ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

چمدونت رو ببند؛ کمپین بزرگ گردشگری ایرانسل [رپورتاژ آگهی]

امسال با شروع فصل تابستان شرکت ایرانسل کمپین گردشگری را با شعار "چمدونت رو ببند" در راستای معرفی برنامه های کاربردی مناسب با این فصل برگزار کرده است. کاربران محترم امکان دانلود و استفاده از این برنامه ها را در راستای استفاده ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۸ تیر ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امسال با شروع فصل تابستان شرکت ایرانسل کمپین گردشگری را با شعار "چمدونت رو ببند" در راستای معرفی برنامه های کاربردی مناسب با این فصل برگزار کرده است. کاربران محترم امکان دانلود و استفاده از این برنامه ها را در راستای استفاده هر چه بهتر ازجاذبه های گردشگری ایران و جهان خواهند داشت. این کمپین تا پایان 17 مرداد ماه ادامه خواهد داشت، همچنین امکان شرکت در قرعه کشی یک دستگاه ویلای دوبلکس به ارزش 2،500،000،000 ریالوهدایای دیگراز قبیل شارژ رایگان ایرانسل نیز برای آنان فراهم شده است. استفاده از هرکدام از این اپلیکیشن ها به صورت روزانه فقط 300 تومان هزینه دارد که در قبال آن کاربران محترم می توانند از تمامی محتوای این اپلیکیشن ها استفاده کنند.

توضیح مختصر برنامه های کاربردی به شرح زیر است

کافه سفر

اپلیکیشن «کافه سفر» همراه هوشمند مسافران و گردشگران است. اپلیکیشنی که کاربر می‌تواند بسته به موقعیت مکانی و با توجه به علاقه‌مندی‌هایش جاذبه مورد نظرخود را از بین بیش از 1000 جاذبه گردشگری داخلی و خارجی پیدا کند.

در این اپلیکیشن تلاش شده با ارائه اطلاعات موثق از هر جاذبه گردشگری، نیاز کاربر به‌طور کامل برطرف شده و بازدید ازهر جاذبه با شناخت نسبتاً کاملی انجام شود. کافه سفر امکانی برای استفاده بهینه‌ از مدت‌زمانی است که کاربر در سفر است. کاربر می‌تواند با جستجوی پیشرفته، جاذبه‌های گردشگری هر شهر یا استان را مشاهده و با انتخاب از میان فهرستی دسته بندی شده ، جاذبه‌های موردعلاقه خود در شهر یا کشور مقصد را پیدا و برای بازدید از آن‌ها برنامه‌ریزی کند.

دوربین

اپلیکیشن دوربین یک پلتفرم ویدئویی شامل هزاران ویدئوی کوتاه است.
کاربرانی که علاقه مند به گردش هستند می توانند  با در صورت مشاهده مناظر و اماکن بکر و کمتر دیده شده، از آنها تصویربرداری کرده و ویدئوهای تهیه شده را با دوستانشان به اشتراک بگذارند.
این اپلیکیشن به کاربر کمک می کند تا با هزینه ای ناچیز، گزینه های مناسبی برای گردشگری در اختیار داشته باشد.

  • لیست جاذبه های گردشگری ایران وجهان
  • طبیعت گردی
  • اشتراک ویدئوها با دوستان
  • مشاهده ویدئوها در سه کیفیت متفاوت
  • قابلیت تهیه لیست دلخواه
  • جستجوی پیشرفته بر اساس تگ، نام ویدئو، نام کانال
  • ایجاد پروفایل و شخصی سازی
  • اضافه شدن فید پیشنهاد و داغ ترین ها

کی کجاس

«کی کجاس» یک سرویس بانک اطلاعات شهری مکان محور (مبتنی بر نقشه) با محتوای باز است. بدین معنی که همه کاربران می‌توانند در توسعه و به روز نگاه داشتن اطلاعات آن – همانند ویکی پدیا – نقش داشته باشند.

در حال حاضر بیش از ۲۲۰ هزار کسب و کار و نقطه دیدنی شهر تهران  در ۳۶۰ دسته بندی موضوعی مختلف در «کی کجاس» وجود دارد. از کسب و کارهای موجود در شهر گرفته (شامل رستوران‌ها، بانک‌ها، آموزشگاه‌ها، تعمیرگاه‌ها، فروشگاه‌ها، و ...)، تا مکانهای دیدنی و تفریحی (مانند پارک‌ها، سینماها، موزه‌ها و ...)، معابر (شامل خیابان‌ها، میادین، کوچه‌ها، بزرگراه‌ها و ...) و به طور کلی، هر نوع اطلاعاتی که شما در مورد شهر خود ممکن است به آن احتیاج داشته باشید.

گردشگری

اپلیکیشن «گردشگری» یک محصول سرویس محور در بخش خدمات گردشگری و اطلاعات در خصوص اماکن گردشگری شهرها و هتل های دنیا به تفکیک رتبه بندی و محبوبیت، همراه با اطلاعات تماس و آدرس است. این سرویس شامل یک عضویت در اپلیکشن است که مشترکین به منظور تسهیل در دسترسی آسان به بانک اطلاعاتی گردشگری ، اطلاعات تورها  در جهت انتخاب بهترین گزینه و راهنمای مسیر یابی و تفکیک شهرها و اماکن گردشگری و جدیدترین اخبار روز از آن بهره می برند.
جامع بودن نوع سرویس اپلیکیشن و راهنمای مسیر یابی و هتلها و موثق بودن محتواها و اطلاعات گردشگری به صورت جامع در قالبی جذاب و مهیج همراه با استفاده ی راحت تمامی کاربران از مزیت های اصلی این اپلیکیشن است.

همگردی

«همگردی» برای اولین بار در ایران برای همه عزیزانی که علاقه مند به گردش ، سفر و تفریح هستند این امکان را فراهم آورده تا به کشف مکان هایی که کمتر کسی به آنجا رفته است بپردازند و از چیزهایی با خبر شوند که تا پیش از این نمی دانستند. همگردی یک مجموعه از جذاب ترین مکان ها، رویدادها و تخفیف ها را با استفاده از تجربیات دیگران جمع آوری کرده تا همه بتوانند حرفه ای تر بگردند و سفر کنند.

شما هم میتوانید به جمع دوستانتان در بزرگترین رسانه گردشگری ایران بپیوندید و تجربیات خود را از جذابیت ها و دیدنی های مکانی که در آن هستید با سایر دوستانتان به اشتراک بگذارید و ایران و جهان را هوشمندانه بگردید.

توجه: کاربران جهت اطلاعات بیشتر در مورد کمپین گردشگری، عضویت و شرکت در قرعه کشی جواز آن می توانند به آدرس وب سایت Campaign.charkhoneh.com که صرفا توسط فروشگاه برنامه کاربردی «چارخونه» مهیا شده است مراجعه نمایند.

همچنین مشترکین ایرانسل می توانند جهت رویت لیست سرویس های مذکور و عضویت در هر کدام، کد دستوری #1396* را از تلفن همراه خود شماره گیری نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی