ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

در تاکسی‌یاب، جایزه‌هایی منتظر مسافران است [رپورتاژ آگهی]

همین چند ماه پیش بود که «تاکسی‌یاب» با یک ایده‌ی نو و کاربردی یعنی سفارش آنلاین تاکسی با اپلیکیشن موبایل وارد ایران شد تا نفس تازه‌ای در شبکه‌ی حمل‌ونقل شهری بدمد. تاکسی‌یاب که با تیمی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۹:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

همین چند ماه پیش بود که «تاکسی‌یاب» با یک ایده‌ی نو و کاربردی یعنی سفارش آنلاین تاکسی با اپلیکیشن موبایل وارد ایران شد تا نفس تازه‌ای در شبکه‌ی حمل‌ونقل شهری بدمد. تاکسی‌یاب که با تیمی جوان و حرفه‌ای پا به میدان گذاشته، حالا در اقدامی تازه و ابتکاری و برای تشویق مخاطبان به استفاده از این سرویس نوین، با کمپین #6یاب خود فرصتی محدود برای جذب عضو ویژه فراهم کرده است؛ کمپینی که کاربران با شرکت در آن علاوه بر بهره‌مندی از مزایای جابه‌جایی با تاکسی‌یاب، شانس برنده شدن جایزه‌های وسوسه‌کننده‌ی آن را هم خواهند داشت که قرار است با روشی جالب به دست آن‌ها برسد.

با تاکسی‌سواری در شهر، جایزه ببرید

اگر گوشی اندرویدی دارید و تا الان عضو تاکسی‌یاب نشده‌اید #6یاب را از دست ندهید: از روز یکشنبه (13 بهمن) تاکسی‌یاب به روی شما باز است تا با ثبت نام در سایت برای عضویت و استفاده از این اپلیکیشن اقدام کنید. با نصب این برنامه روی گوشی خود و کمی کار کردن با آن خواهید دید که یکی از ویژگی‌های ستودنی تاکسی‌یاب سادگی و گویایی اپ آن است، به‌طوری که هر کاربری حتی با کم‌ترین میزان آشنایی با تکنولوژی می‌تواند به سرعت و سهولت با آن کار کند و تاکسی سفارش دهد.

بعد از ثبت نام، نوبت به قسمت هیجان‌انگیز ماجرا می‌رسد. کافی است در روزهای جایزه یعنی یکشنبه تا سه شنبه 13، 14 و 15 بهمن موبایل خود را بردارید و برای جابه‌جایی در پایتخت، تاکسی خود را از تاکسی‌یاب سفارش دهید و البته بعد از سوار شدن، منتظر یک اتفاق عجیب باشید. از بین تاکسی‌هایی که در این سه روز در سطح شهر در حرکت‌اند، در تعدادی تاکسی به‌طور تصادفی آیفون 6 قرار داده شده است، که به دست هر مسافری برسد برنده‌ی این گوشی خواهد شد.

اما حتی بدون این‌ها هم می‌توانید برنده باشید! این کمپین در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ #6یاب شناخته می‌شود و کافی است در مدت برگزاری کمپین، پست‌هایی درباره‌ی آن و با این هشتگ داشته باشید. به این ترتیب از میان کسانی هم که این کمپین را در فضای مجازی به دیگران معرفی می‌کنند، یک نفر برنده‌ی یک آیفون 6 می‌شود.

با تاکسی‌یاب، شهر به شما نزدیک‌تر است

تاکسی‌یاب در حال حاضر تقریبا تمامی مناطق تهران را پوشش می‌دهد و علاوه بر این که می‌توانید همیشه و همه جا با آن به‌سادگی و سرعت تاکسی سفارش دهید، تجربه‌ی دلچسبی از یک سفر مطمئن خواهید داشت که در آن راننده‌ای آموزش‌ دیده و خوش‌برخورد شما را با یک خودروی تمیز و مجهز به مقصد خواهد رساند.

برای استفاده از این اپ، باید عضو تاکسی‌یاب شوید و کمپین #6یاب آخرین فراخوان عمومی برای عضویت تازه است. عضویت به‌راحتی و با پر کردن یک فرم کوچک و وارد کردن ایمیل انجام می‌شود. اما پس از این کمپین تجربه‌ی تاکسی‌سواری موبایلی صرفا محدود به اعضای موجود خواهد بود و کاربران جدیدی که بخواهند به تاکسی‌یاب بپیوندند باید تا پایان دوره‌ی آزمایشی تاکسی‌یاب و استارت رسمی آن به دنبال دعوت نامه ثبت نام تاکسی یاب از مسافران قبلی باشند.

به گواهی مسافرانی که در این ماه‌ها از این سرویس استفاده کرده‌اند، تاکسی‌یاب علاوه بر مزایایی که در سفارش تاکسی و سفرهای درون شهری برای اعضای خود دارد، هر روز با اتفاقی تازه از آنان پذیرایی می‌کند؛ اتفاقی که گاهی امتیاز و تخفیفی ویژه در سفر درون‌شهری است و گاهی هم هدیه‌ای پیش‌بینی‌نشده که در تاکسی به انتظار مسافر نشسته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی