ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

روی خوش تهران در اپلیکشن پیاده [رپورتاژ آگهی]

در شلوغی روزمرگی‌های زندگی شهری جای ماجراجویی‌های رنگی در کوچه پس کوچه‌های شهر خالیست. اپلیکیشن «پیاده» با نگاه کنجکاو خود، شما را به این گشت و گذار هیجان انگیز دعوت می‌کند. همزمان با کسب مقام ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۸ آبان ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در شلوغی روزمرگی‌های زندگی شهری جای ماجراجویی‌های رنگی در کوچه پس کوچه‌های شهر خالیست. اپلیکیشن «پیاده» با نگاه کنجکاو خود، شما را به این گشت و گذار هیجان انگیز دعوت می‌کند.

همزمان با کسب مقام دوم در میان استارتاپ‌های شهر تهران در کنفرانس ملی راه ابریشم، «پیاده» از نسخه‌ی جدید اپلیکیشن جدید خود رونمایی می‌کند.

اپلیکیشن جدید «پیاده»، یک راهنما برای کشف سرگرمی‌ها، اخبار مکان‌ها و ناشناخته‌های تهران است. این رسانه با تغییر زاویه‌ی دید خود نسبت به تهران در تلاش است تا هر روز با به اشتراک گذاشتن موقعیت‌ها و پتانسیل‌های جدیدی در این کلانشهر شگفت‌انگیز فرصت کشف ناشناخته‌های تهران را به کاربرانش دهد.

از این جهت، پیاده در قالب یک مجله ی شهری دیجیتال، تمامی رویدادها و مکان‌های با کیفیت شهر (مانند کافه، رستوران، موزه، آثار باستانی، معماری، محله گردی، رویدادهای هنری، موسیقی، تئاتر و غیره)  را که طبق استانداردهای پیاده برای شما دستچین شده‌اند، به طور روزانه در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد . «پیاده چی ها» که چشم‌های همیشه کنجکاو  پیاده‌اند از این رویدادها و مکان‌ها گزارش‌هایی تحلیلی (review)  تهیه می‌کنند و در اپلیکیشن پیاده برای آیفون،  دستگاه‌های اندرویدی و ویندوزی به اشتراک می‌گذارند.

برای دانلود اپلیکیشن جدید پیاده به وبسایت پیاده سر بزنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • amir hasani
    amir hasani | ۸ آبان ۱۳۹۶

    از این جور ایده خیلی لذت میبرم استفاده کنم

مطالب پیشنهادی