ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

با شرایط ادامه تحصیل در کشور های مختلف آشنا شوید [رپورتاژ آگهی]

کشورهای مختلف در سراسر دنیا قوانین و شرایط متفاوتی را برای ادامه تحصیل دارند. در ادامه با شرایط برخی از محبوب ترین کشورها برای ادامه تحصیل آشنا میشویم. تحصیل در استرالیا برای شروع شخص در ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۳ دی ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

کشورهای مختلف در سراسر دنیا قوانین و شرایط متفاوتی را برای ادامه تحصیل دارند. در ادامه با شرایط برخی از محبوب ترین کشورها برای ادامه تحصیل آشنا میشویم.

تحصیل در استرالیا

برای شروع شخص در ابتدا باید پذیرش تحصیلی از دانشگاه های این کشور اخذ کند، سپس مراحل مربوط به شرایط اخذ ویزای تحصیلی استرالیا را از طریق سفارت این کشور طی کند. تحصیل در استرالیا با توجه به تدریس به زبان انگلیسی و همچنین رتبه بندی خوب دانشگاه های این کشور مورد تقاضای بسیاری از دانشجویان است. شرایط اخذ بورسیه در استرالیا جهت تحصیل رایگان وجود دارد ولی معمولاً در مقطع دکترا ارائه می شود. استرلیا شرایط خاصی برای تحصیل افراد زیر ۱۸ سال مهیا کرده است و طبق این برنامه زمانی که خانواده ای فرزند زیر ۱۸ سال خود را در جهت تحصیل به استرالیا اعزام کند، امکان همراهی والدین نیز وجود دارد.

تحصیل در روسیه

هزینه تحصیل در دانشگاه های روسیه بسیار پایین است و با دارا بودن بیش از ۶۵۰ دانشگاه دولتی، تحصیل در تمام مقاطع تحصیلی امکانپذیر است.

مدت تحصیل لیسانس در روسیه ۴ سال است و هر سال تحصیلی دو ترم را در بر می گیرد که شروع آن از ماه سپتامبر و ژانویه و شبیه ایران است. مهر و بهمن ماه ورودی ترم است. برای گرفتن پذیرش تحصیلی لیسانس در روسیه نیاز به دیپلم و پیش دانشگاهی هست. زبان تدریس و تحصیل در روسیه به زبان انگلیسی و روسی و فرانسوی است.

تحصیل در کانادا

دانشگاه های کشور کانادا از جمله دانشگاه هایی است که به دلیل اعتبار جهانی و رفاه اجتماعی بیشترین متقاضی را دارد. اشخاصی که موفق به کسب بورسیه تحصیلی در کشور کانادا می شوند میتوانند از شرایط تحصیل رایگان در کانادا و در این دانشگاه ها استفاده کنند. زبان تدریس در اغلب دانشگاه های کانادا انگلیسی و از این رو دانشجویان میبایست مدرک زبان آیلتس حداقل ۶ را داشته باشند. هزینه تحصیل در مقطع لیسانس دانشگاه های کانادا در سال مبلغی حدود ۱۴۰۰۰ تا ۱۸۰۰۰ دلار است که این مبلغ با توجه به دانشگاه متغیر است. در مقطع لیسانس، دانشجویانی که معدل بالا دارند کمک هزینه تحصیلی بین ۱۵۰۰ تا ۹۰۰۰ دلار در سال را دریافت می کنند.

تحصیل در انگلستان

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان در دوره ۵ ساله است و دانشگاههای انگلستان در رشته های پزشکی و دندانپزشکی جزء صد دانشگاه برتر دنیا هستند . محدودیت سنی در اخذ پذیرش تحصیلی انگلستان برای این دوره وجود دارد و متقاضیان باید قبل از ۲۳ سال اقدام کنند. برای شروع  مدرک زبان آِلتس و شرکت در دوه های تکمیلی A-Level انگلستان لازم است.

تحصیل در آمریکا

در کشور امریکا کالج و دانشگاه های بسیاری وجود دارد و انتخاب مناسب از جهات مختلف حایز اهمیت است. شایان ذکر است مهاجرت به آمریکا اقدام از طریق تحصیل یکی از بهترین روش های موجود است. داشتن مدرک IB برای ادامه تحصیل در کالج ها و دانشگاه های آمریکا برای افرادی که تحصیلات قبل از دانشگاه را در امریکا گذرانده اند الزامی است. برای تحصیل در اکثر رشته ها، بسته به نوع رشته باید نمره Gre و Gmat قابل قبولی نیز ارائه نماید. گذراندن مقطع کارشناسی ارشد در آمریکا بنا به رشته یک تا سه سال به طول می انجامد.

اگر شما هم خواهان مهاجرت تحصیلی به کشورهای مختلف هستید، همکاران و وکلای مجرب ما در موسسه حقوقی نوباوران از معتبرترین موسسات اعزام دانشجو به خارج از کشور با همکاری وکیل مهاجرت به کانادا راهنمای شما عزیزان خواهند بود.

برای آشنایی کامل با شرایط تحصیل در کشورهای مختلف به وب سایت study1.ir  مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ali-g
    ali-g | ۱۴ دی ۱۳۹۵

    اینجا از پس هزینه دانشگاه ازاد بر نمیایم . بریم اونجا سالی 14000 دلار فقط هزینه دانشگاه هست .البته هستن از ما بهترون که میرن

  • Saafa
    Saafa | ۱۳ دی ۱۳۹۵

    بر خلاف قبلی ها، این یکی از بهترین رپورتاژهای آگهی ای بود که دیده بودم.
    خیلی شیک میاد میگه چی به چیه، واسه چی باید بریم سایتشون و ... تمام..!
    .
    شخصا به کارم نمیاد، ولی دمت گرم نوباوران.
    این اولین رپورتاژ اگهی ای بود که همش رو خوندم :|

مطالب پیشنهادی