی
  • خدمات موبایل
  • سلامت و زیبایی
  • تحصیل و آموزش
  • فعالیت های دولتی
  • ارائه دهندگان سرویس های SaaS
  • و بسیاری دیگر

مزیت آشکاری که CDN به صاحبین وبسایت ها بهمراه دارد، این است که با کاهش مسافت بین کاربر و سروراصلی محتوای سایت با سرعت بیشتری به نمایش مخاطب در خواهد آمد.

علاوه بر این CDN مزایای دیگری نیز دارد؛ برای مثال می تواند هزینه های زیرساخت های IT کسب و کارها و برندها را کاهش دهد، چراکه میزان مصرف منابع سرور اصلی به طرز قابل توجهی کاهش خواهد یافت. به این صورت دیگر نیازی به ارتقا مستمر سرویس های میزبان وب و منابع سخت افزاری نخواهد بود.

جهت آشنایی بیشتر با CDN به وبسایت میزبان کلود مراجعه کنید!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی