ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

آریا تم – فروشگاه تخصصی قالب وب و موبایل فارسی [رپورتاژ آگهی]

در دنیای دیجیتال امروز یکی از مهمترین چالش هایی که صاحبان کسب و کار و استارت آپ ها با آن روبرو هستند طراحی ظاهری وب سایت و موبایل اپ آنها است. حل کردن این مساله ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در دنیای دیجیتال امروز یکی از مهمترین چالش هایی که صاحبان کسب و کار و استارت آپ ها با آن روبرو هستند طراحی ظاهری وب سایت و موبایل اپ آنها است.

حل کردن این مساله که چگونه طراحی موبایل اپ ، وب سایت زیبایی داشته باشیم و در این زمینه بتوانیم سایر رقبا را پشت سر بگذاریم از مهمترین مسائلی هست که تقریبا تمامی شرکت ها و پروژه های حوزه فناوری با آن دست به گریبان هستند.

از طرفی بسیاری از صاحبان کسب و کار سنتی تمایل دارند به حوزه آنلاین کشور نیز وارد شوند و از آنجایی که وارد شدن در حوزه دیجیتال امکان داشتن قدرت ریسک بالا را می طلبد ترجیح میدهند ابتدا با اختصاص هزینه کمتری نیاز بازار آنلاین را بسنجند.

فروشگاه آنلاین آریا تم دقیقا برای مرتفع کردن همین مساله شکل گرفته است. به این معنی که در آریا تم تنوع بی نظیری از طرح ها و قالب های موبایل اپ و تم سایت با موضوعات گوناگون فروشگاهی ، خبری ، گردشگری ، شرکتی ، پنل مدیریتی و ... وجود دارد و نکته قالب توجه این طرح ها این است که تماما توسط طراحان ایرانی و فارسی زبان طراحی شده است و هیچگونه نقض کپی رایت و کپی از طرح های لاتین شکل نگرفته است.

در آریا تم طرحهای آماده شده به حالت های مختلفی نظیر فایل psd ، sketch app ، و فایلهای html/css ، وردپرس و... وجود دارد و خریداران با توجه به نیاز خود میتوانند طرح مورد نظر خود را انتخاب کنند.

برای صاحبان کسب و کار سنتی که قصد انجام ریسک و اختصاص هزینه بالا برای کسب و کار آنلاین خود را ندارند نیز پیشنهاد خوبی داریم!

ما در آریا تم انواع مختلفی از قالب فروشگاهی وردپرس ، شرکتی ، خبری ، مجله ، گردشگری و ... را طراحی کرده ایم و تمامی این محصولات دارای نصب رایگان و پشتیبانی سه ماهه هستند.

همانطور که گفته شد در فروشگاه آریا تم هیچگونه نقض کپی رایت صورت نمیگیرد و تمامی ابزارها ، فایلها و اسکریپت های استفاده شده دارای حق استفاده هستند. به عنوان مثال برای تمامی فونت های استفاده شده در قالب های وب سایت و موبایل اپ لایسنس استفاده معتبر تهیه میگردد.

همچنین تمامی طراحی های موجود در آریا تم بصورت اصولی و استاندارد طراحی میشود و از گریدها و فریم ورک های استاندارد طراحی ، اصل بهینه سازی و کامنت گذاری کد و بهینه سازی برای موتورهای جستجو صورت می پذیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Aria theme
    Aria theme | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

    بنده دارم از سال 92 با نام آریا تم با دامنه های ir و net فعالیت میکنم.
    این چطوریه که یک وبسایت دقیقا با نام کپی شروع به فعالیت میکنه اونوقت ادعای رعایت کپی رایت هم میکنه؟
    منتظر پاسخم

  • Ayrese
    Ayrese | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

    سه صفحه html چقدر؟ 85 تومن؟ اینو ندیده بودم که دیدم.

  • Ayrese
    Ayrese | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

    خب یه دزد دیگه هم به دنیای قالب دزدی اضافه شد

  • حمیدرضا
    حمیدرضا | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

    آقا سایت را کامل دیدم. کار این تیم قابل تقدیره. اکثر سایتهایی که دارن قالب می فروشن، فقط کارشون ترجمه فارسی قالبهای خارجی است.
    چند تا مورد به نظرم رسید:
    1- برای همه قالبها دموی آنلاین وجود نداشت. مثلاً قالب پنل مدیریت را فقط با دیدن عکسش نمیشه خرید.
    2- تنوع قالبها فعلاً کمه و خیلی از دسته بندی ها خالی بود
    3- قالبهای شما به صورت html و css و psd بودن. معمولاً کاربر میخواد قالب آماده خریداری کنه. مثلاً قالب ووکامرس و اپن کارت و یا جوملا. اگه کار تبدیل این قالبها به cms های پرطرفدار را خودتون انجام بدین مطمئناً خریداران بیشتری خواهد داشت.
    4- برای قالبهای فروشگاهی و یا بقیه قالبها، نسخه اپلیکیشن هم طراحی کنید که متناظر با اون قالب باشه. اکثر شرکتها میخوان ظاهر اپلیکیشن و سایتشون شبیه هم باشه

مطالب پیشنهادی