ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

شبکه اجتماعی اینستاگرام و مسابقه عکاسی برند تاژ با عنوان «مشکین تاژ، پرمصرف ترین مشکین شوی ایران» [رپورتاژ آگهی]

طبق آخرین آمار منتشر شده وب سایت پیوریسرچ 53% از کاربران اینستاگرام را جوانانی بین سنین 18 تا 29 سال تشکیل میدهند و نیمی از تمامی کاربران اینستاگرام (49%) روزانه از اینستاگرام خود بازدید میکنند. ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

طبق آخرین آمار منتشر شده وب سایت پیوریسرچ 53% از کاربران اینستاگرام را جوانانی بین سنین 18 تا 29 سال تشکیل میدهند و نیمی از تمامی کاربران اینستاگرام (49%) روزانه از اینستاگرام خود بازدید میکنند. گرچه این آمار یک آمار جهانی است اما قرار دادن این اطلاعات در کنار نرخ بالای جمعیت جوانان (15 تا 29 سال) در کشوری همچون ایران که طبق آخرین سرشماری انجام گرفته در سال 90 نزدیک به 31% کل جمعیت را تشکیل میده ، و امکان ورود و دسترسی آسان نسبت به دیگر شبکه های اجتماعی باعث شده است این روزها بازار اینستاگرام در ایران داغ داغ باشد.

از این رو بسیاری از برندها در ایران استفاده از این شبکه اجتماعی را در جهت افزایش معرفی محصولات و خدمات خود و با برگزاری کمپین ها آنلاین مورد استفاده قرار داده اند، یکی از برند های فعال ایران در شبکه اینستاگرام با بیش از 30 هزار عضو، برند تاژ است. برند تاژ یکی از محبوب‌ترین برندهای محصولات شوینده در ایران است که با پایبندی بر شعار" همیشه کیفیت، همیشه تاژ" توانسته جایگاه والای خود را در بین مصرف‌کنندگان حفظ نماید.

این برند که در سال 93 حضور فعالی در حوزه بازاریابی آنلاین و شبکه اجتماعی داشته در هر فصل به برگزاری یک کمپین آنلاین در شبکه های اجتماعی نموده است. فصل بهار، مسابقه عکاسی تاژبانو با موضوع تقدیر از مقام زن و مادر، فصل تابستان و مسابقه عکاسی تاژستانه، با موضوع عکاسی از محصولات برند تاژ، فصل پائیز و مسابقه عکاسی مهرمهربان با رویکرد اهمیت و ارزشمندی تحصیل و کسب دانش وشروع فصل مدارس، کمپین های آنلاینی بوده است که این برند تا به حالت نسبت به برگزاری آنها اقدام نموده است.

اینک با شروع فصل زمستان، برند تاژ اقدام به برگزاری کمپین عکاسی آنلاین دیگری در شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان "مشکین تاژ، پرمصرف ترین مایع مشکین شوی ایران" نموده است. و در این کمپین از مخاطبان خواسته شده است با محصول مشکین تاژ عکاس های جذاب و خلاقانه بگیرند و در مسابقه عکاسی شرکت کنند تا بتوانند یکی از برندگان 4 عدد آیفون 6، 20 عدد تلویزیون 48 اینج سامسونگ و 30 عدد تبلت 7 اینچ سامسونگ باشند.

نحوه دقیق چگونگی شرکت در مسابقه و قوانین آن به طور کامل در صفحه کمپین های آنلاین برند تاژ توضیح داده شده است. همچنین میتوانید صفحه رسمی برند تاژ در اینستاگرم را دنبال کنید تا عکس های ارسالی و رقابت شرکت کنندگان را در مشاهد نمائید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • mohamad
    mohamad | ۱۷ بهمن ۱۳۹۳

    یکی از سایت های همسایه هم اینو گذاشته بودم.
    پس فردا میبینیم تبلیغ گلنار و کفش تنتاک(!) رو هم گذاشتن:
    ی سلفی با تنتاکت بگیر یه گلنار جایزه بگیر!!!!!!!

  • ali.n
    ali.n | ۱۷ بهمن ۱۳۹۳

    جو اینستاگرام افتضاح شده،، تبلیغات خیلی بیش از حد شده، به جای شبکه اجتماعی شده بازارچه...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی