ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خرید شماره مجازی در ایران برای کسب و کارهای آنلاین

استفاده از شماره مجازی در سال‌های اخیر با توجه به محدودیت‌های اعمال شده علیه کاربران ایرانی، محبوبیت قابل توجهی را در میان ایرانی‌ها به دست آورده است. البته جالب است بدانید که صرفا کاربران ایرانی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

استفاده از شماره مجازی در سال‌های اخیر با توجه به محدودیت‌های اعمال شده علیه کاربران ایرانی، محبوبیت قابل توجهی را در میان ایرانی‌ها به دست آورده است. البته جالب است بدانید که صرفا کاربران ایرانی به استفاده از چنین شماره‌هایی علاقه نشان نداده‌اند، بلکه بسیاری از کشورهای پیشرفته به دلیل حمایت بیشتر از محیط زیست به سمت استفاده از شماره‌های مجازی فاقد سیمکارت فیزیکی حرکت کرده‌اند. شاید به نوعی بتوان تسهیل دسترسی به ارتباطات جهانی را یکی از دلایل عمده سر برآوردن چنین شماره‌هایی به شمار آورد؛ اما سوالی که ممکن است ذهن مخاطبان را به خود مشغول سازد در ارتباط با علت محبوبیت یافتن استفاده از شماره‌های مجازی در میان کاربران ایرانی است.

شاید علت اصلی چنین مسئله‌ای را بتوان در تحریم‌های بین‌المللی علیه کشور ایران که موجب شده تا دسترسی کاربران ایرانی به بازارهای مالی و صرافی‌های رمزارزی محدود و حتی در برخی موارد قطع شود، جستجو کرد، البته متاسفانه دامنه آثار تحریمی علیه کاربران ایرانی رفته رفته گسترش پیدا کرده و دامن‌گیر برخی از گیمرها نیز شده است. در برخی موارد فیلترینگ اعمال شده از سوی نهادهای داخلی نیز محدودیت‌های قابل توجهی را بر زندگی روزمره کاربران ایرانی وارد کرده است و به همین علت ما در این مطلب قصد داریم به بررسی نحوه خرید شماره مجازی در ایران بپردازیم؛ پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

شماره مجازی و ماهیت آن

قبل از آن که به بررسی بهترین روش خرید شماره مجازی در ایران بپردازیم، ضرورت دارد تا نگاهی به ماهیت این شماره‌های نوظهور و پر کاربرد داشته باشیم تا با دید روشن‌تری بتوانید در ارتباط با اهمیت خرید این نوع از شماره‌های خاص قضاوت کنید. احتمالا با بررسی خود عنوان این نوع از شماره‌ها، تا حدودی بتوانید ویژگی اصلی آن‌ها را حدس بزنید، در واقع پسوند «مجازی» موجود در این ترکیب گویای همه چیز بوده و آنچه مسلما است عدم وجود سیمکارت فیزیکی برای چنین شماره‌هایی است. ناگفته نماند که وجود شماره‌های مجازی بیش از هر چیز دیگری به اینترنت نیاز دارد و شما برای استفاده از این شماره‌ها حتما باید به اینترنت متصل باشید.

جالب است بدانید که شماره‌های مجازی در مقایسه با شماره‌های واقعی مزایای بسیار بیشتری دارند، به عنوان مثال شما به هنگام دریافت یک شماره مجازی، نیازی به ارائه مدارک هویتی خویش نخواهید داشت و کلیه تماس‌ها و پیامک‌های ارسالی شما در بستر اینترنتی اتفاق می‌افتد. لاز به ذکر است که صرفا خود استفاده از شماره مجازی جرم نبوده و تا به این لحظه قانون‌گذاران ایرانی در ارتباط با خرید و همچنین استفاده از این شماره‌ها هیچگونه قانونی را تصویب نکرده‌اند و طبیعتا به دلیل عدم جرم‌انگاری، نمی‌توان افرادی که از این شماره‌ها استفاده می‌کنند را مجازات کرد. 

مطلب آموزشی: آموزش ساخت شماره مجازی رایگان

البته این نگرش سیستم قانون‌گذاری ایران، همسو با تحولی است که در کشورهای پیشرفته رخ داده است؛ چراکه سیاست‌های جهانی مبتنی بر حمایت از محیط زیست بوده و به همین علت در پی حذف سیمکارت‌های فیزیکی و جایگزینی آن با شماره‌های مجازی هستند و شاید بتوان تولید گوشی‌های eSim را گواه خوبی برای چنین ادعایی به شمار آورد. با چنین توضیحاتی روشن شد که خرید و استفاده از شماره‌های مجازی جرم نبوده؛ اما به هنگام خرید این شماره‌ها حتما باید به اعتبار فروشگاه فروشنده چنین شماره‌هایی توجه کافی داشته باشید تا در دام افراد کلاه‌بردار و سودجو گرفتار نشوید. یکی از معتبرترین فروشگاه‌های ارائه دهنده خدمات شماره مجازی در ایران، مجموعه ایرانی آریاپی است.

کاربردهای شماره مجازی برای کاربران ایرانی

شاید به طور کلی کاربردهای اصلی استفاده از شماره مجازی در ایران را بتوان به مسئله تحریم و دور زدن محدودیت‌های ناشی از آن گره زد. در روزهایی که ارزش پول ملی به دلایل مختلف سیاسی با افت شدید مواجه شده است، دستیابی به یک منبع درآمد دلاری به منظور حفظ ارزش سرمایه و همچنین کسب سود، به امری اجتناب‌ناپذیر تبدیل شده است؛ اما چه موانعی بر سر راه چنین کسب درآمد دلاری وجود دارد؟ به عنوان مثال اگر به کار فریلنسری مشغول هستید و پروژه‌هایی را از کشورهای مختلف پذیرفته‌اید، طبیعتا برای دریافت دستمزد و حق‌الزحمه خویش به یک حساب بین‌المللی نظیر پی‌پال نیاز خواهید داشت یا اگر تریدر هستید و می‌خواهید از بازارهای مالی نظیر فارکس و سایر بازارهای کریپتویی به سود برسید، حتما باید فعالیت‌های خویش را در بستر صرافی‌های امنی همچون بایننس پیش ببرید. 

متاسفانه پی‌پال، بایننس و بسیاری از پلتفرم‌های مالی ضروری برای کسب درآمد دلاری، کاربرانی را که ساکن کشور ایران هستند، در لیست تحریمی خود قرار داده‌اند و هیچگونه ارائه خدماتی به کاربران ایرانی ندارند، مسئله‌ای که با داشتن یک تغییر دهنده IP معتبر یا IP ثابت و شماره مجازی امن به راحتی می‌توان از آن عبور کرد. ناگفته نماند که مسئله اختلال در اپراتورهای داخلی در دریافت کد تائید برخی پلتفرم‌ها نیز از دلایل دیگری است که کاربران ایرانی را به سمت استفاده از چنین شماره‌هایی سوق داده است.

البته گاها دلایل ساده‌تری را نیز می‌توان برای استفاده از شماره مجازی متصور بود، به عنوان مثال اگر قصد عضویت در یک شبکه اجتماعی خاص را دارید؛ اما به دلایل شخصی یا محدودیت‌های شغلی علاقه‌ای به این که افراد دیگر متوجه حضور شما در چنین شبکه‌هایی گردند، ندارید نیز شماره مجازی می‌تواند راه‌حل خوبی برای شما به شمار آید و با چنین شماره‌ای می‌توانید هویت اصلی خود را مخفی کرده و از شبکه‌های اجتماعی مختلف نظیر اینستاگرام، واتساپ، تلگرام و غیره لذت ببرید.

نحوه خرید شماره مجازی در ایران

حال که با ماهیت و کاربردهای خرید و استفاده از شماره مجازی بهتر آشنا شدید، نوبت به بررسی نحوه خرید این شماره‌های پرطرفدار در ایران می‌رسد. شاید شما هم تاکنون چیزهایی در ارتباط با شماره مجازی رایگان شنیده باشید، عنوانی جذاب که به ضرر بسیاری از کاربران تمام شده! اصولا در ساخت شماره مجازی رایگان هیچ تضمینی در اختیار مصرف‌کنندگان در ارتباط با حفظ حریم خصوصی آن‌ها قرار نمی‌گیرد و چه بسیار کاربرانی که با شماره مجازی رایگان دریافتی خویش اکانتی در یکی از شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرده‌اند و پس از گذشت مدتی، این شماره مجازی در اختیار کاربر دیگر قرار گرفته و حریم خصوصی کاربر قبلی نقض گردیده است، مسئله‌ای که به هنگام خرید شماره مجازی از مجموعه‌ای مطمئن نظیر آریاپی هیچگاه با آن مواجه نخواهید شد.

آریاپی در واقع یکی از فروشگاه‌های ارائه کننده خدمات شماره مجازی معتبر است که به دلیل وجود تنوع بالا در شماره مجازی کلیه کشورهای جهان (آن هم با هزینه‌ای مقرون به صرفه) در میان کاربران ایرانی به محبوبیت قابل توجهی دست پیدا کرده است. این مجموعه با فراهم کردن امکان خرید شماره مجازی بیش از 200 کشور در جهان تلاش نموده تا کلیه نیازهای کاربران ایرانی برای خرید شماره مجازی را تحت پوشش قرار دهد. هزینه سرویس‌های شماره مجازی از حداقل‌ترین هزینه ممکن که 5 هزار تومان است، شروع می‌شود و رنج قیمتی آن متناسب با نوع سرویس انتخابی شما تغییر پیدا می‌کند.

برای خرید شماره مجازی از آریاپی نیازی به طی کردن مراحل پیچیده و طولانی نخواهید داشت و فقط کافیست یک حساب کاربری در آریاپی ایجاد کرده و سپس به بخش خرید شماره مجازی مراجعه نمایید، در این بخش با انتخاب کشور و سرویس مدنظر خود، هزینه قابل پرداخت به شما نشان داده می‌شود و پس از پرداخت و تکمیل نهایی سفارش، شماره انتخابی شما به صورت آنی به شما تحویل داده می‌شود.

مزایای خرید شماره مجازی از آریاپی

آریاپی به دلیل آن که به عنوان یک مرجع معتبر در زمینه ارائه خدمات شماره مجازی شناخته می‌شود، ویژگی‌ها و مزایای متعددی را برای خدمات خویش در نظر گرفته است که بررسی چنین مزایایی می‌تواند در انتخاب درست مخاطبان اثرگذار باشد. مهم‌ترین مزایای خرید شماره مجازی از مجموعه آریاپی به شرح زیر می‌باشد:

امنیت بالا

با توجه به اهمیت شماره مجازی و ارتباط آن با حریم خصوصی کاربران، فاکتور امنیت اصلی‌ترین عاملی است که حتما باید مورد توجه قرار بگیرد. کلیه شماره‌های مجازی ارائه شده از سوی مجموعه آریاپی پس از خرید، منحصرا در اختیار شخص خریدار قرار دارند و هیچ فرد دیگری نمی‌تواند از این شماره استفاده نماید و همچنین کارشناسان مجموعه نیز به اطلاعات شما دسترسی نخواهند داشت. به بیان ساده‌تر، شماره‌های مجازی ارائه شده از سوی آریاپی همانند شماره‌های مجازی رایگان اشتراکی نیستند تا از این جهت حریم خصوصی افراد در خطر باشد.

پشتیبانی قدرتمند

کلیه خدمات مجموعه آریاپی از خدمات پشتیبانی 24 ساعته برخوردار بوده و در صورت بروز هرگونه مشکل در سریع‌ترین زمان ممکن، مشکل شما مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

تعرفه مقرون به صرفه

کلیه سرویس‌های شماره مجازی مجموعه آریاپی با سیاست تعرفه‌گذاری حداقلی ارائه می‌شوند و با توجه به وجود تنوع سرویس‌ها کلیه شماره‌ها با هزینه‌های کاملا مقرون به صرفه در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

آریاپی؛ معتبرترین مجموعه ایرانی برای خرید شماره مجازی معتبر

همان طور که در مطالب فوق مشاهده کردید، امروزه استفاده از شماره مجازی بنا به دلایل مختلف به صورت یک ضرورت درآمده است که به راحتی نمی‌توان از کنار آن عبور کرد. شماره‌های مجازی با توجه به ویژگی‌های منحصربه‎فرد خویش در سال‌های اخیر بسیار محبوب شده‌اند و به دلیل عدم جرم‌انگاری استفاده از چنین شماره‌هایی، کاربران ایرانی از این شماره‌ها به منظور برطرف کردن محدودیت‌های ناشی از تحریم‌های بین‌المللی و همچنین فیلترینگ‌های داخلی کمک می‌گیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mohadese mokalaf
    mohadese mokalaf | ۳ خرداد ۱۴۰۲

    با سلام با استفاده از شماره مجازی در سایت آمازون امکان ثبت نام وجود داره؟

مطالب پیشنهادی