ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خدمات حرفه ای سئو سایت با نبض مارکتینگ

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ظهور روش‌های بازاریابی نوین، ادامه دادن کسب‌وکار، صرفا با روش‌های سنتی جواب نمی‌دهد. زیرا ادامه استفاده از روش‌های سنتی بازاریابی برای کسب‌وکار، موجب از دست دادن حجم زیادی از مشتریان ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ظهور روش‌های بازاریابی نوین، ادامه دادن کسب‌وکار، صرفا با روش‌های سنتی جواب نمی‌دهد. زیرا ادامه استفاده از روش‌های سنتی بازاریابی برای کسب‌وکار، موجب از دست دادن حجم زیادی از مشتریان می‌شود. فکر می‌کنید علت این موضوع چیست؟!

همۀ ما به  دنبال فروش بیشتر هستیم! پس بهتر است با انواع روش‌های بازاریابی که می‌توانند به افزایش فروش کالا یا خدمات کسب‌وکار کمک کنند، آشنا شوید.

اگر دوست دارید با روش‌های نوین بازاریابی آشنا شوید، یعنی یک قدم از رقبای خود جلو افتادید! در این مقاله که توسط آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ تهیه و تدوین شده است، قصد داریم شما را با یکی از به صرفه‌ترین روش‌های بازاریابی یعنی سئو سایت آشنا کرده و مزیت‌های استفاده از خدمات سئو را به صورت کامل برای شما توضیح دهیم.

پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

اصلا چرا سئو باعث افزایش فروش می‌شود؟

برای آنکه به صورت کامل متوجه تاثیر سئو در افزایش فروش محصولات خود شوید، اجازه بدهید شما را با مفهوم و عملکرد سئو آشنا کنیم. سئو دقیقا چیست؟

به نقل از نبض مارکتینگ، به مجموعه اقداماتی که یک متخصص سئو انجام می‌دهد تا یک سایت را بر روی تعدادی از کلیدواژه‌های خاص به صفحه اول گوگل برساند، سئو SEO یا بهینه‌سازی موتورهای جست‌وجو می‌گویند.

حالا این فرایند سئو سایت ، چگونه موجب می‌شود که محصولات ما بیشتر به فروش برسند؟

روزانه حدود 6 میلیارد جست‌وجو در گوگل اتفاق می‌افتد. از این میزان سرچ، سهم ایرانیان چیزی حدود 135 میلیون سرچ در روز می‌باشد! حال شما فرض کنید بتوانید سهم بازار خود را از این میزان جست‌وجو داشته باشید. بوووم!!! قطعا تحولی عظیم در فروشتان ایجاد می شود.

مزایای استفاده از خدمات سئو نبض مارکتینگ

حال که از اهمیت سئو کردن یک وبسایت با خبر شدید، وقت آن است که به صورت دقیق به بررسی مزایای بهره‌مندی از خدمات حرفه‌ای سئو بپردازیم و شما را با این روش نوین بازاریابی بیشتر آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

1. کمک به برندینگ کسب‌وکار و شناخته شدن برند شما

اگر سایت شما در صفحه اول گوگل نمایش داده شود و کاربران، سایت شما را داخل نتایج گوگل (SERP) مشاهده کنند، بدیهی است که برند و محصولات شما بیشتر شناخته شده و مشتریان زیادی از محصولات شما استفاده اغلبی‌کنند. زیرا اکنون علاوه بر روش بازاریابی سنتی که شامل ویزیتوری و پخش تراکت می‌شد، شما محصول خود را در معرض دید افراد سراسر ایران و حتی جهان قرار داده‌اید.

نبض مارکتینگ با انجام اصولی تکنیک‌های سئو و بکارگیری به موقع ترفندهای سئو، سایت شما را به صفحه اول گوگل می‌رساند.

2. افزایش چند برابری فروش محصولات

افزایش مشتری اغلب، افزایش فروش را برای کسب‌وکار شما به‌دنبال دارد. بوسیله سئو، مشتری‌های شما افزایش یافته و کسب‌وکار شما با رشد جدی مواجه خواهد شد. با استفاده از خدمات سئو می‌توانید سریع‌تر و آسان‌تر از دیگر روش‌های بازاریابی نتیجه بگیرید.

3. سئو، بهترین راه برای شناخت نیاز مشتریان

یکی از مزایایی که سئو برای صاحبان کسب‌وکار دارد، این است که شما را از تغییرات بزرگ و کوچک بازارهای مصرف‌کننده باخبر می‌کند. از این رو دیگر جامعه هدف خود را شناخته و در نتیجه می‌دانید که محصولات خود را باید به چه کسانی بفروشید.

4. تبلیغ شبانه‌روزی کسب‌وکار شما

اکثر روش‌های بازاریابی و تبلیغات عمر کوتاهی دارند و به محض اتمام زمان آن تبلیغ، و اثرگذاری آن تنها تا زمان اتمام تبلیغ ادامه دارد. اما هنگامی که سایت شما به صفحه اول گوگل می‌رسد، بسته به نوع استراتژی سئویی که چیده‌اید، سایت شما جایگاه خود را حفظ خواهد کرد و تمام وقت به کاربر نشان داده خواهد شد. این یعنی امروزه سئو، یک روش بازاریابی  به‌صرفه‌تر از سایر روش‌های بازاریابی است.

5. دریافت سهم بیشتری از بازار 

تفاوتی ندارد که کسب‌وکار شما در چه حوزه‌ای قرار دارد، نیاز است همیشه بر سر پیدا کردن مشتری با دیگر کسب‌وکارها رقابت کنید. آمارها نشان می‌دهد سایت‌هایی که در صفحه اول گوگل قرار دارند، بیش از 90 درصد ترافیک را به خود اختصاص می‌دهند. پس به کمک خدمات سئو، می‌توانید در طولانی مدت سهم بیشتری از بازار را به کسب‌وکار خود اختصاص دهید.

6. قابل اندازه‌گیری نتایج بدست آمده از سئو

شما می‌توانید نتایج بدست آمده از طریق سئو را اندازه‌گیری کرده و میزان ترافیک سایت، نرخ تبدیل و مشخصات کاربران خود را محاسبه کنید. این کار باعث می‌شود بتوانید تحلیل دقیق و درستی از استراتژی بازاریابی خود داشته و با توجه به  سلیقه و رفتار مشتری‌ به طور دائم استراتژی رشد کسب‌وکار خود را بهبود دهید.

حالا که با مزیت‌های سئو به عنوان یکی از بهترین و به‌صرفه‌ترین روش‌های بازاریابی آشنا شدید، وقت آن است که انتخاب کنید! آیا واقعا می‌خواهید فروش خود را چندین برابر کنید. یا هنوز تردید دارید؟!

اگر تصمیم خود را گرفته‌اید، باید بدانید برای آنکه کالا یا خدمات شما در نتایج اول گوگل دیده شود، پیش از هر چیز به یک مشاور حرفه‌ای سئو نیازمندید. ما مشاوران نبض مارکتینگ را به شما معرفی می‌کنیم. نبض مارکتینگ با ارائه مشاوره تخصصی، آنالیز سئو سایت و دیگر خدمات مربوط به بهینه‌سازی، یک برنامه اساسی برای بهینه‌سازی وب‌سایت شما ارائه خواهند داد. به این صورت، با انجام برنامه‌های تعیین شده، سایت شما پس از بهینه‌سازی و بهبود، در رتبه‌های بالای نتایج گوگل قرار می‌گیرد. همین امر باعث می‌شود که جذب ورودی به سایت شما افزایش یافته و سبب کسب بیشتر درآمد و سود بالاتر بیشتر شما شود.

منبع: آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ | Nabzemarketing.com

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی