ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

از گذشته تا آینده‌ی محله‌ی سعادت آباد [رپورتاژ آگهی]

محله‌ی سعادت آباد قدمت چندانی ندارد؛ ولی در همین دهه‌ی اخیر پیشرفت چشم‌گیری داشته است. قیمت خرید خانه ، آپارتمان و ملک در سعادت آباد در سا‌ل‌های گذشته به طور فزاینده‌ای افزایش یافت و اکنون ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۸ آذر ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

محله‌ی سعادت آباد قدمت چندانی ندارد؛ ولی در همین دهه‌ی اخیر پیشرفت چشم‌گیری داشته است.

قیمت خرید خانه ، آپارتمان و ملک در سعادت آباد در سا‌ل‌های گذشته به طور فزاینده‌ای افزایش یافت و اکنون محله‌ی سعادت آباد به یکی از محله‌های مرفه و لوکس تهران تبدیل شده است.

اگر قصد رهن و اجاره‌ی خانه یا آپارتمان در محله‌ی سعادت آباد را دارید، شاید برای شما اهمیتی نداشته باشد که  سعادت آباد در ۱۰ سال آینده چه تغییراتی خواهد کرد؛ ولی این آینده بینی در موضوع خرید منزل اهمیت پیدا می‌کند.

سعادت آباد به دلیل رشد ساختمان سازی لوکس، افزایش امکانات منطقه و موقعیت جغرافیایی خوش آب و هوا دچار افت قیمت نخواهد شد؛ اما ممکن است این تراکم امکانات در چند سال آینده به شلوغی منطقه منجر شود.

قیمت خرید

موارد زیادی در انتخاب محل سکونت و خرید منزل لحاظ می‌شوند؛ اما عامل قیمت یکی از تاثیرگذارترین عوامل است.

قیمت خرید آپارتمان در سعادت آباد  بستگی به خیابان، امکانات ساختمان، مواد استفاده شده در ساختمان و... دارد. اکثر آپارتمان‌های منطقه نوساز هستند و امکانات مناسبی دارند. این قیمت در کمترین حالت ممکن برای آپارتمانی با امکانات کامل، از ۱۵ میلیون تومن برای هر متر شروع می‌شود و درباره‌ی سایر آپارتمان‌ها به موقعیت و امکانات ساختمان بستگی دارد.

چرا سعادت آباد؟

  • شاهراه بودن سعادت آباد به دلیل نزدیکی به اتوبان‌های چمران، نیایش، یادگار امام، شیخ فضل‌اله و ...
  • فعالیت سازندگان مطرح کشور در این منطقه
  • آب و هوای مناسب نسبت به سایر نقاط شهر به دلیل کوه‌پایه‌ای بودن منطقه
  • چشم‌انداز خوب برای اکثر آپارتمان‌های سعادت آباد
  • استقرار بهترین امکانات رفاهی، تفریحی، آموزشی، پزشکی و ورزشی مناسب در منطقه‌
  • دسترسی راحت به حمل و نقل عمومی (تاکسی، مترو، اتوبوس)
  • فضای سبز مناسب

نکات مهم قبل از خرید منزل در سعادت آباد:

  • مراقب سند ساختمان‌های نوساز باشید. همانطور که گفته شد بیشتر ساختمان‌های محله‌ی سعادت آباد نوساز هستند. اگر منزل مسکونی که قصد خریدش را دارید نوساز نیست پس به احتمال زیاد از قبل سند دارد؛ اما اگر این ساختمان نوساز است، باید مد نظر داشته باشید که ساختمان‌های نوساز قبل از اتمام کار پیش فروش می‌شوند؛ به این معنا که شما پولی را پرداخت می‌کنید ولی سندی دریافت نمی‌کنید؛ چون سند منزل بعد از تکمیل ساختمان و تایید مهندس ناظر صادر می‌شود. ممکن است سند ساختمان صادر نشود و برای شما مشکلاتی ایجاد کند. اما این موضوع راه حلی دارد. هرچند این راه حل یک راه حل صد درصدی نیست. نام سازنده را جویا شوید و رزومه‌ی او را بررسی کنید. پرس و جو کنید که آیا برای ساختمان‌های قبلی که او ساخته است به موقع سند صادر شده است یا خیر؟
  • بیشتر ساختمان‌های سعادت آباد آپارتمانی هستند. در محله‌ی سعادت آباد برخلاف محله‌ی همسا‌یه‌اش شهرک غرب به ندرت می‌توانید ساختمان‌های ویلایی یافت.
  • سعادت آباد دچار تراکم امکانات شده است و این روند همچنان ادامه خواهد داشت. این تراکم می‌تواند شلوغی منطقه را به دنبال داشته باشد.
  • از همسایه‌ها راجع به میزان رضایتشان درباره‌ی محله و کیفیت ساختمان سوال کنید.
  • مواد به کار رفته در ساختمان را به دقت بررسی کنید. همانطور که قبل از خرید خودرو به تمام جزییات ظاهری و فنی خودرو دقت می‌کنید لازم است در خرید منزل نیز علاوه بر ظاهر به مواد به کار رفته در ساخت و موارد فنی ساختمان هم دقت کنید. می‌توانید از یک متخصص نیز کمک بگیرید.
  • مراقب شیادین باشید. اگر قصد خرید منزل در سعادت آباد را دارید پس به احتمال زیاد شما از نظر مالی قوی هستید. دقت داشته باشید که سرمایه‌ای که دارید می‌تواند دیگران را برای کلاهبرداری وسوسه کند.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • pine
    pine | ۸ آذر ۱۳۹۶

    میگه دچار تراکم امکاناته.
    بنده خدا ۵ ملیون نفر تو تهران فعلی با این اندازه و خیابان ها و غیره، اضافه هستن.البته به لطف تراکم فروشان دزد مومن و انقلابی.
    وقتی ادم خونه بسازه بعدن یادش بیوفته که عه پارکینگم میخاد.وقتی همه جا پر شد یادش بیوفته که این ملت یه پارکم میخان.یه سینمایی مرکز خریدی.دکتری فلانی لازم دارن.
    در این زمانه که جا نیست.پارکینگ خونه میشه سوپر مارکت.واحد مسکونی میشه مطب دکتر.سوراخ موش میشه باشگاه بدنسازی...
    بعد میگن اقا چقد شولوغ شده.خوب معلومه خیابون دو بانده کشش این همه رفت و امدو نداره.دیگه جایی هم نیست که خیابون رو بشه پهن کرد.
    اونوقت در همین شرایط که ملت از سر و کول هم بالا میرن میبینی اونطرف یارو ۴ طبقه رو خراب کرده داره ۱۰ طبقه میسازه.حالا کدوم مومنی بهش تراکم داده خدا داند.کسی هم البته حال نداره پیشو بگیره بگه تو بیخود کردی که داری ۱۰ طبقه میسازی.کی بت مجوز داده.

مطالب پیشنهادی