ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

جشنواره ویژه نوروزی جعو استور

اکانت پرمیوم از جعو استور بخر، ps5 برنده شو! در جشنواره نوروزی فروشگاه اینترنتی جعو استور با خرید اکانت اشتراکی هر یک از پلتفرم های اسپاتیفای، یوتیوب، نتفلیکس، گیم پس و ... می‌توانید در قرعه ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اکانت پرمیوم از جعو استور بخر، ps5 برنده شو! در جشنواره نوروزی فروشگاه اینترنتی جعو استور با خرید اکانت اشتراکی هر یک از پلتفرم های اسپاتیفای، یوتیوب، نتفلیکس، گیم پس و ... می‌توانید در قرعه کشی یک دستگاه ps5 شرکت کنید. جعو استور یکی از فروشگاه های معتبر اینترنتی در زمینه فروش انواع اکانت پرمیوم است که خدمات خود را با بهترین قیمت و به صورت قانونی به کاربران ارائه می‌دهد. این فروشگاه اینترنتی به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۲ یک افر ویژه برای محصولات خود در نظر گرفته است. در جشنواره نوروزی این فروشگاه از تاریخ ۲۰ اسفند تا ۱۰ فروردین و با خرید یک اکانت اشتراکی می‌توانید در قرعه کشی ps5 شرکت داده شوید و شانس خود را برای برنده شدن در این جشنواره امتحان کنید.

جایزه ویژه جعو استور

جعو استور یک جشنواره ویژه با خدمات و جوایز متنوع برای مشتریان خود به مناسبت فرا رسیدن نوروز در نظر گرفته است. در این جشنواره از تاریخ ۲۰ اسفند تا ۱۰ فروردین می توانید با خرید هر اکانت اشتراکی ۱ امتیاز دریافت کرده و شانس خود را بری برنده شدن ps5 افزایش دهید. جعو استور یکی از وب سایت های معتبر است که در زمینه ارائه انواع اکانت اشتراکی فعالیت می‌کند. این فروشگاه اینترنتی تمامی محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب و همراه با پشتیبانی و خدمات پس از فروش به مشتریان خود عرضه می‌کند. 

تمامی اکانت های اشتراکی که توسط این فروشگاه عرضه می‌شوند، با وجود اینکه قیمت کمتری دارند، اما اکانت کرکی نبوده و به صورت کاملاً قانونی روی اکانت شخصی کاربران فعالسازی می‌شود. در جشنواره نوروزی که توسط فروشگاه جعو استور تدارک دیده شده است، می‌توانید شانس خود را امتحان کنید و علاوه بر خرید اکانت اشتراکی پلتفرم دلخواه خود، در قرعه کشی شرکت کنید و برنده یک دستگاه کنسول بازی ps5 باشید.

تخفیف ویژه جعو استور

در تخفیف نوروزی جعو استور، اکانت پرمیوم اسپاتیفای را تنها با ۵۰ هزار تومان خریداری کنید! اسپاتیفای یکی از محبوب ترین پلتفرم های پخش استریم موسیقی و پادکست است که در دنیای امروز توجه علاقه مندان به موسیقی را به خود جلب کرده است. این پلتفرم دیجیتال با کاتولوگ موسیقی گسترده ای که دارد، تجربه بی نظیری از پخش موسیقی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

اسپاتیفای مانند بیشتر پلتفرم های موجود در بازار دارای دو نسخه رایگان و پرمیوم است که قابلیت های متنوع و منحصر به فرد خود را در سرویس پرمیویم به مشترکین خود عرضه می‌کند. اکانت رایگان اسپاتیفای دارای ویژگی های محدودی است و امکان دانلود موسیقی و‌ پخش آفلاین در آن وجود ندارد. همچنین پخش موسیقی در اکانت رایگان به صورت آنلاین بوده و با وقفه های تبلیغاتی صوتی و بنری همراه است.

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که می‌خواهید بدون وقفه تبلیغاتی، به موسیقی با کیفیت بالا گوش دهید و پلی لیست اختصاصی خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید، می‌توانید  اکانت اسپاتیفای را با 50%  تخفیف ویژه از جعو استور خریداری کرده و در قرعه کشی یک دستگاه ps5 شرکت کنید. 

در جشنواره نوروزی ۱۴۰۲ جعو استور که برای مشتریان در نظر گرفته شده است، می‌توانید اکانت یک ماهه اسپاتیفای را با 50% تخفیف ویژه و تنها با 50 هزار تومان خریداری نمایید. با خرید و فعالسازی اکانت پرمیوم اسپاتیفای در بازه زمانی ۲۰ اسفند تا ۱۰ فروردین ماه، علاوه بر این که می‌توانید از مزایای نامحدود سرویس اسپاتیفای بهره مند شوید، می‌توانید در قرعه کشی یک دستگاه ps5 نیز شرکت کنید.

شایان توجه است که اکانت اسپاتیفایی که از فروشگاه جعو استور خریداری می‌کنید، کاملاً قانونی بوده و روی اکانت شخصی شما فعال می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید به صورت نامحدود موسیقی های مورد علاقه خود را دانلود کرده و از گوش دادن به آن ها لذت ببرید. 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی