ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

تاکسی اینترنتی تاچ سی در خراسان جنوبی و شهر بیرجند فعالیت خود را آغاز کرد [رپورتاژ آگهی]

سامانه حمل و نقل هوشمند تاچ سی امروز در مراسمی با حضور استاندار خراسان جنوبی جناب آقای مروج الشریعه و معاونت محترم وزارت ارتباطات و فناوری جناب آقای براری و جمعی از مسئولین فناوری استان ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۳

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سامانه حمل و نقل هوشمند تاچ سی امروز در مراسمی با حضور استاندار خراسان جنوبی جناب آقای مروج الشریعه و معاونت محترم وزارت ارتباطات و فناوری جناب آقای براری و جمعی از مسئولین فناوری استان های خراسان رضوی و جنوبی که در شهر بیرجند برگزار شد از شروع به کار خود در این استان خبر داد.

مدیران تاچ سی در این مراسم به تشریح فعالیت های تاچ سی در این استان  پرداختند و اعلام کردند تاچ سی برنامه های خاص و ویژه ای برای خراسان جنوبی در نظر دارد.

احسان صفار خراسانی رئیس هیات مدیره این شرکت افزود تاچ سی یک شرکت حمل و نقل و دانش بنیان ایرانی است که از تابستان گذشته با ارائه سرویس درخواست خودرو سواری فعالیت خود را در شهر مشهد آغاز کرده و از مرداد ماه گذشته در یزد و پس از آن در اهواز نیز شروع به فعالیت نموده که با استقبال هم میهنان عزیز در این شهرها روبرو شده است بنابراین بیرجند چهارمین شهری است که تاچ سی در آن فعالیت میکند همچنین تاچ سی اولین شرکت تاکسی اینترنتی در ایران بوده است که سرویس های بانوان و تشریفات را در لیست سرویس های خود ارائه میداد. از قابلیت های سرویس تشریفات این سامانه امکان انتخاب خودرو میباشد که استفاده از سرویس تشریفات را بسیار جذاب میکند او ادامه داد"تاچ سی پیک" دیگر سرویس تاچ سی است که با حضور وزیر محترم کار و مسئولین استانی و شهری در شهریور ماه در مشهد رونمایی شد که خدمات پیک موتوری به شهروندان مشهدی ارائه مینماید.

شهاب سرهنگی مدیر عامل تاچ سی با تاکید بر اینکه مجوز فعالیت این شرکت از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت صادر شده است افزود این موضوع امکان ایجاد نمایندگی در سراسر کشور فراهم میکند. ضمنا با توجه به اینکه تاچ سی تنها شرکتی است که سیستم توزیع سفر به آژانس ها را نیز در برنامه خود دیده است اطمینان خاطر داد که تاکسی تلفنی ها با این امکان تاچ سی میتوانند کسب و کار خود را رونق داده و با عضویت رانندگان خود در این سامانه تعداد سفرهای خود را تا 50 درصد افزایش دهند بنابراین تاچ سی موجب رونق و رشد کسب و کارهای سنتی نیز خواهد شد.

وی اضافه کرد یکی از مهمترین شاخصه های تاچ سی روش های متمایز این سامانه برای جذب رانندگان میباشد، چراکه آموزش و آماده سازی یک راننده برای شروع فعالیت و اخذ استعلام های مورد نیاز حدود 10 روز طول میکشد و تاچ سی به هیچ عنوان امنیت مسافران و کیفیت خدمات خود را فدای کمیت و افزایش سریع تعداد رانندگان نمیکند و کاربران این سامانه در خراسان جنوبی میتوانند سفرهای خود را با آرامش کامل در سامانه تاچ سی انجام دهند.

فرهودی مدیر استان خراسان جنوبی با اشاره به قیمت های مناسب خدمات این سامانه رزرو تاکسی  در بیرجند افزود این شرکت حدود 30 درصد ارزانتر از آژانس های تاکسی تلفنی خدمات خود را ارائه مینماید و شهروندان بیرجند میتوانند با کد تخفیف BIRJAND اولین سفر خود را رایگان در این شهر انجام دهند، در ادامه مراسم  هاشمی مدیر عملیات تاچ سی در این استان از هفته رایگان تاچ سی در شهر بیرجند خبر داد و اعلام کرد به مناسبت شروع به کار تاچ سی در بیرجند از 25 آذر ماه به مدت یک هفته کلیه سفرها در این شهر با کد تخفیفی که در شبکه های اجتماعی تاچ سی اعلام خواهد شد رایگان انجام میگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • δγι λ⇝ (عـــــلـــــــی)
    δγι λ⇝ (عـــــلـــــــی) | ۱۵ آذر ۱۳۹۶

    اسنپ، تپسی، کارپینو، آژانسی، دَش، تاچ‌سی...
    شورشو درآوردن دیگه! تا میبینن یه چیزی سود داره و کار یه سرویس گرفته میرن اون سمت!!!! بابا ما سرویس قدیمی با اسم جدید نمیخوایم! مغز داری ازش استفاده کن استارت‌آپ جدید بزن...

  • nostalgia darvari
    nostalgia darvari | ۱۴ آذر ۱۳۹۶

    من راننده تاچ سی بودم یه مدت اوایل خوب تا اسنپ اومد مشهد دیگه زنگش شد صفر ،

  • m.Alidoost
    m.Alidoost | ۱۴ آذر ۱۳۹۶

    تو کمپین سامسونگ با جایزه سه عدد نوت 8 شرکت کنید: https://goo.gl/Z2MtbP

  • bahram Shademanpo
    bahram Shademanpo | ۱۴ آذر ۱۳۹۶

    تاچ سی تب سی اسنپ و ....

    حتما اونم میگه تا فیسبوکو حذف نکنی کار نمیکنم?

مطالب پیشنهادی