ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

حلقه‌ای از زنجیرۀ شادی شویم؛ مسابقه تجربه های آپی [رپورتاژ آگهی]

تا به حال برایتان پیش آمده در شهر از رفتار عصبی بعضی راننده‌ها کلافه شوید؟ اینجور ناراحتی‌ها خیلی سریع از ماشینی به ماشین دیگر پخش می‌شوند و در کمتر از چند ثانیه همه را درگیر می‌کنند. خیلی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۷:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تا به حال برایتان پیش آمده در شهر از رفتار عصبی بعضی راننده‌ها کلافه شوید؟ اینجور ناراحتی‌ها خیلی سریع از ماشینی به ماشین دیگر پخش می‌شوند و در کمتر از چند ثانیه همه را درگیر می‌کنند. خیلی وقت‌ها ما خودمان هم بخشی از این کلافگی و ناراحتی شده ایم و موج نگرانی‌ها را به آدم‌های اطراف‌مان با شدت و قدرت بیشتر منتقل‌ کرده ایم. این هیاهو و شلوغی‌ سوغات زندگی پرسرعت امروز است و به نظر می‌رسد که به راه‌حل‌هایی از همان جنس هم نیاز داشته باشد. یکی از این راه‌حل‌ها، اجتناب از ترددهای بی‌مورد شهری است.

شرکت آسان پرداخت (آپ) این فرصت را برای کاربران خود مهیا کرده تا تنها با شماره گیری #۷۳۳* یا استفاده از اپلیکیشن آپ بسیاری از پرداخت‌های خود را به آسانی و با سرعت زیاد انجام بدهند و بخشی از نگرانی‌های خود را از مشکلات و شلوغی‌های شهری امروز برطرف کنند.

«آپ» از اول اسفند 93 ، یک مسابقۀ اینستاگرامی ترتیب داده با عنوان «تجربه‌های آپی» و از کاربران می‌‌خواهد تا از تجربه‌های شاد خود عکس بگیرند. برای شرکت در این مسابقه، از فرصت استفاده کرده و لحظات شاد و خندان خود در کنار خانواده و دوستان را به ثبت رسانید؛ و سپس عکس های گرفته شده را همراه با توضیحی کوتاه و با هشتگ APUX# در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

پس دیگر دست دست نکنید، زودتر صفحۀ اینستاگرام آسان پرداخت را فالو کنید (instagram.com/asanpardakht) و وقتی یک روز، با کمک آپ یکی از دغدغه‌هایتان را بدون صرف وقت زیادی برطرف کردید و خواستید خودتان آن حلقه‌ای باشید که از زنجیرۀ نگرانی‌ها بریده می‌شود، از تجربۀ خوشی که داشتید عکس بگیرید و آن را با دیگران هم به اشتراک بگذارید. دوستان خود را در عکس‌ها منشن کنید، لایک جمع کنید و از جوایزی مثل کنسول بازی، اسمارت‌فون و تبلت بهره‌مند شوید.

یادتان باشد که فقط تا 22 اسفند وقت دارید. اگر برای شرکت در مسابقه و برنده شدن، نیاز به راهنمایی بیشتری داشتید، کافیست به سایت این مسابقه به آدرس apux.ir سر بزنید. اجازه بدهید حالا این بار، موج شادی و خوشحالی باشد که زنجیروار منتشر می‌شود و آدم‌های اطراف‌تان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • پوریا
    پوریا | ۲۰ اسفند ۱۳۹۳

    اپلیکیشن آپ خیلی کار آدم رو راه میندازه. مسابقه هم هیجان خوبی داره به نظرم.

  • سیدحمید
    سیدحمید | ۲۰ اسفند ۱۳۹۳

    فقط برید ببینید چه عکسی تا الان اول شده.
    نمیدونم چه ربطی به موضوع مسابقه داره.
    نمیدونم شاید اگه ما هم خودمون رو هفت رنگ کنیم . لایکمون بره بالا!!!!!!!!!!!!

    • پوریا
      پوریا | ۲۰ اسفند ۱۳۹۳

      تا اونجا که من توی قوانین دیدم تعداد لایکها توی این مرحله فقط فینالیست‌ها رو مشخص میکنه، نه برنده رو

  • بهاره فتحى
    بهاره فتحى | ۲۰ اسفند ۱۳۹۳

    سه هفته پيش بود كه دوستم ندا من رو با اپليكيشن پرداخت در بستر موبايل آپ آشنا كرد و خيلى سريع تر از قبل من دارم شارژه مى خرم و قبض هاى خونه رو براى مامان مى ريزم.

    اتفاقات خوبى داره در بستر موبايل رخ مى دهد و اميدوارم اين موج ادامه داشته باشد.

    اين مسابقه عكاس هم نشون ميده شبكه هاى اجتماعى كارايى خودشون رو دارند و بايد از ظرفيت هاى اونها به درستى استفاده كرد. مخصوصا برند ها كه مى تونند بفهمند واقعا مردم چقدر دوسشون دارند.

  • كامبيز
    كامبيز | ۲۰ اسفند ۱۳۹۳

    بنظر من كه مسابقه عكاسى خلافاته و متفاوتى و در نوع خودش متفاوت است، شادى و خوبى مردم واقعا ارزش به اشتراك گذاشتن رو داره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی