ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

تور رایگان مشهد و کیش برنده شوید! [رپورتاژ آگهی]

امروزه بیشتر مسافران به دنیال راهی برای سفر ارزان و کاملا اختصاصی، طبق نیازهایشان هستند. بیشتر افراد برای سفرهای خود از بین صدها سایت و اپلیکیشن مربوط به سفر، با صرف زمان زیادی بلیط و ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه بیشتر مسافران به دنیال راهی برای سفر ارزان و کاملا اختصاصی، طبق نیازهایشان هستند.

بیشتر افراد برای سفرهای خود از بین صدها سایت و اپلیکیشن مربوط به سفر، با صرف زمان زیادی بلیط و محل اقامت خود را جستجو کرده و ارزان ترین و بهترین بلیط هواپیما و اقامت را پیدا می کنند.

وب سایت و اپلیکیشن تراولچی با دسترسی به همه ایرلاین های داخلی و خارجی و قیمت مناسب بلیط های سیستمی و چارتری، این امکان را فراهم نموده تا به جای جستجو در سایت های مختلف فروش بلیط، در کمترین زمان ممکن و با یک جستجوی ساده و سریع در وب سایت یا اپلیکیشن خرید بلیط آنلاین تراولچی، بلیط هواپیما به مقصد مورد نظرتان را پیدا کنید.

اپلیکیشن های اندروید و ios تراولچی را هم می توانید از طریق وب سایت تراولچی و اپ استورها نصب کنید و براحتی در هر زمان و هر کجا یک دستیار شخصی پرواز داشته باشید که به شما نزدیک ترین و مناسب ترین پروازها را با قیمت ویژه پیشنهاد می دهد.

با ثبت نام در وبسایت تراولچی ۵ امتیاز کسب کنید و به ازای خرید هر بلیط هواپیما داخلی یا خارجی ۲۰ امتیاز به مجموع امتیازات خود اضافه کنید و به قید قرعه برنده تور رایگان مشهد و یا تور رایگان کیش شوید که برای ۳ برنده خوش شانس در نظر گرفته شده.

برای شرکت در این قرعه کشی و کسب امتیاز تنها تا پایان شهریور فرصت دارید.

لینک ثبت نام شرکت در قرعه کشی تور رایگان تراولچی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی